Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1415
Har prøvd å søke uten å finne noe svar

Hvis man har ett mastercard & pinkode, men 0 kr på kortet,
får man tatt ut kr i minibanken i sverige da?

Finnes det noen måte å få ut cash på ett mastercard med saldo 0?
Du kan vel overtrekke et mastercard til en gitt grense. Jeg personlig har den grensa på 5.000, men det varrierer.
Mastercard kan brukes i hele verden det, så godt som hvertfall.

Og det vil jo alltid være saldo 0 på det kortet iogmed at det er ett kredittkort.
Du kan ta ut, eller betale til fastsatt grense er nådd, men pass deg gutt, det er SINNSYKE renter på mastercard, bruk det kun når du MÅ.
Nesten gått i den fella der flere ganger selv.
Sitat av Gromstad2
Mastercard kan brukes i hele verden det, så godt som hvertfall.

Og det vil jo alltid være saldo 0 på det kortet iogmed at det er ett kredittkort.
Du kan ta ut, eller betale til fastsatt grense er nådd, men pass deg gutt, det er SINNSYKE renter på mastercard, bruk det kun når du MÅ.
Nesten gått i den fella der flere ganger selv.
Vis hele sitatet...

Da ordla jeg meg litt feil... Sry
Når grensa på kredittkortet/mastercard er oppbrukt, får man tatt ut kontanter noe sted da? Har pin. Sverige?
Nei, da må beløpet som er overtrukket betales tilbake først. Først da kan du ta ut nye penger =/
Prøv i Norge, funker det ikke her, funker det ikke neppe i Sverige heller.

Jeg har hatt litt over beløpsgrensa på 5 000 kr, men det kan ha vært pga renter.
Okei, så det du sier er at når beløpsgrensen si på 10000,- er oppbrukt, så får man ikke tatt ut kr i minibank i sverige?
La oss si du har overtrekkt kortet 10.000 kr, og du har en grense på 10.000 kr.
Da får du ikke tatt ut mer penger noen sted før du har betalt tilbake de 10.000 kronene.