Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 6187
Jeg og en kompis datt over "oppskrifta" på å utvinne DMT fra de fleste planter og vi har nå planer om å gjenomføre med en gang det er grønne planter å finne.

Noen som har erfaringer med dette og kan komme med råd?
Det hadde jeg og tenkt og begynne med. Si ifra hvis dere får til noe. JEg har ikke så mye erfaring med DMT ennå så kan ikke hjelpe dere...
Hvis du skal prøve med norsk Phalaris så bør du "stresse" planten ved å klippe den ned en del ganger.
Der jeg bodde før hadde jeg et par mål tilgjengelig og stress-metoden ga brukbart resultat. Ikke vanskelig i det hele tatt å fremstille hvis du bruker lightervæske-oppskriften fra erowid.
Når du snakker om "de fleste planter" håper jeg for all del at du snakker om "de fleste planter med et visst kjent høyere DMT/ 5-MeO-DMT-innhold"??

For hvis du skal ekstrahere DMT utav Solsikker, så ønsker jeg deg lykke til, for det kommer du til å trenge i så tilfelle
Sist endret av Potrick; 24. mars 2008 kl. 00:40.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av superfuzz
Hvis du skal prøve med norsk Phalaris så bør du "stresse" planten ved å klippe den ned en del ganger.
Der jeg bodde før hadde jeg et par mål tilgjengelig og stress-metoden ga brukbart resultat. Ikke vanskelig i det hele tatt å fremstille hvis du bruker lightervæske-oppskriften fra erowid.
Vis hele sitatet...
Du har fått n,n-DMT fra en phalaris gress ekstrasjon? Interessant, jeg har bare hørt et tilfelle av det før og det gikk i dass.
Det meste av villt phalaris gress er variasjoner med lite til intet innhold av de alkaloidene vi er ute etter (5-meo-dmt, n,n-dmt etc..) og det har blitt anbefalt å plante egne fra mer "potente" strains.
Det beste man kan forvente å få som resultat med lightervæske-oppskriften fra erowid på phalaris er vel ikke stort mer enn en oljete alkaloide-guffe med svært lite n,n-DMT og en del 5-meo-DMT i seg..

Om man er riktig flittig kan man kanskje klare å danne små krystallaktige formasjoner, men å skille n,n-DMT'en fra dette igjen tror jeg man bare kan glemme uten heavy labutstyr.
Nå er dette rundt 10 år siden så detaljene er litt uklare men jeg fikk til alt fra noe som mest lignet pesto og til fine krystaller. Veldig forskjellige visuals fra batch til batch og det skal sies at jeg ikke brukte det så mange ganger. Når det gjelder innhold av n,n og 5 så er det ikke godt å si men vi hadde som sagt en del visuelle blindgjengere.

Jeg tror dette med varierende alkaloidinnhold kommer an på hvor du henter plantemateriale fra. Henter du fra plantet beite er det sikkert planter med lavt innhold men det er ingen grunn til at dette skal være tilfelle med planter fra gamle kulturlandskap eller de du finner langs vassdrag og kyst. Jeg plukket langs kysten og det fungerte bra etter mye prøving og feiling.
Her er en metode jeg fikk lyst til prøve. Virket ikke så vanskelig. http://bm.tribe.net/thread/4804ad46-...9-ae3621c86687
Forumet til den linken var visst nede...
Etter nesten 5 timers lesing syntes jeg nn-dmt virker mest innresangt og det innehold denne barken.

Det er vist lovlig og bestille foreksempel bark med dmt innehold, men ikke DMT ekstrakt. Gjelder dette da også NN-DMT?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
jørgen_87: n,n-DMT ER DMT, Dimethyltryptamine eller 2-(1H-indol-3-yl)-N,N-dimethyl-ethanamine om du vil.

Stoffer har mange navn, seriøse kjemikere benytter seg av såkallte CAS nr for å utelukke enhver tvil om hva en substans er: DMT sitt er 61-50-7.

Husk DMT er noe av det mest potente hallusinogenet mennesket kjenner, og jeg skal love deg (fra egen erfaring med 5-meo-dmt) at dette røsker intenst baller, ikke på noe tøff måte, men på en ærefryktig-angsfyllt-overbevisning-at-man-er-et-lite-sandkorn-i-det-store-universet måte.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Mimosa Hostilis Rootbark.
kan vi røyke det slik det er, jeg mener ren bark?
eller må vi utvinne DMT`n
Du kan røyke den slik den er, men den inneholder ikke mer enn ca 0,57% DMT så du vil ikke få noen spesielt interessant effekt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du kan lage brygg ut av mimosa som heter ayahausca, det er en enkel måte å få oppleve en svak side av dmt, men en garantert kvalme og store muligheter for å spy følger også med. Hvis du skal gå inn for å ekstraktere dmt fra mimosa anbefaler jeg deg å gjøre en god del research før du setter til verks, det er garantert vært å ha gjort det i livet! det er så fjernt du kan komme fra planeten uten å dø. De har gode oppskrifter og mange folk som kan hjelpe deg på www.dmt-nexus.com. Lykke til!
En enkel måte å få oppleve en svak side av DMT? Du er morsom. Fair enough at å røyke DMT er galskap, og noe av det drøyeste du kan utsette deg for. Men det får meg ikke til å tro at ayahuasca skal være en lettere opplevelse av den grunn. Tviler ikke på at en fullblåst lang ayahuasca tur kan være like grensesprengende, fantastisk og absurd som et DMT-flash.

Oh, snøen har falt =)
Hvilke planter er best å bruke til dmt ekstraksjon eller ayahuasca? Tenker på de her i Norge, og evt. de man får kjøpt nå nettet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ingen frittvoksende planter i Norge har nok n,n-DMT til at du effektivt kan ekstrahere det, Mimosa hostilis bark er en kjent favoritt. Eventuellt phalaris gress som er avlet til å ha et høyt innhold av alkaloidene man er ute etter.
Sist endret av Dodecha; 29. oktober 2008 kl. 18:51.
▼ ... over en måned senere ... ▼
De bladene man kan kjøpe på deva er vel brukbare? Har lest litt om ekstrahering nå, er det virkelig vanskelig å foreta en vellykket ekstrahering? For en som ikke har noe særlig kjemisk erfaring. Har lyst til å prøve.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Om det er "vanskelig" er jo helt relativt, en oppegående person som faktisk gidder å ta seg noen uker på å finne så rene kjemikalier som mulig som han kan bruke til ekstraheringen samt lese endel og dobbelsjekke alt vil få det til, men det finnes jo de som synes å google er noe ork så..
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Ingen frittvoksende planter i Norge har nok n,n-DMT til at du effektivt kan ekstrahere det, Mimosa hostilis bark er en kjent favoritt. Eventuellt phalaris gress som er avlet til å ha et høyt innhold av alkaloidene man er ute etter.
Vis hele sitatet...
Jeg leste i ett gammelt nr av Gateavisa at det var en gresstype i Norge som inneholder nok DMT for og ekstrahere det. Strandrør tror jeg det kaltes, og det var bare og finne i sør, langs kysten hvis jeg ikke husker feil. Husker ikke det ordentlige navnet på gresset 'Strandrør'

Er jeg på rett spor?

Men så var det jo det... Hvis det hadde vært så simpelt, så ville det vell florere av DMT på det kriminelle markedet.
Sist endret av Quetzalcoatl; 28. desember 2008 kl. 17:05.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av puffman Vis innlegg
Jeg leste i ett gammelt nr av Gateavisa at det var en gresstype i Norge som inneholder nok DMT for og ekstrahere det. Strandrør tror jeg det kaltes, og det var bare og finne i sør, langs kysten hvis jeg ikke husker feil. Husker ikke det ordentlige navnet på gresset 'Strandrør'

Er jeg på rett spor?
Vis hele sitatet...
Desverre, Strandrør = Phalaris Arundinacea.
Gresset har blitt avlet til å inneholde lite alkaloider ettersom de er et besvær for husdyrenes fordøyelse.
Noe vi diskuterte i denne tråden.
Sist endret av Dodecha; 28. desember 2008 kl. 17:08.
Sorry for at jeg tok opp noe gammelt. Har ikke vært her så lenge skjønner du Jeg leste i det nr av Gateavisa at akkurat samme gresstype (Strandrør = Phalaris Arundinacea) har blitt brukt til ekstrahering av DMT i Amerika, men de var usikker på om samme type i Norge inneholdt nok av virkestoffet for og kunne ekstrahere nok til en(eller flere) doseringer. Kan dette stemme da?

Har ikke egentlig noe engene erfaringer rundt DMT, men interessant virker det.
Sist endret av Quetzalcoatl; 28. desember 2008 kl. 17:16.
▼ ... over et år senere ... ▼
Er strandrør vanlige strå?
Sitat av Lil J Vis innlegg
Er strandrør vanlige strå?
Vis hele sitatet...
Vanlig og vanlig.. De finnes i kyststrøk sør i Norge. Men, det er jo nevnt mange ganger at dette ikke er noe særlige effektige greier. Om du er bestemt på å bruke strandrør til en DMT ekstraksjon så anbefaler jeg heller å kjøpe frø fra "spesielle" butikker for så å gro egne planter.
Sist endret av moret; 18. april 2011 kl. 20:22.