Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1154
Har hatt gjevt hodepine og øreverk noen dager nå, paffet ca en grammer tidligere på dagen. Da forsvant smertene gradevis. Etter hvert som rusen har gitt seg har de kommet tilbake, lurte derfor på om det er feks skadelig for lever eller andre ting å ta en 400 mg ibuprofen litt strerkere enn ibux, takk på forrhånd
Skal ikke være noe problem nei.
Trådstarter
9 5
da satser jeg på at du har rett, takk for svar
Sist endret av jull0; 29. desember 2008 kl. 22:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan ikke se noen som helst grunn til at det ikke skal gå fint
Sitat av jull0 Vis innlegg
paffet ca en grammer tidligere på dagen. Da forsvant smertene gradevis. Etter hvert som rusen har gitt seg har de kommet tilbake, lurte derfor på om det er feks skadelig for lever eller andre ting å ta en 400 mg ibuprofen litt strerkere enn ibux, takk på forrhånd
Vis hele sitatet...
Unnskyld at jeg spør : men hva er "paffet ca en grammer tidligere på dagen?" Men om det handler om at du har røykt på deg hodepine : Bite it !

Om det gjelder noe annet så ring din fastlege, eller om du føler for det legevakt..
Han sier at han røyket en smertelindrende plante for og fjerne hodepinen. Men nå er effekten borte. Så han ville vite om det var trygt og ta en ibux foreksempel.
Trådstarter
9 5
Inntatt pillen, endel fjernere føler jeg meg. No pains og alt er bra. Tråden kan anses for lukket. igjen takk for svar
Sist endret av jull0; 29. desember 2008 kl. 23:03.