Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 5766
Tune inn http://www.ustream.tv/channel/enty-snurrer-plater
Tar imot request, og skal love dere at jeg skal spille god og variert musikk
Så om du ikke har noen andre planer enn å slappe av i kveld er det bare å joine. Håper ikke dette bryter forum-reglementet om reklame, da jeg ikke tjener penger på dette ^^

Sjangere: I hovedsak electronica som house, dubstep, dance og undersjangere derav. Kommer sikkert også til å spille noe annet om noen har requests!
Kryss fingrene at Post å Teletilsynet ikke er på nFF, Hadde gjerne joinet å vært sosial, men har andre planer beklager
Joiner gjerne hvis du slenger på litt Drum'n'Bass
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Sure Kommer nok noe DnB
Gidder du laste opp en pack med noen av låtene du spiller? Trenger ny musikk på ipoden
Vel, da har jeg musikk for kvelden

Hvor lenge driver du på?
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Tenker jeg holder på til 23:30 om ikke lenger
Hvilket utstyr er det du bruker her?
Høres ut som VDJ..
Liker det jeg hører
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Sitat av Effage Vis innlegg
Høres ut som VDJ..
Vis hele sitatet...
Stemmer
Godt observert
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Stemmer
Godt observert
Vis hele sitatet...
Dj'r du ?
Kan du tune inn litt chillout/lounge og? Digg med det og dubstep
Dette er jo ikke DJing. Bytte sang? LOL
Sitat av hobbelbobbel Vis innlegg
Dette er jo ikke DJing. Bytte sang? LOL
Vis hele sitatet...
snippet fra define.google:
"disk jockey: a person who announces and plays popular recorded music"

Ifølge definisjonen så er dette DJ'ing.
Jeg driter i definisjonen... Menneskelig skjønn og fornuft veier tyngre enn alt google har å by på.
De dj-konserter jeg har vært på så kan man hale og dra i en sang i 20-30 min om de vil..

Så du burde kaste vekk din fornuft og begynne å pugge definisjoner..
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Fikk litt problemer med Chrome. Streamen er oppe igjen, nå
Jeg jobber som profesjonell DJ og håver inn godt over 10k per måned. Jeg veit hva jeg snakker om. Du tar feil, du hører bare ikke forskjell fordi en god DJ gjør hele setet til en lang "sang".
Sitat av hobbelbobbel Vis innlegg
Jeg jobber som profesjonell DJ og håver inn godt over 10k per måned. Jeg veit hva jeg snakker om. Du tar feil, du hører bare ikke forskjell fordi en god DJ gjør hele setet til en lang "sang".
Vis hele sitatet...
Ok, unnskyld meg, men jeg tror ingen andre er interessert i å høre på deg mer nå
Sitat av Effage Vis innlegg
Ok, unnskyld meg, men jeg tror ingen andre er interessert i å høre på deg mer nå
Vis hele sitatet...
Nei, det er klart. Alle har en mening om alt, og legger ikke to pinner i kors for å faktisk finne ut hva det -egentlig- er man snakker om.

Du er en dust som føler du må peke noe ovenfor meg. Du er verken moderator eller admin. Du tar også utgangspunkt i at jeg ikke snakker sant, noe jeg selvsagt gjør.

Ville du kalt deg selv DJ EFFAGE hver gang du trykker next på en fest? Vedkommende som har laget denne tråden er jo selvsagt DJ, han spiller musikk andre lytter til. Men det han gjør i streamen kan ikke kalles "DJing". Det må dere skjønne. Jeg er ikke bilmekaniker fordi jeg kan bytte lyspæra på bilen min.
Du kunne ikke laget en liste med alle sangen du spiller, eller sendt dem i en PM til meg?
Request: tilfør lytteropplevelsen noe mer enn bare å spille spor etterhverandre. Du har VDJ, og der kan man vel beatmatche og lage litt mer flytende overganger?
Du hadde vel ikke tatt deg bryet med å paste spillelisten her i tråden?

Mye fett!
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Uten noe spesiel rekkefølge, her er noe av det jeg har spilt.
Deadmau5: Some Chords, Arguru, I Remeber, Ghosts'n'Stuff, Raise Your Weapon, Cthulu Sleeps, You Need A Ladder
Skrillex: Scary Monsters and Nice Sprites, Drop Dead, Cats Rats, Cinema, Hey Sexy Lady
Spencer and Hill: 303, Flat, Old School
Zomboy: Pirate Hook, Demons, Dirty Disco
Laurent Hill: I Walk the Line
Netsky: Smile
Får se om jeg kommer på noe mer
Tuner selvsagt inn : )
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Tusen takk for at jeg slipper Jonathan fra Spotify
KP for beethoven!
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
hahaha! Måtte le litt når jeg hørte hva hun "dama" sa
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Jess det var det! Takk for at dere hørte på! Håper noen hadde glede av det Ny livestream engang neste uke.
Spilleliste, sånn ca. (i tillegg til de som er nevnt lenger opp)
Deadmau5: Strobe, Hi Friend, Bye Friend, The Reward is Cheese
Skrillex: Rock'N'Roll, I Want To Kill Everybody
Avicii: Set Me Free, My Feelings For You, Escape Me

Det er ihvertfall de jeg kom på
Fikk bare med meg 5 minutt ! Si ifra neste gang du har livestream da
Sitat av hobbelbobbel Vis innlegg
Nei, det er klart. Alle har en mening om alt, og legger ikke to pinner i kors for å faktisk finne ut hva det -egentlig- er man snakker om.

Du er en dust som føler du må peke noe ovenfor meg. Du er verken moderator eller admin. Du tar også utgangspunkt i at jeg ikke snakker sant, noe jeg selvsagt gjør.

Ville du kalt deg selv DJ EFFAGE hver gang du trykker next på en fest? Vedkommende som har laget denne tråden er jo selvsagt DJ, han spiller musikk andre lytter til. Men det han gjør i streamen kan ikke kalles "DJing". Det må dere skjønne. Jeg er ikke bilmekaniker fordi jeg kan bytte lyspæra på bilen min.
Vis hele sitatet...
Jeg sa ikke at jeg var uenig i det du fortalte, snarere tvert imot. Men du trenger ikke å ta den gleden fra andre som syns det er morsomt å prøve å mixe og trixe litt i f.eks. vdj
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Okai, kom nettopp hjem fra hytta og har ikke noe bedre å finne på Adressen er den samme: http://www.ustream.tv/channel/enty-snurrer-plater
Enjoy!
Hvor kan vi requeste?
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Skal være en chatboks et sted der
EDIT: Du må vist være registrert
Sist endret av Revbatim; 27. februar 2011 kl. 18:47.
Registrerer meg nå :-)
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Ait, da er det live-stream ikveld også!
Samme adresse som alltid: http://www.ustream.tv/channel/enty-snurrer-plater
▼ ... noen uker senere ... ▼
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Fått meg iPad nå, så ordna meg en "kontroller", med andre ord: live djing up!
http://www.ustream.tv/channel/enty-snurrer-plater
Fikk det endelig med meg nå !

Stå på!
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
And it's back!
http://www.ustream.tv/channel/enty-snurrer-plater
Tar imot requests. Registrer deg på siden, så kan du joine chatten
Digger det jeg hører nå^^
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Er sjuk i dag og har ikke noe bedre å gjøre
http://www.ustream.tv/channel/enty-snurrer-plater
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Hører vanligvis ikke stort på musikk innen de sjangerne du har spilt i kveld, men thumbs up for mye av det jeg har hørt til nuh! Litt musikk i bakgrunnen mens man gamer litt LoL/BO elns er alltid kjekt

Post gjerne noen av artistene/sangene du har spilt, når du er ferdig for kvelden =)
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Feeet musikk!! Skal høre på hele kvelden om du spiller, perfekt vorsemusikk! THx!
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Flott dere setter pris på musikken Setter pris på at dere liker det!
Eg takkar og bukkar, så var det tilbake i boothen.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Flott dere setter pris på musikken Setter pris på at dere liker det!
Eg takkar og bukkar, så var det tilbake i boothen.
Vis hele sitatet...
Ahhh deilig!!! Blir så jævlig rastløs, godt det snart er sensation!!! Legg gjerne ut spillelister om du vil.

Si fra neste gang du spiller! Og hadde vert fett med spillelister!
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
http://www.ustream.tv/channel/enty-snurrer-plater
And it's back! Kos dere! Registrer dere på ustream om dere vil requeste sanger eller bare chatte