Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2866
Er det noen som vet om noe Cheat som funker på EAC ? (Counter-Strike 1,6)
Det finnes alltid en cheat og alt av anti-cheat kan omgås. Liker ikke at folk cheater men skal innrømme at jeg har gjort det selv. Det var riktignok når jeg kodet en CS:S cheat på egen hånd og det morsomme var å kunne utvikle ting selv. Er absolutt ikke underholdene i det hele tatt å cheate for juksingens skyld.
Ja det finnes cheats som funker på EAC, men da blir du nødt til å punge ut penger.

Uansett før eller senere kommer du garantert til å bli bannet. Om du ikke blir VAC banna kommer du til å bli busta av records osv.

Seriøst ikke gidd å cheat. My two cents

EDIT:
Sitat av flexd Vis innlegg
Det finnes alltid en cheat og alt av anti-cheat kan omgås. Liker ikke at folk cheater men skal innrømme at jeg har gjort det selv. Det var riktignok når jeg kodet en CS:S cheat på egen hånd og det morsomme var å kunne utvikle ting selv. Er absolutt ikke underholdene i det hele tatt å cheate for juksingens skyld.
Vis hele sitatet...
Samme her flexd Jeg lagde scripts og forsket på diverse hacks. Det var ikke å bruke hack som var gøy, men det å lage scripts var ganske gøy
Sist endret av maxphone; 31. januar 2011 kl. 20:48. Grunn: Edit
Jeg kan sende deg. Gi meg nicket ditt på steam, så kan vi prate der
Sitat av flexd Vis innlegg
Er absolutt ikke underholdene i det hele tatt å cheate for juksingens skyld.
Vis hele sitatet...
Det er faktisk veldig veldig morsomt. Jeg har timesvis med erfaring.
A madman with a box
mabala's Avatar
Ankfest. titegn
Må spørre. Er du enda en av dem som skal være med å ødelegge spillet, eller en som bare skal kødde med kompiser på lan?
Trådstarter
55 6
Sitat av Gj3dda Vis innlegg
Må spørre. Er du enda en av dem som skal være med å ødelegge spillet, eller en som bare skal kødde med kompiser på lan?
Vis hele sitatet...
Eg er den som kødder meg med kompisene på lan :P

Når eg gamer uten om så bruker eg ikke cheats
Sitat av Jont1993 Vis innlegg
Eg er den som kødder meg med kompisene på lan :P

Når eg gamer uten om så bruker eg ikke cheats
Vis hele sitatet...
Bullshit, hvem bruker EAC når man gamer med kompiser på lan?
Trenge kje å vere på lan, men kan sitte heime og spille mot kompiser på public serverer elns..
Jeg har verdens beste hack!

Den heter skills...
Sitat av Vegard004 Vis innlegg
Jeg har verdens beste hack!

Den heter skills...
Vis hele sitatet...
aimbot > "skills"

OT: Ikke hack, det er triste greier.
Tenk på hvor mange uskyldige som blir rammet!

EDIT: har aldri prøvd hax, og kommer aldri til å prøve heller.
Sist endret av CatastrophicRoadKill; 1. februar 2011 kl. 10:53.
Noen som har en ''spesiell'' 1.6 config?

Sitat av maxphone Vis innlegg
Ja det finnes cheats som funker på EAC, men da blir du nødt til å punge ut penger.

Uansett før eller senere kommer du garantert til å bli bannet. Om du ikke blir VAC banna kommer du til å bli busta av records osv.

Seriøst ikke gidd å cheat. My two cents

EDIT:

Samme her flexd Jeg lagde scripts og forsket på diverse hacks. Det var ikke å bruke hack som var gøy, men det å lage scripts var ganske gøy
Vis hele sitatet...
Trenger sånne som deg til og fakke disse EAC hackene. Er for mange ute og går atm.
Nevn en public server med eac..klovn
Sitat av prick Vis innlegg
Nevn en public server med eac..klovn
Vis hele sitatet...
Haha, catchgamer serverne Det er dog valgfritt om du vil bruke det så vidt jeg vet
Noen som har en spesiell config?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
det som er synd med cheat er at man faktisk blir dårligere i spillet.
Lastet ner ankfezt men får det ikke til å funke noen som har ankfezt og får det til å funke ?
Sitat av Jont1993 Vis innlegg
Lastet ner ankfezt men får det ikke til å funke noen som har ankfezt og får det til å funke ?
Vis hele sitatet...
realnicket ditt? kan fikse det.
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Haha, catchgamer serverne Det er dog valgfritt om du vil bruke det så vidt jeg vet
Vis hele sitatet...
Nei, eac er ikke sånn at det er valgfritt. Det er enten av eller på. Eneste catch har er en server som krever medlemsskap.

Du kan selvfølgelig joine en server som ikke har eac kjørende,(hvor du selv har eac-klienten på) men det er jo til ingen nytte..
Det som er kjipt med cheats er at spillet aldri blir det samme igjen. Hvem har ikke blitt fristet til å bruke cheat for uendelig med penger, resurser eller liv i ett eller annet spill? Ble spillet det samme igjen..? Ihvertfall ikke for meg.

mine 2 cents
Spør CatchGamer for eac cheat.. <- words?
Flott det, så det er ingen som veit om noko cheat på eac ?
Sitat av zeicko Vis innlegg
det som er synd med cheat er at man faktisk blir dårligere i spillet.
Vis hele sitatet...
Det varierer litt, jeg drev jo å kodet på en aimbot en stund. Når VAC kom ut gadd jeg ikke lenger men plutselig føltes det ut som jeg var utrolig mye bedre i CSS (uten cheat), mulig jeg bare lærte meg nøyaktig hvor man skal sikte.
Sitat av flexd Vis innlegg
Det varierer litt, jeg drev jo å kodet på en aimbot en stund. Når VAC kom ut gadd jeg ikke lenger men plutselig føltes det ut som jeg var utrolig mye bedre i CSS (uten cheat), mulig jeg bare lærte meg nøyaktig hvor man skal sikte.
Vis hele sitatet...
Hehe, var ikke mye værre å kode etterpå. Man fant jo etter vært en pointer som gjorde alle cheats undetectable (så lenge pointeren var oppdatert). Gikk vel under "RetarT ptr" eller noe i den duren back in the day.