Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3008
Hei, jeg har tenkt og kjøpe Space trips piller på

http://epartypills.com/hallucinogen-legal-highs.html

Men før jeg kjøper så lurer jeg på om noen har testet de, eller noe lignende?
Det du linket til er ''Hallucinogen''. Disse her skal være mer ''Ecstasy'', hvis det var det du var ute etter.

Btw, har ikke prøvd noen av de pillene, personlig har jeg lite troa på dem.
Sist endret av Dr.Feelgood; 11. januar 2011 kl. 00:31.
En dokumentar som heter Legal Highs handler om disse lovlige pillene, røyk osv.

kanskje du finner noe ut der?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
"lovlig" er et relativt begrep i denne sammenhengen.
Kjøpte noe herbal X i amst sist jeg var der, damen i kassa (en svenske) anbefalte disse på de sterkeste, og da sa hun også at 2 piller+ litt alkohol holder, 3 uten. Jeg tok 3 med og kompisen min 4- null funk. Er noe squip og angrer hardt på de 27 euro jeg brukte på det.
Sitat av Tortia Vis innlegg
Kjøpte noe herbal X i amst sist jeg var der, damen i kassa (en svenske) anbefalte disse på de sterkeste, og da sa hun også at 2 piller+ litt alkohol holder, 3 uten. Jeg tok 3 med og kompisen min 4- null funk. Er noe squip og angrer hardt på de 27 euro jeg brukte på det.
Vis hele sitatet...
Kan det ver det samme som weed, at det varier fra person til person eller noe sånt me de, her pillene også eller?
Pillene trådstarter linker til inneholder flgende:

-DMMA (metylheanamin) - Et sentalstimulerende stoff, med svakere effekt enn amfetamin og efedrin.

-Piperin - Et stoff som finnes i svart pepper. Kan øke biotilgjengelighet for andre stoffer. Personlig mistenker jeg at det ikke er piperin disse pillene inneholder, men en piperazin, som f. eks. TFMPP.

-Galangal - Beslektet med ingefær. Sies å kunne virke stimulerende, hallusinogent og som afrodisiaka. Jeg har personlig brukt galangal som krydder i mat, og har aldri merket noen psykoaktiv effekt.

I tillegg kan selvfølgelig pillene inneholde hva som helst annet. Det er forsåvit heller ingen garanti for at de inneholder de overnevnte ingrediensene. Alt i alt er slike produkter, selv om de muligens er lovlige, ikke tryggere enn ecstasy man kjøper på gaten.
Sist endret av felix_poker; 11. januar 2011 kl. 11:16.
Er ikke 2c-i litt ecstasy liknende?
Det er vel teknisk sett lovlig også?
Selv om noe er lovlig, betyr det ikke at man bør putte det i kroppen sånn uten videre. Sjekk opp alt som er å finne om stoffet før du vurderer det engang.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Er ikke 2c-i litt ecstasy liknende?
Det er vel teknisk sett lovlig også?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg mener at man ikke kan sammenligne 2c-i med MDMA, det er to helt forskjellige ting.