Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2793
Hei igjen alle freaker.

Håper noen kan hjelpe meg med et problem:

12volten i bilen min( Sigarettenner som noen kaller det..) er gåen. Det skjedde etter at ejg varmet opp tenneren og satte den tilbake. Kan noen forklare hvorfor den ikke funker? Evt, linke til ny del ejg kan bytte ut? Har ikke veldig lyst til å sende bilen på service for noe så lite..

Takker på forhånd!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Bytt sikringen.

Uten noe mer informasjon enn det du kommer med er det ikke mer å si.
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Hei igjen alle freaker.

Håper noen kan hjelpe meg med et problem:

12volten i bilen min( Sigarettenner som noen kaller det..) er gåen. Det skjedde etter at ejg varmet opp tenneren og satte den tilbake. Kan noen forklare hvorfor den ikke funker? Evt, linke til ny del ejg kan bytte ut? Har ikke veldig lyst til å sende bilen på service for noe så lite..

Takker på forhånd!
Vis hele sitatet...
det kan også være du har ødelagt varmeelementet inni den, har du prøvd å bruke et annet produkt i hullet?
Det er noe av poenget.. Jeg skal ikke ha sigarettenner der, men en annen "dings". Så er ikke det som er prob. Problemet er at den plutselig ikke gir strøm. Hvor får jeg kjøpt sikringer, og er dette en smal sak på en 12 år gammel polo?

Ps:_ Takk for svar _
Sist endret av Jazzin; 9. august 2009 kl. 02:50.
Regner med at du får kjøpt ny sikring på biltema, bensinstasjoner og andre plasser hvor de selger ting til bil
Sitat av kaup Vis innlegg
Regner med at du får kjøpt ny sikring på biltema, bensinstasjoner og andre plasser hvor de selger ting til bil
Vis hele sitatet...
Hm, så det er bare og opne panseret, plug an play?

Isåfall, takker for svar og dere reddet søndagen min
Vet ikke helt hvor sikringene står på en polo, men det skal være en plass inne i bilen.

Kanskje under rattet en plass?
Sist endret av kaup; 9. august 2009 kl. 03:12.
Har sagt det før og sier det igjen om bilrelaterte temaer: Bilforumet.no
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
VW og Audimodeller varierer veldig i den perioden, f.eks på audi100 er det sikringer både inne i bilen og i motorrommet.

Anbefaler deg å lese brukerhåndboken til bilen.
Levér inn sertifikatet ditt dersom du ikke vet hvor sikringene sitter i bilen din.
Sitat av HossCarter Vis innlegg
Levér inn sertifikatet ditt dersom du ikke vet hvor sikringene sitter i bilen din.
Vis hele sitatet...
Det er ikke min bil Æddabædda ..

Nei, men takk for all hjelp. Om det ahdde vært min bil hadde jeg aldri spurt, fordi der er jeg mer erfaren.
Så du har fiksa det?
Sitat av Jazzin Vis innlegg
12volten i bilen min( Sigarettenner som noen kaller det..) er gåen.
Vis hele sitatet...

Sikker på at det ikke er din bil???
Sitat av Leiha Vis innlegg
Sikker på at det ikke er din bil???
Vis hele sitatet...
Hæææ??
Ja, selfølgelig er jeg sikker på det..?

Drar og leter etter sikring i dag. Skal si ifra om det hjalp. Ps: Stereoet fuker heller ikke, så det er not mest sansynlig sikringen.
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Hæææ??
Ja, selfølgelig er jeg sikker på det..?
Vis hele sitatet...
Sorry, det var et forsøk på en spøk... Siden det først sto: i MIN bil.. Så ble det plutselig noen annens))

Lykke til med jakten på sikringen..
Sitat av Leiha Vis innlegg
Sorry, det var et forsøk på en spøk... Siden det først sto: i MIN bil.. Så ble det plutselig noen annens))

Lykke til med jakten på sikringen..
Vis hele sitatet...
Hehe, daså.

Fikk byttet sikring og alt er ok nå
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Hehe, daså.

Fikk byttet sikring og alt er ok nå
Vis hele sitatet...
Og da ser det ut som du får beholde førerkortet også, ref post #10.
Info for the masses, i tilfelle noen lurer; volkswagen har sikringsboks under dashbordet til venstre for rattet, og i motorrommet. Sikringene i motorrommet går bare til ting utenfor kupeen (starter, hovedlys o.l), resten er under rattet

VW bruker forresten vanlige flatstiftsikringer (?), ikke den lille typen
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av excubated Vis innlegg
Info for the masses, i tilfelle noen lurer; volkswagen har sikringsboks under dashbordet til venstre for rattet, og i motorrommet. Sikringene i motorrommet går bare til ting utenfor kupeen (starter, hovedlys o.l), resten er under rattet

VW bruker forresten vanlige flatstiftsikringer (?), ikke den lille typen
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis sant for alle modeller, som jeg nevnte ovenfor, varierer veldig fra modell til modell (selv fra motortype til motortype) på Audi og VW i denne perioden.