Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2595 768910
Hvordan blir dere i øynene av clear eyes? Blir dere unaturlig blanke og "rene" eller ser dere helt normale ut?
Må bryte inn med noen spørsmål angående cannabis te.
Ifølge det jeg har lært på denne tråden trenger THC fett å binde seg til.
Så er ikke da cannabis Chai en god ide?
Er det noen som har erfaring med dette? og hva er best å lage te`en med? hasj eller weed ?
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Kan noen forklare meg det farmakologiske grunnlaget for hvorfor cannabis antas for å kunne forverre psykoser?
Har blitt litt for glad i noe svarting jeg fikk tak i hehe
Vis hele sitatet...
Noe sånt du tenkte på?

Review: Cannabis use increases the risk of psychotic outcomes.

http://www.helsebiblioteket.no/Psykisk+helse/23641.cms
Sist endret av Aceface; 6. januar 2011 kl. 00:56.
Sitat av DataSnook Vis innlegg
Noe sånt du tenkte på?

Review: Cannabis use increases the risk of psychotic outcomes.

http://www.helsebiblioteket.no/Psykisk+helse/23641.cms
Vis hele sitatet...
Veldig bra studie, takker for den, Men jeg har ikke funnet ut de farmakologiske (Nevrobiologiske) grunnene til at cannabis kan forverre psykoser. Om forskerne i det hele tatt har noen anelse på de nevroniologiske årsakene da
Sitat av Øyrehippe Vis innlegg
Må bryte inn med noen spørsmål angående cannabis te.
Ifølge det jeg har lært på denne tråden trenger THC fett å binde seg til.
Så er ikke da cannabis Chai en god ide?
Vis hele sitatet...
Det må isåfall bli en chai latte, altså med melk. Melk inneholder fett.
Hvis man har nok på kroppen da?

Må man ha melk da? :S
Sitat av Jazzy Fizzle Vis innlegg
Hvis man har nok på kroppen da?

Må man ha melk da? :S
Vis hele sitatet...
Prøver du å være morsom, eller vet du ærlig talt ikke?
OK: Under tilbredning av mar/drikke med cannabis trenger du litt fett i matvaren. Så THC'en kan binde seg til det. Hva slags fett dette er spiller ingen rolle egentlig(Fløte, melk, olivenolje, smør, ribbefett+++).
En annen ting du trenger er varme, så THC'en "forlater plantematerialet og binder seg til fettet".

Så, nei: det hjelper ikke å være tjukk, du trenger fortsatt noe annet fett i selve cannabisblandingen for å få effekt.
Sitat av moret Vis innlegg
Prøver du å være morsom, eller vet du ærlig talt ikke?
OK: Under tilbredning av mar/drikke med cannabis trenger du litt fett i matvaren. Så THC'en kan binde seg til det. Hva slags fett dette er spiller ingen rolle egentlig(Fløte, melk, olivenolje, smør, ribbefett+++).
En annen ting du trenger er varme, så THC'en "forlater plantematerialet og binder seg til fettet".

Så, nei: det hjelper ikke å være tjukk, du trenger fortsatt noe annet fett i selve cannabisblandingen for å få effekt.
Vis hele sitatet...
Nja, man MÅ ikke ha fett, man kan få effekt av å spise cannabis rent, men løst i fett (eller annet løsemiddel, so f. eks. alkohol), vil nok biotilgjengelighetenbli bedre. Varme er heller ikke en absolutt nødvendighet.
Sitat av Highness Vis innlegg
Hvordan blir dere i øynene av clear eyes? Blir dere unaturlig blanke og "rene" eller ser dere helt normale ut?
Vis hele sitatet...

Har prøvet dette. Kjøpt i Thailand og det virker veldig bra.
Sitat av Highness Vis innlegg
Hvordan blir dere i øynene av clear eyes? Blir dere unaturlig blanke og "rene" eller ser dere helt normale ut?
Vis hele sitatet...
Husker ikke merket på den jeg har pleid å kjøpe i oslo,rødheten går vekk men blir unormalt hvit å ganske blank i øya,jeg får veldig intense øyne på en måte. Men kjekk i visse situasjoner selvfølgelig.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Nja, man MÅ ikke ha fett, man kan få effekt av å spise cannabis rent, men løst i fett (eller annet løsemiddel, so f. eks. alkohol), vil nok biotilgjengelighetenbli bedre. Varme er heller ikke en absolutt nødvendighet.
Vis hele sitatet...
Nei, man må absolutt ikke ha fett. Men, det er den mest brukte måten å innta cannabis oralt på. Har selv spist cannabis as it is, og drukket green dragon. Effekt i det også Uansett så er det å løse det i fett den metoden som jeg har opplevd som "best" i forhold til arbeidsmengde. Green dragon tar enten for lang tid eller for mye arbeid til at man skal gidde å gjøre dette uten en viss interresse innenfor inntaksmetoden.
Har også sett på THC-ekstrasjon(om man kan kalle det det) ved bruk av vann. Dette er dog ganske eksperimentalt og lite testet, og enda mindre utbredt.

Angående varme så er dette også noe jeg ser på som en fordel, og ikke en nødvendighet:P
Sist endret av moret; 7. januar 2011 kl. 17:34.
Ja, funker jo med pot som pizzakrydder
Sist endret av Aceface; 10. januar 2011 kl. 22:39.
BBC slapp ut en serie om cannabis her om dagen.
How.Drugs.Work.S01E01.Cannabis.Webrip.XviD-C4TV

Meget interessant. Lærte noe nytt etter å ha sett denne
Jeg antar dere vet hvor dere finner den
For nøyaktig 2 timer og 15 minutter siden spist 0.2g vanlig hasj uten tilberedelse. Etter dette spiste jeg litt mer, jeg smelta 0.8g i noe smør som jeg helte på egg og spiste. Har nå gått 2 timer og 17 minutter siden jeg spiste alt dette, og merker fortsatt ingenting, bortsett fra at jeg føltes generelt bitte litt tyngre en vanlig. Noen som tror de vet hva som har skjedd, eller om noe er gjort galt?
0,2 er uansett lite, men hvis 0,8 smeltet i smør ikke ga mer virkning enn en tung følelse, har du for dårlig/svak hasj.
er det virkelig vanlig at effekten nesten ikke kommer i det hele tatt hvis kvaliteten ikke er dårlig nok? har du noen annbefalinger på en passende dose? takk for svaret.
Sitat av villmannen Vis innlegg
Etter dette spiste jeg litt mer, jeg smelta 0.8g i noe smør som jeg helte på egg og spiste. Har nå gått 2 timer og 17 minutter siden jeg spiste alt dette, og merker fortsatt ingenting, bortsett fra at jeg føltes generelt bitte litt tyngre en vanlig. Noen som tror de vet hva som har skjedd, eller om noe er gjort galt?
Vis hele sitatet...
Det skal ikke så voldsomme temperaturer til før godsakene fordamper og du sitter igjen med dyrt smør, så det lønner seg absolutt å varme det i et vannbad. Jeg har hørt om folk som lar blandingen stå og godgjøre seg i opptil 30 min, men det høres litt drøyt ut imo?
Sist endret av dweeb; 11. januar 2011 kl. 23:27.
0.8g bør være nok. Det skal varmes i smør ja, har lest flere steder at thc-stoffene brytes ned ved 170-180grader, så du har nok ikke brent noe. Det er viktig å røre godt i smøret og ja, det skal stå helt til alt er løst opp (det kan ta en god stund). Skal også si at det tar en stund før virkninga kommer. Er ingen ekspert her, hare bare prøvd en gang men forberedte meg godt. Er ikke noe for meg å fortsette med.
Sist endret av Taurean; 11. januar 2011 kl. 23:31.
Sitat av Taurean Vis innlegg
0.8g bør være nok. Det skal varmes i smør ja, har lest flere steder at thc-stoffene brytes ned ved 170-180grader, så du har nok ikke brent noe. Det er viktig å røre godt i smøret og ja, det skal stå helt til alt er løst opp (det kan ta en god stund). Skal også si at det tar en stund før virkninga kommer. Er ingen ekspert her, hare bare prøvd en gang men forberedte meg godt. Er ikke noe for meg å fortsette med.
Vis hele sitatet...
"When one considers that there are at least 60 pharmacologically-active compounds in cannabis and that the aromatic terpenoids begin to vaporize at 126°C, but the more bio-active cannabidiol (CBD), Cannabinol (CBN), and delta-9-tetrahydrocannabinol (THC) do not vaporize until near their respective flash points: CBD 206.3°C,[6] CBN 212.7°C,[7] THC 149.3°C[8]" - Wikipedia-artikkel om vaporizere.

Men uansett. Det skal ikke mye til for å få litt smør opp i 180 grader, eller langt over. Ergo bør du bruke en double boiler -teknikk.

Det kan også lønne seg å klarne smøret først, a.la dette: http://www.youtube.com/watch?v=Bu67gbZf6Fw
Sist endret av dweeb; 11. januar 2011 kl. 23:55.
Jeg varmet opp smøret og putta det i en skål, og så blanda jeg ut hasjen i skåla. Ble nærmest helt blanda ut, bortsett fra en del små klumper. Kan noe av det ha ødelagt for rusen?
Sist endret av villmannen; 12. januar 2011 kl. 08:32.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lite spørsmål.
Ser det står i første posten at Marihuana er tørkende blader, men jeg trodde det var budsa man røyket?
Har lite erfaring med rusmidler, men vil prøve grønt og har fått tilbudt noe billige greier. Jeg sa det var nestrn for billig og fikk da beskjed om at det var fordi det bare var blader. Skulle gi funk og man ble høy, ikke stein.
Har lest utrolig mye om dette så føler jeg kan ganske mye, men stusset litt over dette da jeg har svært lite førstehåndserfaring. Heller aldri prøvd grønt.
Er det noe rus å fra selve bladene?
Sitat av Nath Vis innlegg
Lite spørsmål.
Ser det står i første posten at Marihuana er tørkende blader, men jeg trodde det var budsa man røyket?
Har lite erfaring med rusmidler, men vil prøve grønt og har fått tilbudt noe billige greier. Jeg sa det var nestrn for billig og fikk da beskjed om at det var fordi det bare var blader. Skulle gi funk og man ble høy, ikke stein.
Har lest utrolig mye om dette så føler jeg kan ganske mye, men stusset litt over dette da jeg har svært lite førstehåndserfaring. Heller aldri prøvd grønt.
Er det noe rus å fra selve bladene?
Vis hele sitatet...
Blader er noe man stort sett ikke røyker. Det er for lite virkestoff(THC) i forhold til annet plantemateriale. Som regel lager man hasj på blader siden man da "fjerner" plantematerialet og sitter igjen med en større andel virkestoff.
Vil ikke anbefale deg å kjøpe blader, hvis du først skal prøve cannabis hvorfor ikke gi deg selv en god opplevelse? Kjøp buds, altså blomstene på planten. Det er det du vil ha.
Har ett spørsmål som kan virke dumt for de fleste :P men jaja her it goees har marijuana holdbarhets dato? ? ::P:P:P
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nath: Om planten har fått riktige forhold og strainen er god kan en god del av bladene bli dekt av trikomer.
Så ja, om det er et av de bladene nærmere budsene vil disse være ganske dekt av trikomer og man vil kunne få en rus av de. De fleste tar imidlertid å lager hasj av disse.

robinyo: Ja, cannabis er en ferskvare og om den ikke lagres riktig kan virkestoffer brytes ned, mørkt, kaldt og tørt er stikkordene. Dette forutsetter at planten har blitt tørket og curet riktig, jo bedre den har blitt curet jo lengre vil den holde seg.
Hei tenkte jeg skulle dele denne med alle som er intressert i cannabis

http://nrkp3.no/banden/marihuana/#more-16376

En reportasje der P3 har fått lov å se på en marijuana plantasje midt i oslo by
Sitat av robinyo Vis innlegg
Hei tenkte jeg skulle dele denne med alle som er intressert i cannabis

http://nrkp3.no/banden/marihuana/#more-16376

En reportasje der P3 har fått lov å se på en marijuana plantasje midt i oslo by
Vis hele sitatet...
Er egen tråd om det. Men fant den ikke ved å søke på cannabis-p3-plantasje. Er det litt rusk i søkemotoren på forumet, mon tro?
Hei kom over noe nytt nettopp :P(fant via torrent side)
Cannabis.Whats.The.Harm har visst nettopp hatt premiere i England på BBC. Dette var episode 1

Jeg er så dårlig på å forklare ting så her er litt info som er copy and paste.

"Description:
Ex-EastEnders star James Alexandrou was caught
smoking cannabis by the tabloids when he left the soap.
Now he wants to find out the truth about the most popular
illegal drug in Britain, see the lengths people will go to get
it and discover exactly where it comes from.
In the first of two programmes, James looks at the effects
of the drug on the streets of Britain, meeting a 17-year-old
who smokes weed with his parents and a mum-of-three
who uses cannabis to keep her emotions in check.
He meets people who are growing cannabis illegally for
themselves and goes out on patrol with a police drug
squad as they clamp down on large-scale cannabis
growers. He also travels to California, the first state in
America to license cannabis for medicinal use."

Veldig intressant som jeg anbefaler alle å se
Sist endret av robinyo; 29. januar 2011 kl. 00:16.
Sitter med 1g marihuana av middels god kvalitet. Går det ann å bare spise den som den er? Hvordan blir rusen, og blir den sterkere hvis jeg løser det opp i fett?

Har søkt, men er ganske forvirret, står alt fra at det ikke gir rus til at det gir svært kraftig rus.

Noen som vet helt sikkert?
Sitat av villmannen Vis innlegg
Sitter med 1g marihuana av middels god kvalitet. Går det ann å bare spise den som den er? Hvordan blir rusen, og blir den sterkere hvis jeg løser det opp i fett?

Har søkt, men er ganske forvirret, står alt fra at det ikke gir rus til at det gir svært kraftig rus.

Noen som vet helt sikkert?
Vis hele sitatet...
Virkestoffet taes lettere opp løst opp i fett, så ja, det vil til en viss grad fungere sterkere. Det vil nok gi en god rus uansett, med mindre du har opparbeida deg veldig høy toleranse.
Sitat av fetter Vis innlegg
Virkestoffet taes lettere opp løst opp i fett, så ja, det vil til en viss grad fungere sterkere. Det vil nok gi en god rus uansett, med mindre du har opparbeida deg veldig høy toleranse.
Vis hele sitatet...
Har ingen toleranse, bare røyka 2 ganger over lang tid. Hvor mye ville du ansett som en passende dose? takk for svaret.
Sitat av villmannen Vis innlegg
Hvordan blir rusen
Vis hele sitatet...
Det avhenger av hvor potent cannabisen er, hvilken strain det er, hvor mye du veier, hva du har spist på forhånd etc.
Sitat av villmannen Vis innlegg
og blir den sterkere hvis jeg løser det opp i fett?
Vis hele sitatet...
Ja, det kan muligens øke biotilgjengeligheten.

Personlig har jeg kun spist cannabis en gang. Da varmet jeg opp olivenolje og ca. 1 gram marihuana. Dette fikk stå i 20-30 min på svak-moderat varme. Plantematerialet ble deretter silt ut og oljen avkjølt og inntatt med skje. Dette ga en relativt kraftig, men håndterbar ruseffekt til to presoner.
For å røyke marahuana, går det ikke ann å bare tømme en vanlig røyk for tobakk og fylle den med marahuana og røyke den? er det noen ulemper ved å gjøre dette? gir det svakere effekt enn å røyke det i en joint eller bong?
Sitat av villmannen Vis innlegg
For å røyke marahuana, går det ikke ann å bare tømme en vanlig røyk for tobakk og fylle den med marahuana og røyke den? er det noen ulemper ved å gjøre dette? gir det svakere effekt enn å røyke det i en joint eller bong?
Vis hele sitatet...
Enkelte mener at sigarettfilteret gjør at man får utnyttet cannabisen årligere. Jeg vet ikke hvorvidt dette stemmer. Man kan uansett ta ut filteret og erstatte med et vanlig jointfilter.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Enkelte mener at sigarettfilteret gjør at man får utnyttet cannabisen årligere. Jeg vet ikke hvorvidt dette stemmer. Man kan uansett ta ut filteret og erstatte med et vanlig jointfilter.
Vis hele sitatet...
Jeg syns at det smaker utrolig surt dersom man bruker vanlig sigarettfilter.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Enkelte mener at sigarettfilteret gjør at man får utnyttet cannabisen årligere. Jeg vet ikke hvorvidt dette stemmer. Man kan uansett ta ut filteret og erstatte med et vanlig jointfilter.
Vis hele sitatet...
Sett bort fra denne myten er det ikke nødvendigvis mindre effektivt?
Sitat av villmannen Vis innlegg
Sett bort fra denne myten er det ikke nødvendigvis mindre effektivt?
Vis hele sitatet...
Neinei. Effekten er jo såklart den samme om du røyker det med rullepapir eller sigarettpapir.
Det som er kjipt med å fylle vanlige sigaretter med mekk er jo at det er mye godt som bare brenner bort så du går glipp av den del. Sigarettpapir er tykkere og annerledes enn rullepapir som regel, så det brenner fortere.
Sitat av villmannen Vis innlegg
Sett bort fra denne myten er det ikke nødvendigvis mindre effektivt?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal det være mindre effektivt hvis man ser bort ifra sigarettfilteret? Det er jo den eneste forskjellen mellom en vanlig joint og en sigarett.

ninjaedit: Og forsåvidt moret sine poeng som jeg ikke var klar over.
Sist endret av Elemental; 3. februar 2011 kl. 13:46.
Er denne måten å røyke på utbredt? den er jo svært enkel ihvertfall hivs du ikke mestrer å rulle
Sitat av villmannen Vis innlegg
Er denne måten å røyke på utbredt? den er jo svært enkel ihvertfall hivs du ikke mestrer å rulle
Vis hele sitatet...
Njeah, med tanke på at man nesten like enkelt kan bare fjerne filteret, sette inn litt papp som et nytt filter og dermed ha en noe som ligner på en joint ser jeg ikke noe særlig grunn til å bruke den metoden.
Det er greit dersom man ikke klarer å motstå fristelsen med en kjapp kveldsrøyk.
Spørsmål til folk som har vært i Amsterdam:

Stikker en tur nedover dit i nærmeste fremtid. Har forøvrig vært der endel ganger før, men da har jeg valgt å fokusere på byen framfor coffeshopsene (selv om man naturligvis var innom der også). Spørsmålet er egentlig hvilken strains man kan anbefalle? Strains som gjerne skiller seg litt ut fra de andre. Sativa/indica spiller forsåvidt liten rolle, jeg er altetende. Og vet noen om de fører strains som er sterke på CDB framfor THC?
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Spørsmål til folk som har vært i Amsterdam:

Stikker en tur nedover dit i nærmeste fremtid. Har forøvrig vært der endel ganger før, men da har jeg valgt å fokusere på byen framfor coffeshopsene (selv om man naturligvis var innom der også). Spørsmålet er egentlig hvilken strains man kan anbefalle? Strains som gjerne skiller seg litt ut fra de andre. Sativa/indica spiller forsåvidt liten rolle, jeg er altetende. Og vet noen om de fører strains som er sterke på CDB framfor THC?
Vis hele sitatet...
Cannabis cup winners 2010
Har funnet ut at politiet kommer til skolen min med politihunder for å søke etter cannabis i nærmere framtid. Noen som har greie på hvor god luktesans disse politihundene har? hvis jeg hadde røyket på lørdag, og hundene hadde kommet på mandag, tror dere hundene kunne luktet at jeg hadde røyka hvis jeg hadde dusja to ganger, tatt på mye parfyme og gått i helt andre klær en de jeg røyka i? noen som vet om jeg kanskje kunne sluppet unna, eller om det er rett og slett er umulig? noen erfaringer? i den tenkelige situasjonen ovenfor hadde jeg røykt grønt, ca 1-2g.
Sitat av villmannen Vis innlegg
Har funnet ut at politiet kommer til skolen min med politihunder for å søke etter cannabis i nærmere framtid. Noen som har greie på hvor god luktesans disse politihundene har? hvis jeg hadde røyket på lørdag, og hundene hadde kommet på mandag, tror dere hundene kunne luktet at jeg hadde røyka hvis jeg hadde dusja to ganger, tatt på mye parfyme og gått i helt andre klær en de jeg røyka i? noen som vet om jeg kanskje kunne sluppet unna, eller om det er rett og slett er umulig? noen erfaringer? i den tenkelige situasjonen ovenfor hadde jeg røykt grønt, ca 1-2g.
Vis hele sitatet...
Så lenge klærne du har på deg ikke har vært i kontkt med cannabis, du har vasket hendene og ikke har cannabis på deg (ikke en gang non fjon i lommen) har du ingen ting å frykte. En hund kan ikke lukte at du har brukt cannabis tidligere.
Sist endret av felix_poker; 4. februar 2011 kl. 15:20.
Jeg var i samme klærna når hundene kom og hadde røyka 1 dag før. Boy was i nervous! Hunden lukta på meg 2 ganger, men det gikk bra!
Hva gjør man når flere og flere får vite om ens eget cannabisbruk? Bare flere og flere får vite om det fordi folk snakker så mye. Jeg har betrodd meg til noen få, og de har fått sagt det videre. Nå vet noen av de verste anti-drugs i min krets på skolen det, og dette skal de dvele med hele tiden. Er det noen måte å reversere dette, altså at folk "glemmer" at de vet det eller at ryktene slutter å gå? Jeg frykter ikke juridiske konsekvenser, men jeg frykter at flere anti-folk og kanskje beslektede/andre nære til slutt får vite det, noe som har sine sosiale konsekvenser. Jeg vil si jeg har et sunt forhold til stoffet; bruker det høytidelig (vanligvis sjeldnere enn 2 ganger i måneden) og kun i godt selskap. Det såkalte amotivasjonssyndromet og andre negative virkninger ser ikke ut til å slå inn i det hele tatt, men det hjelper ikke å si til dem... Har i hvert fall lært at det er mye jeg ikke kan betro enkelte uten at det går videre. :/
Sist endret av Psychocrash; 7. februar 2011 kl. 17:15.
Sitat av Psychocrash Vis innlegg
Hva gjør man når flere og flere får vite om ens eget cannabisbruk? Bare flere og flere får vite om det fordi folk snakker så mye. Jeg har betrodd meg til noen få, og de har fått sagt det videre. Nå vet noen av de verste anti-drugs i min krets på skolen det, og dette skal de dvele med hele tiden. Er det noen måte å reversere dette, altså at folk "glemmer" at de vet det eller at ryktene slutter å gå? Jeg frykter ikke juridiske konsekvenser, men jeg frykter at flere anti-folk og kanskje beslektede/andre nære til slutt får vite det, noe som har sine sosiale konsekvenser. Jeg vil si jeg har et sunt forhold til stoffet; bruker det høytidelig (vanligvis sjeldnere enn 2 ganger i måneden) og kun i godt selskap. Det såkalte amotivasjonssyndromet og andre negative virkninger ser ikke ut til å slå inn i det hele tatt, men det hjelper ikke å si til dem... Har i hvert fall lært at det er mye jeg ikke kan betro enkelte uten at det går videre. :/
Vis hele sitatet...
Det beste er å ignorere og drite i det. Hvis du føler og vet at du ikke gjør noe galt, så bare fortsett. Når slike ting skjer får du i hvertfall en god ting ut av det, du får vite hvem vennene dine er. De som er anti-hasj og sier ting som "gå å sett ei sprøyte hasj" nytter det ikke å argumentere med, så det er bare å ignorere. De som er veldig nære deg som du vet det kan komme konsekvenser av, vil nok spørre deg, da får du nesten bestemme selv om du vil være æ og prøve å forklare hvordan ting er, eller nekte. Hugs at det ofte kan være like greit å være åpen enn å ha et konstant watching eye over seg...
Sitat av villmannen Vis innlegg
For å røyke marahuana, går det ikke ann å bare tømme en vanlig røyk for tobakk og fylle den med marahuana og røyke den? er det noen ulemper ved å gjøre dette? gir det svakere effekt enn å røyke det i en joint eller bong?
Vis hele sitatet...
jo,kjøp sånn forbanna...hvit eske med tusen tomme røyk på enhver matbutikk v kassen...f hva heter det igjen da,også kjøper du lader på narvesen,de har forresten begge deler på narvesen

mange som lager ferdisser med tobakk vet du,litt bedre metode enn å kødde med å tømme en ferdiss,esken og ladern koster 100 spenn tilsammen,har du resten av livet

sunnere au med filter,vil ikke tro du mister noe særlig,da ville HVERTFALL vannpipe tatt knekken på godsakene i røyken

hovedsaklig for å beskytte mot den guffa kjære/olje som kommer når du brenner ting å drar det inn
Sist endret av murmade; 7. februar 2011 kl. 17:41.
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Det beste er å ignorere og drite i det. Hvis du føler og vet at du ikke gjør noe galt, så bare fortsett. Når slike ting skjer får du i hvertfall en god ting ut av det, du får vite hvem vennene dine er. De som er anti-hasj og sier ting som "gå å sett ei sprøyte hasj" nytter det ikke å argumentere med, så det er bare å ignorere. De som er veldig nære deg som du vet det kan komme konsekvenser av, vil nok spørre deg, da får du nesten bestemme selv om du vil være æ og prøve å forklare hvordan ting er, eller nekte. Hugs at det ofte kan være like greit å være åpen enn å ha et konstant watching eye over seg...
Vis hele sitatet...
De pleier å rette moralske og juridiske fingre for det meste. Går neppe an å argumentere med dem, men hvis de konfrontrer meg med det får jeg heller prøve å dytte bevisbyrden over på dem (at de skal bevise hvordan jeg har blitt amotivert eller lat av hasj). De nærmeste jeg fortalte det til var personer jeg visste syntes det var greit, bare at de er litt for frittalende. Håper de skjønner at det var litt kjipt for meg at andre fikk vite det. Skal i hvert fall være svært forsiktig med hvem jeg betror meg til framover.
Sist endret av Psychocrash; 7. februar 2011 kl. 17:42.
Sitat av daaa Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Joda, har sjekket dette. However, jeg spurte om personlige favoritter, gjerne med begrunnelse.