Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 4988
Av og til kommer jeg på ting som det kan være morsomt å høre andre sin mening på!

Denne gangen er det "Hva er det værste du vet innenfor pyro?"

For min del er det 4 ting på listen som alle er like grusomme:
1.
Håntere airfloat, samme hva, men spesielt kull!

2.
Flowerpot... Kjipt så det holder...
3.
Duds... Spesielt om jeg ikke finner dem igjen...
4.
Tenne lunten og ingenting sjer...

Spesielt den første, men alle 4 er det værste jeg vet...

Hva syns dere er værst? Pyro er kjekt, men det finnes alltid en ting du ikke liker å gjøre...
den med lunten er nok den værste, hvis man er sammen med nogen er det svært at holde på dem.. :S

hvis kemikalier ikke reagerer, da jeg idag prøvede at lave noget TATP opførte det sig utrolig mærkeligt? brugte 5 mL acetone, 3 mL 35% h2o2 og 0.5 mL 30% HCl.. plejer ellers altid at være færdig efter nogen timer, men ingenting skete, så jeg gjorde det ednu engang farlige, at hælde koldt vand i.. er ret forvirret over hvad der dannes, ligner en slags olie der flyder rundt i vandet..

men at gå tilbage til en fuser ... ikke godt, plejede altid at skyde de flaskebomber i stykker med haglgevær der ikke sprang ^^

og så udover det en dag hvor der er utrolig meget vind.. tager bare ekkoet D=
Det værste synes jeg er griseriet med alle kjemikalier.
Og ting som ikke virker som de skal.
Sitat av PyroMann Vis innlegg
Det værste synes jeg er griseriet med alle kjemikalier.
Og ting som ikke virker som de skal.
Vis hele sitatet...
kalium permanganat kanonslag og sne.. DÉT er griseri ;P
Very Important Pyrotechnician
Oppvasken...
Det værste jeg veit med pyro, er idioter som tror de kan det, og skader seg selv eller andre...
Er ikke mye jeg ikke liker innen pyro, men det er jo visse ting jeg liker mindre enn andre ting, hovedsakelig ting som blir litt monotont i lengden.

1.Sitte å kverne kull i timevis,

2.Jobbe med Air-float kull

3.CATO`er, enten det er raketter eller fontener å når du jobber i mange timer med et prosjekt
så når det skal testes går det rett vest pga noen små å helt unødvendige feil

Sist nevnte skjedde med et waterfall jeg lagde i fjord sommer, der quick matchen nektet å tenne,
Løsningen ble å tenne en å en fontene


Uten om det så er jeg fornøyd.
Sitat av h1web Vis innlegg
Det værste jeg veit med pyro, er idioter som tror de kan det, og skader seg selv eller andre...
Vis hele sitatet...
Den var ikke helt ventet, men tror nesten det er et av de beste svarene jeg har sett på lenge her...
(Har du gjort det, siden du har en rullestol som avatar? )

Sitat av Bowman Vis innlegg
hovedsakelig ting som blir litt monotont i lengden.

3.CATO`er, enten det er raketter eller fontener å når du jobber i mange timer med et prosjekt
Vis hele sitatet...
Hva i huleste er det du sier? Det er monotont med CATO'er hos deg?
Neida, sjønte den, men det var bare litt morsomt skrevet...
Sist endret av Pyrotecnican; 7. april 2010 kl. 01:14.
Sitat av Pyrotecnican Vis innlegg
(Har du gjort det, siden du har en rullestol som avatar? )
Vis hele sitatet...

jeg kjenner en som kjørte et par fenghetter ned i dassen, og holdt på og bli blind...
- Når jeg skal veie opp airfloat german dark der selv den mest nennsomme oppveiing garantert vil ende med et ragnarokk av et svineri!

- Man skal til å kutte stjerner og oppdager at man har for lite vann i miksen.
Stjernene smuldrer bare opp når man kutter så det føles riktig å tilsette litt mer for å gjøre deigen mer medgjørlig.
Og der! Der var det for mye vann i miksen og alt blir bare en grisete sørpe til tross for at man tilsatte veldig lite vann.

- Ekstrahering av PIB (Trenger jeg å si mer?)

- Kjemikalier som ikke har vært godt nok pakket og som dermed har klumpet seg. Det er spesielt plagsomt dersom man stør klar til å lage en stjernekomposisjon og klør vilt i fingrene etter å komme i gang.
"da jeg idag prøvede at lave noget TATP opførte det sig utrolig mærkeligt? brugte 5 mL acetone, 3 mL 35% h2o2 og 0.5 mL 30% HCl.. plejer ellers altid at være færdig efter nogen timer, men ingenting skete, så jeg gjorde det ednu engang farlige, at hælde koldt vand i.. er ret forvirret over hvad der dannes, ligner en slags olie der flyder rundt i vandet.. "

- Prøv å separer og "vask" det oljete laget å gjør mange tester på det. Kan være ett meget fungerende flytende primær/explosiv væske/ester du har mekket om du er heldig:P Er det en form for "smellolje" kan den nok kanskje være veldig sensitiv ville jeg tro.

Det kjipetste på labben er: Vasking og rydding (Noe som er ett must for et profft labb) Kjemiske kreasjoner og reaksjoner som ikke virker som det skal eller ender opp som kilo-tunge blindgjengere(bare skjedd én gang) men en gang er mange nok. Skøyt den med buckshot eller slug, husker ikke lenger.

Eller så må jeg si at det er jævla ensformig til tider å sitte, som tidligere nevnt, å lage/jobbe med airfloat, kullprossesering.

Og det jeg HATER når jeg jobber på labben, gjerne dyypt konsentrert, er om det plutselig kommer besøk enten det er tiggere, tjuvradder, dumme kompiser som dukker opp uannmeldt eller nyskjerrige/bekymrede foreldre( selv om jeg er en voksen mann). Fuckin Tollpost har også plutselig dukket opp en gang, han skal være glad han ikke dukket opp 15 min før for å si det slik. hehe..
Når man mister lysten til å drive med pyro...
Håper den kommer tilbake snart!
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Noe av det verste jeg vet er å lage og håndtere AF-kull.
Spesielt hvis man søler.

Å vente på at noe tørker, eller lage større batcher BP med 3 lb kulemølle er jo rimelig smertefullt, men da er jo desto gleden større om resultatet blir bra.

Når noe du har jobbet lenge med ikke funker/funker dårlig.
Det er virkelig smertefullt å se at noen få eller ingen stjerner tenner, spesielt i større shells.

Men noe av det mest irriterende er folk som spør:
"Åh er du han derre bombegutten? Kanke du lage ne bombe til meg a?"
"....."
"Hvorfor ikke a?"
"....."
"Faen a, jeg skal være forsiktig da, jeg skal bare kødde med noen jeg kjenner"
HADEBRA!
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Men noe av det mest irriterende er folk som spør:
"Åh er du han derre bombegutten? Kanke du lage ne bombe til meg a?"
"....."
"Hvorfor ikke a?"
"....."
"Faen a, jeg skal være forsiktig da, jeg skal bare kødde med noen jeg kjenner"
HADEBRA!
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke si meg mer enig!
Sist endret av P-freak; 7. april 2010 kl. 15:58.
Det mest irriterende jeg vet av er folk som ikke gidder å lage bomber til meg. F.eks:
"Åh er du han derre bombegutten? Kanke du lage ne bombe til meg a?"
"Nei"
"Hvorfor ikke a?"
"Fordi"
"Faen a, jeg skal være forsiktig da, jeg skal bare kødde med noen jeg kjenner"
HADEBRA!

Neida, driver ikke med pyro etter at jeg hadde et lite uhell når jeg var en del mindre, fikk sjokket da.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
"Åh er du han derre bombegutten? Kanke du lage ne bombe til meg a?"
"....."
"Hvorfor ikke a?"
"....."
"Faen a, jeg skal være forsiktig da, jeg skal bare kødde med noen jeg kjenner"
HADEBRA!
Vis hele sitatet...
Samme her! Har hatt noen slike episoder selv, men de fikk seg en lærepenge da jeg sa i fra om at "dette brenner utrolig varmt og lyst, så ikke se på det!". Hva tror du det er? Jo, 400g rød jernoksid thermite og 100g kobberoksid thermite. Elektromisk tent. Jeg sa i fra, men de trodde ikke på meg, og stilte seg opp ca 3 meter unna... Etter det de sa til meg, så de en stor sol i en uke etterpå når de hadde øynene igjen... Det var de som spurte etter det, og jeg svarte med noe som fikk dem til å holde kjeft en god stund...
Det må være å knuse kull! Mister jo lysta til ALT da:/
Det Aller værste er om og når snuten kommer å tømmer lageret ens med kjemikalier til en ca verdi på 43000 norske jævla kroner! hehe..
Sitat av KulaKanon Vis innlegg
Det Aller værste er om og når snuten kommer å tømmer lageret ens med kjemikalier til en ca verdi på 43000 norske jævla kroner! hehe..
Vis hele sitatet...
De knabbet 2kg av min German Dark, men jeg følte meg like skjendet etterpå for det om!

Kom på et par andre ting som irriterer meg kraftig når det gjelder pyro og alt rundt det.
La oss si man treffer noen nye folk som man kommer i snakk med og etter en stund begynner man å dele hva slags hobbyer og fritidsaktiviteter man har.


"Selv holder jeg på litt med fyrverkeri og slikt når jeg får tid."

- Jaja! Faen! Det gjorde jeg også en del før! Delte opp kubber med 25 skudd og samlet alt i en flaske og satte fyr på lunta! Du skulle bare sett hvor mange postkasser som sprengte!

(SÅ kommer en frase hvor jeg forteller at jeg ikke driver med slikt forbanna bullshit, dog fortalt på en tvetydig måte slik at han må tenke litt på om jeg er irritert på vedkommende eller om jeg bare driver med mer avanserte ting.)

- Ja! Så har jeg blandet sammen masse kunstgjødsel og diesel!
Ustabilt, men jævlig effektivt!

Når sånne diskusjoner oppstår får jeg lyst til å grave et dypt hull i jorda og bare bli der nede til Darwins evolusjonsteori for alvor har gjort sitt inntog innen pyro-verdenen.
Kan ikke bli mer enig i hvor dritt det er med folk som misforstår hobbyen!
Anyways så er håndtering av kull noe som er dritt pga allt støvet og sølet. Får jeg en flekk på benken får jeg det aldri vekk.
Så har det hendt at jeg har oppbevart ammonal i en beholder som tydeligvis ikke var helt lufttett.
Endte med en hard, fuktig klump
Og så har vi den der jeg skal tenne lunta på noe som skal imponere folk, så står jeg der lenge å prøver å få fyr, men lighteren blir bare daffere og daffere, og du får ikke fyr på lunta. Du føler deg dum.
idioter som ikke slipper pinneraketten før den sprenger 50cm fra hodet mitt
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Kom på et par andre ting som irriterer meg kraftig når det gjelder pyro og alt rundt det.
La oss si man treffer noen nye folk som man kommer i snakk med og etter en stund begynner man å dele hva slags hobbyer og fritidsaktiviteter man har.


"Selv holder jeg på litt med fyrverkeri og slikt når jeg får tid."

- Jaja! Faen! Det gjorde jeg også en del før! Delte opp kubber med 25 skudd og samlet alt i en flaske og satte fyr på lunta! Du skulle bare sett hvor mange postkasser som sprengte!

(SÅ kommer en frase hvor jeg forteller at jeg ikke driver med slikt forbanna bullshit, dog fortalt på en tvetydig måte slik at han må tenke litt på om jeg er irritert på vedkommende eller om jeg bare driver med mer avanserte ting.)

- Ja! Så har jeg blandet sammen masse kunstgjødsel og diesel!
Ustabilt, men jævlig effektivt!

Når sånne diskusjoner oppstår får jeg lyst til å grave et dypt hull i jorda og bare bli der nede til Darwins evolusjonsteori for alvor har gjort sitt inntog innen pyro-verdenen.
Vis hele sitatet...
Haha, kjenner meg litt for godt igjend der ja!

Noe annet som ikke er helt ulikt,
Er når det under julemiddagen etc, når hele slekta er samlet å det kommer frem hva du bedriver fritiden din med,
uten at du selv har nevnt noe om hobbyen din,

Så begynner noen å fortelle de gamle vandre-historiene om de som skadet seg når de røykte mens de prøvde å lage en bombe av ugresssalt når de var unge osv,
du føler deg som en større å større idiot som synker lengre å lengre under bordet mens de forteller historiene å alle
i rommet er helt stille å sitter å ser på deg med et sjokkert blikk.

Skjedde med meg en jul å har opplevd liggnende hendelser ved andre anledninger også...
Etter en lang diskusjon om hva jeg mener med det at jeg lager "raketter/fyrverkeri" å ikke er ute etter smell å eksplosjoner
Så forstår de hva jeg driver med å er litt mer positive til hobbyen min
Sitat av Bowman Vis innlegg
Haha, kjenner meg litt for godt igjend der ja!

Noe annet som ikke er helt ulikt,
Er når det under julemiddagen etc, når hele slekta er samlet å det kommer frem hva du bedriver fritiden din med,
uten at du selv har nevnt noe om hobbyen din,

Så begynner noen å fortelle de gamle vandre-historiene om de som skadet seg når de røykte mens de prøvde å lage en bombe av ugresssalt når de var unge osv,
du føler deg som en større å større idiot som synker lengre å lengre under bordet mens de forteller historiene å alle
i rommet er helt stille å sitter å ser på deg med et sjokkert blikk.

Skjedde med meg en jul å har opplevd liggnende hendelser ved andre anledninger også...
Etter en lang diskusjon om hva jeg mener med det at jeg lager "raketter/fyrverkeri" å ikke er ute etter smell å eksplosjoner
Så forstår de hva jeg driver med å er litt mer positive til hobbyen min
Vis hele sitatet...
Helt utrolig. Dette har sjedd med meg også. Presis det samme... Jeg timet selvførgelig utblomstingen av pyreointeressen til samme nyttår som et hus bled løftet av grunnmuren av idioter som demonterte, tror det var 8000kr i fyrverkeri, og heldte alt i en stor haug... Det gjorde det ikke enklere for meg!

Sitat av sexploit Vis innlegg
idioter som ikke slipper pinneraketten før den sprenger 50cm fra hodet mitt
Vis hele sitatet...
Da er de en av grunnene til at pinneraketter er forbudt. Og de skal skytes fra RØR! Men av en eller annen grunn så skremmer raketter større en tommelen min vettet av meg. Tente aldri på en pinnerakett så lenge det var lovlig en gang...
Sitat av NitroFis Vis innlegg
- Når jeg skal veie opp airfloat german dark der selv den mest nennsomme oppveiing garantert vil ende med et ragnarokk av et svineri!

- Man skal til å kutte stjerner og oppdager at man har for lite vann i miksen.
Stjernene smuldrer bare opp når man kutter så det føles riktig å tilsette litt mer for å gjøre deigen mer medgjørlig.
Og der! Der var det for mye vann i miksen og alt blir bare en grisete sørpe til tross for at man tilsatte veldig lite vann.

- Ekstrahering av PIB (Trenger jeg å si mer?)

- Kjemikalier som ikke har vært godt nok pakket og som dermed har klumpet seg. Det er spesielt plagsomt dersom man stør klar til å lage en stjernekomposisjon og klør vilt i fingrene etter å komme i gang.
Vis hele sitatet...
ja, hvad er PIB ;P

at have arbejdet i lang tid for at lave noget og det så ikke virker, da det blot var experimentalt (fx. havde jeg engang lavet KMnO4 + Zink pulver, zinken tog lang tid at lave, var blot et extremt hurtig og kedelig fontæne)

Sitat av sexploit Vis innlegg
idioter som ikke slipper pinneraketten før den sprenger 50cm fra hodet mitt
Vis hele sitatet...
så må du jo lade være med at lade folk holde raketter når de skal fyres af? :P ellers så skaf dig en skudsikker hjelm (; og ørepropper
Folk som tenner på en skog med vilje. Eller personer som liker å tenne på kadaver for å lukte brent lik etterpå.. eller selvmordsbombere, (som nesten er det samme, bare at de ikke lukter etterpå.)
Sitat av DataSnook Vis innlegg
Folk som tenner på en skog med vilje. Eller personer som liker å tenne på kadaver for å lukte brent lik etterpå.. eller selvmordsbombere, (som nesten er det samme, bare at de ikke lukter etterpå.)
Vis hele sitatet...
Det defineres ikke som pyro, men som pyromani... Vel vel...
At noen gjør som dette!
Sitat av aron Vis innlegg
At noen gjør som dette!
Vis hele sitatet...
Måtte de som brant det legge seg oppå og bli blåst i lufta! Og jeg vedder på at det var 30.000 ENHETER, , for jeg så minst en av de 16.000 kinaputtrullene...
Folk som skal for overdrive med kraften, når de har alt for lite erfaring..
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av CalondiaIV Vis innlegg
Folk som skal for overdrive med kraften, når de har alt for lite erfaring..
Vis hele sitatet...
Håper du mener den greia som f.eks "AP er så sykt kraftig bla bla bla..."?

1.Naive, overengstelige, intollerante mødre.
2. Airfloat... Det legger seg på alt av overflate i en gitt lukket atmosfære...
3. Holde på med kull, så man må vaske hendene ofte, MED såpe, så man til slutt blir tørr og sår på hendene, å det svir i 2 uker.
4. Tror duds og flowerpots kan komme som nummer 4... Gjennstår å se
Jeg liker ikke folk som sier at bensin i en flaske som er påtent "sprenger skikkelig bra!". De har ikke peiling.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Når politiet kommer og tar alle tinga dine og foreldra dine bare synes det er bra du ikke kan holde på med pyro mer...
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Når politiet kommer og tar alle tinga dine og foreldra dine bare synes det er bra du ikke kan holde på med pyro mer...
Vis hele sitatet...


Det har vel ikke skjedd deg?
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Neinei, jeg ser fremover! Jeg er en visjonær!

Ps. Dette er relativt dårlig ironi...
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Neinei, jeg ser fremover! Jeg er en visjonær!

Ps. Dette er relativt dårlig ironi...
Vis hele sitatet...
Det er bra, hørtes bare litt rart ut
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Ironien lå i "neinei"-delen svaret på det opprinnelige spørsmålet er jo...
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Ironien lå i "neinei"-delen svaret på det opprinnelige spørsmålet er jo...
Vis hele sitatet...
Huffda, har foreldre din kontaktet politiet for å få fjernet pyro tingene dine?
eller har du vært for ivrig med flashen i nabolaget?
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Hehe, heller mer mot den andre, men stemmer ikke helt. Jeg fyrte av en flash-salutt i en gammel bunkers og stakk, men så kom det tyeeligvis en eller annen person forbi, så røyken og trodde noen kunne være skadet... Det som jo gjorde det innteressant var at politiet fant gamle militære fenghetter inne i bunkersen, som de mistenkte meg for... -.-
Uff, det er noe drit, var det saluttene i fra filmen din?
Mistet du allt du hadde? må vel finne ett sted å gjømme ting hvis du skal fortsette med pyro og bo hos foreldrene dine samtidig.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Nei, det var en dag eller to etter... Blir nok ikkeno mer pyro på meg, tenkte å holde på med litt kjemi, men vi får se.. Jeg hadde bentonitt i den ene mølletrommelen og greenmkx i den andre, og de ser det jaggu ut til at onkel politi bare beholder sammen med alle beholderne mine... Jeg synes ærlig talt at onkel politi er litt spnn den onkelen som gjerne heter Arne, som voldtar deg når han skal sitte barnevakt og truer med å slå deg ihjel hvis du sier det til noe...
(ikke personlig erfaring)
HeHe, godt att ikke alt er personlige erfaringer
Men du burde vel kunne få igjen tromlene dine da, hvis de ikke ser på det som matriell brukt til ulovlig produksjon, er utrolig hva de finner på. synd pyroen ble så kortvarig.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Synes det er pussig.. De "lånte" en helt uskyldig ikea-bag til å ha tinga i, men i og med at vi bærer ved i den, som jo er brennbart, får vi vel ikke tilbake den heller... Litt dårlig, mølla i seg selv er jo ikke ulovlig og jeg kunne sikkert fått en pen slant for den... Er jo lov å håpe at de dukker opp med alt sammen... Eller HATER jeg kull!
God natt!
Så lenge tingene de har beslaglagt kan ha en sammenheng med en straffbar handling, i dette tilfellet produksjon av eksplosivt materiale, så har de hjemmel i loven for å beholde sakene dine for så å destruere dem.

Jeg kan jo si at det var litt spesielt at du gir deg med pyro etter litt motgang.

Vil dette si at du ikke lenger vil være aktiv her på forumet heller?
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Jeg vil jo helst ikke gi meg, men det blir jo vanskelig å holde på uten at forrldre merker det... Uten mølle kan det også bli vanskelig å lage anstendig BP, men vi får se. Jeg har jo selvfølgelig ikke lyst til å gi meg, men jeg tenker ihvertfall å holde meg i ro en stund.. Jeg satser på å skaffe litt kno3 holdig gjødsel etterhvert og utvinne litt kno3. En liten test av grensene til foreldre politiet henla hele greia temmelig kjapt, men hva skjer hvis jeg løper rett inn i armene deres igjen?
Irriterende, de kjemikaliene som ikke fikk plass i beholderne hadde jeg tenkt å gjemme, men jeg kom aldri så langt...
For en tragedie...
Sist endret av Pyrotecnican; 13. april 2010 kl. 10:23.
Kjipt sånn der! Men ikke gi deg, og om du skal gi deg, ikke la det være purken som står bak det, men egen fri vilje
Hadde en helvettes haug spanere i nabolaget en stund i tillegg til innsats styrken til onkel-helvete kjørte blått forbi ett par ganger, helt febrilske. Så ut som de ikke visste helt hva/hvor de skulle. Haha
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Okey, bra! Blir OT, men jeg vil fullføre emnet. Hva kan skje hvis politiet tar meg igjen? De blir vel hissigere andre gangen... Kommer de liksom til å følge med på meg en stund? Vil jo gjerne få bestilt litt småtteri, litt svovel og sånn...
Lovlige kjemikalier er jo lovlig å besitte om man bruker det på en lovlig måte ville jeg tro. Men kan kanskje gi grunnlag for særskilt misstanke om du er tatt for produksjon tidligere kan jeg se for meg..
Og det skal nok endel til før de ansetter spanere om du ikke er en liten "big fish"

Om du blir tatt for det samme igjen, må du vel regne med det samme som denne gangen, som å regne med å miste kjemikalier og labutstyr, evt. minste/maks strafferamme for det aktuelle. (lovdata.no) Brudd på våpenloven,uaktsom atferd etc etc.. De kan vel finne på så mangt skulle man tro
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Jeg synes ærlig talt at onkel politi er litt spnn den onkelen som gjerne heter Arne, som voldtar deg når han skal sitte barnevakt og truer med å slå deg ihjel hvis du sier det til noe...
Vis hele sitatet...
Seriøst? Du synes det?

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Vil dette si at du ikke lenger vil være aktiv her på forumet heller?
Vis hele sitatet...
Jeg lurer på nøyaktig det samme!
Sitat av Pyrotecnican Vis innlegg
For en tragedie...
Vis hele sitatet...
Du trenger litt perspektiv
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Hva kan skje hvis politiet tar meg igjen? De blir vel hissigere andre gangen..
Vis hele sitatet...
Ble det bot på foreldra dine for at du har produsert eksplosiver?
Du er under 18, så isåfall er det mulig det står der til du fyller 18 og så blir fjernet. Men blir du tatt for lignende før den tid så forblir det på rullebladet til du ligger i kista. Jeg vil anbefale deg å slutte... Dette er ikke noe du vil a over deg for resten av livet ditt fordi du ville ha det morro når du var liten. Når du er 25 år, så kommer du da til å ville gå tilbake i tid ca 10 år, å gi deg selv en omgang juling.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Hmm... Jeg har veldig lyst til å gå for en mellomting å utelukkende skaffe kaliumnitrat... Jeg tar en pause uansett..
Jeg må desverre beklage å si at jeg akter å fortsette å være aktiv her på forumet og kinda ha det som hobby på et teoretisk nivå...

Edit: Dette er noe jeg aldri helt har fått med meg. Driver du med pyro, Up? Du er jo tydelig hobbyprofesjonell, men du snakker aldri om ting du har laget og sånn...
Sist endret av Ffojt; 13. april 2010 kl. 22:21.