Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 425
Kona sin maskin går i stå etter 4 timers bruk. Så når vi har sittet å chattet i 4 timer så fryser maskinen hennes og alle varsel lys lyser rødt på maskinen sier hun. Dessverre bor hun i asia og jeg gjør det ikke. Så det er litt vanskelig bare å banke på døra og hilse på dataen og se hva som er galt. Men mn tanke er at det blir for varmt der inni kabinettet for diverse prosessorer og harddisker o.l. Er jeg rimelig langt fra sannheten eller nærmer jeg meg? For hvis dette stemmer så skal jeg ta med vifter ol. neste gang jeg er der for å kjøle ned maskinen. Maskinen begynner å bli 3 år gammel så det er kanskje på tide å kjøpe ny jeg vet det men så var det jeg og kaste noen ting da. hehe.
Kanskje mye støv inni pcen? Hadde det problemet med min kompis sin pc. Pcen frøs hele tiden og gikk av. Også fint på igjen. Så "rensa" vi den inni. Nå går den som et skudd.
(+ installerte noen virus program men tviler det hadde noe med saken å gjøre.)