Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  80 8876
Jeg skal dit! LETT! Bestilte billett nå Syk syk line-up!
nice Da sees vi da Nilsern ;P
Kult at dere allerede har dratt igang diskusjonen folkens!

Her kommer en rykende fersk pressemelding av 28 April 2010:


En rekke norske dj’s nå bekreftet:
Gigantfesten tar form

10 scener, eget matkonsept, klubbmusikk i sirkustelt og DJ-stjerner fra fjernt og nær vil utgjøre Extrema Outdoor, den nederlandske elektronikafestivalen som inntar Kalvøya i Bærum 26. juni.

I tillegg til internasjonale stjernenavn som Booka Shade og Ferry Corsten, vil en serie av lokale helter by opp til dans gjennom den 13 timer lange festen. Store norske navn som Olle Abstract, G-Ha, Olanskii, Nils Noa og Christian Sol m.fl. vil alle sørge for at stemningen står i taket uansett hvilken av festivalens ti scener man måtte besøke.

Den nederlandske gigantfestivalen jobber i disse dager på spreng for å spikre både program og konsept når de inntar Kalvøya for første gang til sommeren. Målet er å lage en utendørsfest Norge aldri har sett maken til.

Hovedscenen vil være en fantastisk dekorert, 18 meter høy og 30 meter bred, koloss. The Villa, Emil&Samuel, Sunkissed og Fisk&Vilt vil alle by på fest i egne sirkustelt rundt om på øya. I tillegg vil Barbeint være vertskap for festivalens FIP-område (Fucking Important People) og Natt&Dag by slitne føtter på en rolig lounge, mens Express Yourself-området vil gi folk muligheten til å uttrykke seg kunstnerisk. Blir du sulten sørger Extrema-konseptet Ricco’s Village for at smilet kommer frem.

Festivalhotell
For de som kommer utenbys fra har Extrema booket hele det nye Rica G20-hotellet i Oslo sentrum. For mer informasjon, besøk hotellets hjemmeside.

Ny hjemmeside
Extrema Outdoor 2010 har nå ny hjemmeside, der man finner omfattende informasjon om alt som skjer på festivalen. Både billetter og overnatting på Rica G20 kan kjøpes gjennom hjemmesiden. Sjekk den ut på http://www.extrema.no.

EXTREMA OUTDOOR 2010
Tid: Lørdag 26. juni
Sted: Kalvøya
Pris: 482kr på forhånd / 650kr i døra



Planlagte Extrema pre-events som er verdt å få med seg i nær fremtid:

:: 30 APRIL- 1 MAI 2010 ::
Sesongavslutning i Hemsedal! Ja.. førstkommende helg!

Vi Er å finne ved Skarsnuten, se etter den freshe Extrema Pickupen vår, eller følg lyden av groovy housebeats så finner du mest sannsynelig oss



:: 15 MAI 2010 ::
Den 15 Mai kjører vi igang "The Global Groove of Extrema"

Deep House konseptet Global Groove holder til på Oslo klubben Sikamikanico, og gir dere en "taste of what to come" samt muligheten til å stikke av med noen gratisbilletter til Extrema Outdoor på Kalvøya!

Mer info finnes på eventet: http://www.facebook.com/event.php?eid=115912728432555




http://www.claudef.com/Extr/Layout.jpg
Åå jeg gleder meg Tror det blir jævelig bra!
Sitat av tafsern Vis innlegg
Jazzin: Gi det noen år nå, så garanterer jeg deg at du vil irritere deg over 16 - 17 åringene som sniker seg inn på slike ting. Det spiller ingen rolle hvor mye man elsker personene som opptrer, det er bare jævlig irriterende for oss andre.
Vis hele sitatet...
At du blir irritert over at en 17 åring eller 18 åring kommer på extrema outdoor, kan du forklare meg den store "forandringen" som gjør deg irritert over 1 år forskjell? Er det på grunn av "loven" sier så?

Om han vill komme seg inn når han er 17, får jo være opp til han, og at han klarer å snike seg inn, så tviler jeg han gjør det for å ødelegge for de andre, men for å få en fin opplevelse.

Og kan legge til at det er mange andre, enn en 17åring(er) du burde vært irritert over på festen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Nå er det faen ikke lenge igjen!!

Noen som skal på afterparty på hukodden på søndagen da?
Søndag 27.juni har Sommerøya et afterparty på Hukodden. Det er et fancy beach party i 9 timer med en fet dj line-up.. Starter klokken ett midt på søndagen.
Vis hele sitatet...
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Så fordi noen idioter mååå ha hasjen/ Xen sin så skal ikke mindreårige få nyte musikken sin?.. Høres bare for dumt ut.

Høres heller ut som det florerer av idioter der..
Vis hele sitatet...
Bare fordi du "mååååå" dra på et arrangement ment for voksne, så skal vi ikke få nyte ølen (/hasjen/Xen) vår i fred? Høres bare dumt ut.
Sist endret av fetter; 22. juni 2010 kl. 11:13.
Sitat av eskil2k Vis innlegg
At du blir irritert over at en 17 åring eller 18 åring kommer på extrema outdoor, kan du forklare meg den store "forandringen" som gjør deg irritert over 1 år forskjell? Er det på grunn av "loven" sier så?

Om han vill komme seg inn når han er 17, får jo være opp til han, og at han klarer å snike seg inn, så tviler jeg han gjør det for å ødelegge for de andre, men for å få en fin opplevelse.

Og kan legge til at det er mange andre, enn en 17åring(er) du burde vært irritert over på festen.
Vis hele sitatet...
Du forstår det når du blir eldre, gutten min

Sitat av Jazzin Vis innlegg
Nettopp
.. Titt på youtube videoene til Tafsern du, så skal du se han oppfører seg som en 15 åring^^

Måtte bare.
Vis hele sitatet...
Hehe...om jeg gjør Er man over 18 har man lov til å trappe nedover i alderen, fordi man har vært der. Er man under har man ingen sjangs til å trappe opp før man kommer dit. Se det gjerne på samme måte som bil og moped. Jeg som har bil kan kjøre moped, mens de som kjører moped kan ikke kjøre bil. :P

Sitat av drøfy Vis innlegg
Hvorfor irriterer det deg? En merker jo ikke akkurat så mye forskjell på en person på 16-17 enn en på 18..
Vis hele sitatet...
Jo, det er det. STOR forskjell.

Sitat av fetter Vis innlegg
Bare fordi du "mååååå" dra på et arrangement ment for voksne, så skal vi ikke få nyte ølen (/hasjen/Xen) vår i fred? Høres bare dumt ut.
Vis hele sitatet...
Enig med deg, men jeg fatter ikke hvorfor hasj, x osv skal draes inn her. Når vi endelig får noe skikkelig til Norge, så håper jeg for guds skyld at slik egoisme ikke ødelegger for resten. Det er en dag, 12 timer, en sommer...hvor vanskelig kan det være å holde seg til lovlige rusmidler, eller gjøre det man må i skjul.
Sist endret av tafsern; 22. juni 2010 kl. 11:36.
scam tipper jeg
Jeg bestiller ikke billetter på en tipp.. Noen som vet?
Jeg aner ikke, men jeg kjøpte billett derifra i sted, og betalte via paypal. Jeg ville nå uansett gått for den dealen som er i Oslo da det er større sansynlighet for at den går igjennom.

http://www.mycitydeal.no/deals/oslo

Slik fungerer det:
1) Reserver din deal ved å klikke på Kjøp nå-knappen og fylle inn dine kreditkortopplysninger
2) Så fort det forhåndsbestemte minimum antall deltakere har kjøp dagens deal vil dealen bli aktuell - så inviter alle dine venner!
3) Først når det forhåndsbestemte minimum antall deltakere er nådd, vil ditt kredittkort bli belastet. Du vil dernest motta din kupong per e-post.
4) Dersom det ikke er nok deltakere for dealen, vil dealen bli kansellert og du vil ikke bli belastet med ett øre.
Vis hele sitatet...
Jeg kan verifisere at dette ikke er scam, kompis startet nylig å jobbe som account manager der.
jeg skal hit!
Jeg skal ihverfall
Noen som skal på hukodden på afterparty på søndag da?
Dette blir faktisk helt sykt fett! Ferry Corsten er alene vært å ta turen for..! Noen som vet hvor mange billetter de satser på å selge?
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Så fordi noen idioter mååå ha hasjen/ Xen sin så skal ikke mindreårige få nyte musikken sin?.. Høres bare for dumt ut.

Høres heller ut som det florerer av idioter der..
Vis hele sitatet...
Fader for en bitter litten tass du var da?
Sist endret av The-kid; 25. juni 2010 kl. 17:46.
Ja da var det 3 timer igjen da ^^
Vil si at dette virkelig ikke er min type musikk i det hele tatt, men arrangørene skal ha kudos for det som virker som et skikkelig seriøst opplegg og kul setting.
Perfekt plass å legge en festival, og håper at flere arrangører bruker dette området i framtiden.
Hva slaks musikk er det som blir spilt der egentlig?
Lol. Dette var tragisk, jeg er der nå....-.- penger wasted...dette kan umulig være fett med mindre man går på noen sterke stoffer ..
Det var så EVIG heftig!!!

Booka Shade & Ferry Corsten <3
Joda, morro var det. Men kunne vært ti ganger bedre. Først og fremst var mat og drikke salget helt på trynet. De hadde to øl boder oppe for 8000 mennesker, med hver bod med fire - åtte tappekraner som hadde fire fem fjamsete unge Bærums gutter som ikke viste hvordan en slik dispenser fungerte. Det tok helt seriøst minst en time for å hente drikke, da hvis de var kjappe. En annen ting som også irriterte meg var at scene inndelingen var også veldig merkelig. Det sto aldri hvor de forskjellige scenene lå, for de hadde masse merkelige navn en måtte forholde seg til, men å henge ut skilt med navn etc gjorde de ikke.

Ellers kunne jeg vel pirke å sagt at jeg syntes scenene lå litt langt ifra hverandre,og at de burde ligge mer parallelt og sentralt til hverandre, og heller bruke resten av plassen til andre små partytelt, salgsboder og andre morsomme aktiviteter. Men det er vel mer en personlig mening.

Konklusjonen er vel at det var helt ok. Noen av kompis gjengen min følte seg veldig snyt, men jeg synes det var bra! Nå har vi allefall fått mer elektronika inn på scenen i Norge, iallefall de større arrangementene. Nå åpner det kanskje snart for mer Hardstyle, Hardcore, Goa etc. Men for den stive prisen av 510kr synes jeg det ble litt stusselig da jeg på mine 7 timer der ikke fikk tatt meg en øl en gang. Men Ron Carrol tok av! Corsten og Shade også igrunn! Gleder meg til neste år og håper de har fikset opp med alt de som er nevnt over her.

Og de som lurte på legg. De var veldig late med sjekking av legg, noe igrunn jeg viste. Med så amnge folk har de ikke tid til den slags. Det samme ser en i Nederland etc, men der får du servert øl på 5minutter med et publikum på 30k..
Jeg er under 18 men ser eldre og oppfører meg eldre. Jeg måtte ikke vise legg en gang. Men har du ikke nok guts til å dra dit da du er yngre, tror jeg det er like greit at du holder deg hjemme
Sitat av The-kid Vis innlegg
Fader for en bitter litten tass du var da?
Vis hele sitatet...
Bitter?
Ja.
Resten stemmer vell ikke fullt så godt.
Hvordan kan man føle seg snytt når man fikk gratis drikke de tre første timene? Jeg drakk vel for det 4dobbelte av det jeg betalte for biletten hvertfall :P(uten å betale noe, såklart)

men ja, drikkestandene var dårlig planlagt.
Sist endret av 0bs; 1. juli 2010 kl. 21:45.
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Bitter?
Ja.
Resten stemmer vell ikke fullt så godt.
Vis hele sitatet...
Ja, du har nok helt rett. Skulle stått liten
Sitat av The-kid Vis innlegg
Fader for en bitter litten tass du var da?
Vis hele sitatet...
Hvem faen vil ha masse unger på et rave uansett?
Akkurat som det ikke er ille nok at det er i Norge og må være stille etter klokken da og da og sikkert kryr av snut og regler der så skal man faen ha masse småunger der også sånn at man bare får lov å drikke i en liten sone, liksom?

Jeg drar ikke på raves i Norge! Fuck that! Hva faen har man Tyskland og Nederland for anyway?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
ser at det er mye prat om alder og slikt og vil bare si det ikke er store forskjellen mellom å være 18 dagen før/etter eventet, differansen er minimal.. er bare et tall bare for å fastslå påstanden: det er mange der ute som er 18 og oppfører seg som de er 15 og vica versa.. som jeg alltid har sagt: systemet suger! FTS FTW<3
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Drar oppe denne tråden igjen siden denne var lengst når det kommer til Extrema

Forstår det slik at det ble gjort endel feil i fjor med drikke & mat etc. Satser på at de lærte av feilene i fjor og får det meste til å fungere i år Jeg synes lineupen er knall og gleder meg til å dra hit for første gang.
Jeg har også ordna meg vip plass og lurer på om jeg slipper ølkøer da? Får de som er vip kjøpt øl et helt annet sted?

http://no.extrema-outdoor.com/

25.juni 2011
Sist endret av Liverbird; 1. juni 2011 kl. 11:53.
VIP har egen bar og eget miniområdet. Så egentlig ikke veldig morsomt ut der sist, hehe.
▼ ... noen uker senere ... ▼
1 uke igjen I følge langtidsværvarselet ser dette meget bra ut
http://www.yr.no/place/Norway/Akersh...2994/long.html