Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1531
En dude jeg kjenner skal begynne på epilepsimedisiner i morgen, og han hadde egentlig planlagt en knips på lørdag, og det jeg lurte på er om noen veit om dette går bra? Er det farlig å blande knips og medisiner mot epilepsi? Typen medisiner veit jeg ikke enda, men kommer tilbake til det da jeg får vite det senere i dag.

Takker for alle svar
Det er vel heller et problem å blande ecstasy og epilepsi.
Sitat av Nichotin
Det er vel heller et problem å blande ecstasy og epilepsi.
Vis hele sitatet...
Akkurat det samme tenkte jeg. Men jeg vil ikke anbefale å ta E (Eller noe annet) når du går på medisiner. Sier av egen erfaring, har ikke epilesi, men jeg går på medisier av andre grunner.
Hvis du sjekker f. eks. epilepsy.com, eller andre oppslagsverk om epilepsi, så vil du oppdage at epilepsi kan trigges av mye rart, blant annet drugz. Stimulanter er serdeles dårlig når man har epilepsi, så MDMA ville ikke vært mitt drug of choice,hvis jeg hadde epilepsi (hehe, jeg hadde det faktisk når jeg var liten, men har vokst det av meg. Har aldri tatt medisisner, men er fortsatt veldig forsiktig med rusmidler og andre ting som kan trigge anfall).

For å være på den sikre siden, når det kommer til dette med om ecstasyen og medisinen vil "kræsje", spør legen.
Gest's Avatar
Trådstarter
Takker for alle svar

Han kommer ikke til å ta knips, jeg skjønte det egentlig, men jeg tenkte kanskje at medisinene ville gjøre at han kunne ta det elns.
Gest's Avatar
Trådstarter
Han får lamictal mot bipolar lidelse, ikke mot epilepsi. Jeg beklager dypt all feil info som er gitt tidligere.

EDIT: Jeg spurte psykologen min før i dag, og han hadde ingen erfaring med slikt, men jeg får spørre noen andre. (ergo han visste ikke)
Sist endret av Gest; 27. februar 2007 kl. 21:58.
Hvis han lider av bipolar lidelse er heller ikke MDMA noen god ide, i mine øyne.
Om det er farlig i kombinasjon med medisinene er det igjen kyndige leger som kan svare best på.
Kjapt lite spørsmål til..

Noe spess farlig å ta knips første dagen man begynner å føle seg bedre etter halsbetennelse, ørebetennelse og genrelt sett skikkelig syk..Tenker på at kroppen er vel sliten og nedsatt, men om det er noen ekstra risiko å ta knips da..
Sitat av Don Veto
Kjapt lite spørsmål til..

Noe spess farlig å ta knips første dagen man begynner å føle seg bedre etter halsbetennelse, ørebetennelse og genrelt sett skikkelig syk..Tenker på at kroppen er vel sliten og nedsatt, men om det er noen ekstra risiko å ta knips da..
Vis hele sitatet...
Tror du burde vente til du blir helt frisk, jeg spiste da jeg var i samme situasjon og ble ganske sjuk etter det.. vet ikke om det har noen sammenheng men ville venta jeg ass