Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  695 85071
www.HackorDie.moo.no

Når dere har klart elle levelsa kan dere skrive dere på lista over alle som har klart det xD
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Norightclick scriptet ditt på level to funker ikke i FireFox 1.0. Dessuten synes jeg det hadde gitt mer mening dersom det var på level 1.
Opprinnelig postet av quick
Hmm.. Forklar meg heller hvordan jeg skal gjøre det. Vil lære meg det.
Vis hele sitatet...
les "hints"
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
quick: Hvis han forteller deg hvordan du skal gjøre det lærer du ingenting.
Jeg skjønte minus av "Se på URL" hintet :P

edit: omg I found it! h4xxor!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Som sagt, bug i norightclick på lvl2, menneh, hintet "se på url" skjønner jeg ikke helt.. er jo helt vanlig url, uten noe GET variabler eller noe...

Edit: jeg som ikke tenkte lett nokk :P

Enda en edit: Skal slutte å poste her nå. ser ut som jeg driter meg mer for hver ting jeg legger til i posten min :P
Sist endret av Dodecha; 19. januar 2005 kl. 13:22.
vel se på urlen hvor levelen ligger i forhold til den andre...
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Tok litt tid på level 2, men skjønte det faktisk uten hintet

Level 3 derimot, ser jo hva som er i veien med sourcen, men skjønner ikke hvordan jeg skal utnytte det...?

*tenke*tenke*

edit: OT: noen jeg kjenner kjøpte en hjemmelaga skatefilm fra hobøl... Med folk som dro til skatespots i traktor og greier
formen på lvl 3 er ødelagt så du må finne lvl 4 i sourcen, det er rein html.... les NØYE på form action
Skjønner faen ikke bæret av Level 2.
Jeg har tenkt og tenkt i 10 min nå:P
vet du ikke hvordan man ser alle filene i en mappe?
om jeg vet det, husker jeg det faen ikke
fjern verdana.php fra urlen
ah.. seff:P

Hvor har jeg hodet mitt hen:P

Er så overtrett og sjuk og mørbanka jeg nå, samt omringa av veldig usaklige personer og en lærer som jukser i ALL sport. Særlig i gymtimene:P

Er så fucka jeg nå:P
heh, dette var forvirrendes. jeg har funnet forskjellen, men får det faen ikke til å virke..

føler meg så n00b nå:P
Opprinnelig postet av SilverKhan
Tok litt tid på level 2, men skjønte det faktisk uten hintet

Level 3 derimot, ser jo hva som er i veien med sourcen, men skjønner ikke hvordan jeg skal utnytte det...?

*tenke*tenke*

edit: OT: noen jeg kjenner kjøpte en hjemmelaga skatefilm fra hobøl... Med folk som dro til skatespots i traktor og greier
Vis hele sitatet...

OT: Kan du skaffe den ?
Kjenner han som har laga filmen, Sindre heter han xD
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Jeg er ferdig med alle levelene. ^^
Jeg sliter fortsatt med å finne ut hvordan jeg skal utnytte feilen i sourcen på level 3 :/
du skal ikke utnytte den.... les den nøye.... hvor hadde du blitt sendt hadde det ikke vert noen feil der