Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1209
Hvordan er det med å bruke rød dax til å dreade hår? Blir det veldig klissete og umulig, eller overlever jeg? Trenger ikke å ha helt naziperfekte dreads; så lenge de sitter, så er jeg fornøyd.
Det går sikkert fint for en liten stund, helt til alt bare klistrer seg sammen.
Gjør heller som han her så slipper du å tenke på å gjøre noe særlig med håret.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Det går sikkert fint for en liten stund, helt til alt bare klistrer seg sammen.
Vis hele sitatet...
Det vil klistre seg sammen, uansett hvor flink jeg er til å rulle og passe på dem?

Sitat av DfenZ Vis innlegg
Gjør heller som han her så slipper du å tenke på å gjøre noe særlig med håret.
Vis hele sitatet...
Hæ? Han har vel starta med voks han óg?
Han jeg linka til har ikke gjort noe annet enn å vente. Hvis du sjekker profilen hans så ligger det updates fra den første måneden på hvordan håret har på magisk vis blitt til dreads
Duude. Så tålmodig er jeg ikke.
Hvor tålmodig er du da? Dreads tar en god stund fra du får dem fikset til de faktisk ser ut som dreads
Det er jeg klar over, men håret mitt er ikke et fint utgangspunkt for dreads uten litt hjelp på veien.
Ser den. Kan anbefale deg å lese litt i denne tråden her på forumet. Står mye nyttig info der
Hvis ikke du er tålmodig er nok ikke dreads håret for deg! Selv om du sier nå at du ikke vil ha naziperfekte dreads, så kommer du sikkert til å lengte etter at dreadsa dine skal se bra ut når du har lagt en del arbeid i dem? Og bra dreads får du IKKE med rød dax. Det er en eneste stor NO-NO hvis du skal ha dreads.

Hvis du vil gjøre det med voks, bør du skaffe ordentlig bivoks. Men ikke tro at voks automatisk vil skaffe deg noen bra dreads. Og så er det en del og ta hensyn til hvis du vil ha dreads, du kan bare glemme å bruke vanlig shampoo igjen med mindre du vil ha dreads med masse mugg å skit i.. Å mugg vil du ikke ha, får det klør noe helt jævlig etter en stund, for å ikke å snakke om at det lukter dritt, noe som er ganske kjipt hvis du er av typen som er opptatt av å lukte godt.
Til TS: det er et år siden jeg fikset meg dreads nå, og de har såvidt begynt å nærme seg det jeg var ute etter. Tålmodighet er en nødvendighet. Dessuten er det artig å se hvordan de forandrer seg fra uke til uke, måned til måned, osv
Sist endret av Nekran; 3. september 2010 kl. 17:53. Grunn: stavefeil
Sitat av Nekran Vis innlegg
Til TS: det er et år siden jeg fikset meg dreads nå, og de har såvidt begynt å nærme seg det jeg var ute etter. Tålmodighet er en nødvendighet. Dessuten er det artig å se hvordan de forandrer seg fra uke til uke, måned til måned, osv
Vis hele sitatet...
Joda, men det er forskjell på et år og 31 månender, slik mister youtube fiksa seg.

Og hvis dere fraråder dax, så har jeg ikkenoe problem med bivoks - er dette noe jeg får tak i på apoteket?