Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 849
Skal dra inn en mp3 låt i Windows movie maker og det kommer opp melding om at filen ikke kunne importeres. Andre mp3 filer går det ann med. Og ja, filen funker å spille av osv, får bare ikke importert den i Movie Maker, så tror den er "sperra" på en eller annen måte? Help??
Kan være en annen type mp3 fil som ikke støttes av movie maker. Last ned sangen på nytt i annet format.
Trådstarter
Det er jo akuratt samme mp3 fil som alle andre mp3 filene jeg har? Sangen er kun nedlastbar fra én kilde, så det går ikke å laste den ned fra noe annet sted... Den må være beskyttet på en eller annen måte, men finner ikke noe om det på egenskaper.... Ingen som vet?
Sett winamp output til "disk writer", da konverterer winamp mp3fila til WAV, importer så wavfila i movie maker
Trådstarter
Nei se der! Lærte jeg noe nytt gitt! Tusen takk!
Vet du grunnen til at akuratt denne (mp3)sangen ikke ville importeres i Movie maker, når alle andre låter lett går? Jeg prøvde å se på egenskaper om den var skrivebeskyttet osv, men fant ingenting..