Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 7245
Sitat av kermoy
jeg fikk i meg noe hasj forrige helg, men jeg aner noe ugler i mosen!
dette skulle liksom være super hasj fra amsterdam (sjokolade hasj)
men jeg å en kompis røya ca 6g tilsammen og merka faktisk ikke noe spesielt + at det luktet ikke helt bra av det, jeg lurer på om noen som vet / har noe info om hva det kan være i greiene, så jeg ikke røyker mere og sendes på sykehus, kan jo være bøffa ut med plastikk for alt jeg vet.
Vis hele sitatet...

Om dere røyka 6g og ikke merka noe spesielt så er det ugler i mosen ja. Det går fint å røyke 6g på en kveld, men da er man stein hele tia også.
Har ikke noe erfaringer med SÅ dårlig hasj så dette innlegget er delvis off-topic, men ville komme med noen tips.

Ta kontakt med dealeren din, spør om han har røyka noe av hasjen han selger. Dette kan være en helt ærlig feil, men det kan også være han har lurt deg.
Om du ikke har en fast dealer så burde du skaffe deg det. Du kan gjerne ha flere du kjøper av, men det må være folk du veit du kan stole på. Jeg har flere jeg kjøper av og har aldri blitt lurt. Jeg spør gjerne hvordan hasjen er før jeg kjøper så jeg vet hva jeg kan forvente meg. Når jeg kjøper den tenner jeg på hjørnet av klumpen til jeg ser det ryker, kommer det en liten flamme gjør det ingenting. Det er et tegn på at det er rikelig med THC der. Lukt på den og kjenn etter, du skal kunne kjenne igjen god fra dårlig hasj etter du har luktet på litt forskjellig.

Håper ikke jeg var for off-topic og at det jeg skrev var nyttig for noen.

Peace!
aldri problemer med røykingsen min i alle fall. Og det der med at du skal la være å røyke bommen om den bobler / freser, det er bare tull, hehe. Jeg dro litt på smilebåndet der, har vært borti endel "boble" her i byn den siste tiden, den var helt grei. (bergen). Men det er dealerne det kommer an på. Handler du med folk på gata er det aldri enkelt å vite hva en får, mens dersom man har et par tre stykker man kan ringe til fast som man vet har gode varer, da er det _litt_ annerledes ;-)

og det ble nevnt tidligere i tråden, at du kan kort og godt sjekke tjallen med 2 enkle trekk, lukte og brenne på. :-) og det tar deg 3 sekund

og bare for å nevne det, så var det en bekjent av meg som ble lurt for et par år tilbake med noe som slettes ikke var hasj, det var en slags gummisammenetning med et psykoaktivt stoff som var helt ukjent for oss. Han fikk det testa på et labratorium. Den var slik at man måtte røyke gjerne en femmer før man fikk noe funk ikke bra for lungene med andre ord.

know your drug, know your dealer, know yourself. :-)
Sitat av Kaptein Snus
eneste måten å bøffe ut hasj på må vel være å få smelta ut oljen i den..gallen i Norge er da god til tider den
Vis hele sitatet...
spørs jo bare på hvem du kjenner....
Hasjen i Norge suger. Den må være blandet ut med en slags substans som lett kan takle oppvarming, ikke at jeg vet hva. Men det er avslørende at Skikkelig hasj er svart i farge og gir minimalt med noia sammenlignet med det brune drittet de selger heri landet. Soapbar deluxe. Å dyrke selv er eneste løsning for kvalitet i Norge.
Sitat av k-f-j
Hasjen i Norge suger. Den må være blandet ut med en slags substans som lett kan takle oppvarming, ikke at jeg vet hva. Men det er avslørende at Skikkelig hasj er svart i farge og gir minimalt med noia sammenlignet med det brune drittet de selger heri landet. Soapbar deluxe. Å dyrke selv er eneste løsning for kvalitet i Norge.
Vis hele sitatet...
Man får da virkelig lys hasj som er prima vare. F.eks. Rød libaneser er veldig lys. Fargen har ikke alltid noe å si. Angående noia og dårlig hasj må det være noe av det dummeste jeg har hørt. Vil si at de fleste får lettere noia om de røyker prima vare enn om de røyker dårlige saker.
Hvor mye libaneser er mulig å få fatt i her i Norge da? Noia har jeg oppdaget kommer mest her hjemme, og jeg har aldri følt noe ubehag der jeg har prøvd annet. Benekter du at soapbar fenomenet finnes i landet? Kvalitet er kvalitet, og det du sier er at libaneser, som er lysere, ikke har noe bieffekt, skjønner jeg godt. Men det du røykte gikk gjerne ikke gjennom hva alle andre må slite med? Alt jeg har hørt om noia (ikke, jeg er så redd for alt, men den underlige virkelighetsfølelsen som følger med) kommer av hasj som ikke er første hånds (this I made, this you smoke). Men vanligvis er mine garge teorier riktige.
Sitat av k-f-j
Hvor mye libaneser er mulig å få fatt i her i Norge da? Noia har jeg oppdaget kommer mest her hjemme, og jeg har aldri følt noe ubehag der jeg har prøvd annet. Benekter du at soapbar fenomenet finnes i landet? Kvalitet er kvalitet, og det du sier er at libaneser, som er lysere, ikke har noe bieffekt, skjønner jeg godt. Men det du røykte gikk gjerne ikke gjennom hva alle andre må slite med? Alt jeg har hørt om noia (ikke, jeg er så redd for alt, men den underlige virkelighetsfølelsen som følger med) kommer av hasj som ikke er første hånds (this I made, this you smoke). Men vanligvis er mine garge teorier riktige.
Vis hele sitatet...
Hvor står det at jeg benekter soapbar? Rød libaneser var kun ment som et eksempel. Personlig har jeg aldri røykt den sorten(tror jeg), men jeg har røykt mye bra som har vært lyst. Senest i forrige uke hadde jeg lys hasj som var veldig bra.

Det du prøver å si ang. noia er dårlig formulert. Skjønner ikke helt hvor du vil hen. Igjen sier jeg at jo mer potent hasjen er, jo lettere er det å få noia. Personlig får jeg så og si aldri noia lenger, men av egen og bekjentes erfaring vil jeg si at det er lettere å få noia jo mer potent hasjen er.
Hash blandes ikke ut med bivoks for å sitte sammen, det er bare piss.

Er soapbar kommet il norge nå eller? Har fantes lenge i england, les litt på nettet. Det der ekke bra å røyke...

http://www.thegooddrugsguide.com/gallery/images/can_soap.jpg