Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7038
Da var tiden kommet for å skrive min første rusrapport!
Skal prøve å gjøre det så oversiktlig så mulig

Hvor: Leiligheten til en kompis
Alder: 20
Vekt: 75kg ca, 178 høy.
Dose: 160mg drop, 50mg drop og sniffet ca 80/90mg x2
Annet: Røyka også ca 20g god grønning og 5g GOD bruning fordelt på 4mann.

Jeg har alltid vært veldig interessert i MDMA ettersom alle sier rusen skal være så fantastisk. Har prøvd å få tak i dette en god stund nå og klarte dette endelig på lørdag (25.7).

Vi var 5stk totalt, alle kompiser av meg. Jeg kaller dem Per, Nils, Ola og Karl.
Det startet med at Per hadde fest hos seg på fredag hvor det var en person ruset på MDMA. Interessen for dette var høy, og han kjøpte inn 1g fordelt på 3stk.
På lørdag ca kl 19.30 droppet vi første dosen. Vi delte opp den lyse, nesten gjennomsiktige MDMA'en og laget 3 drops på 160mg. Pulsen min var på sikkert 200 slag i minuttet da jeg droppet. Ikke fordi jeg var redd, men fordi jeg gledet meg så jævlig . Per og Ola var litt mer nervøse da de ikke visste så mye om stoffet. Jeg informerte dem så godt jeg kunne av hva jeg visste fra før. Alle oss 3 droppet på tom mage.

Ca klokken 20.00 satt Ola i sofaen og tittet på TVen. Han sa det var noe som skjedde, men visste ikke helt hva. Han lente seg tilbake, lukket igjen øynene og sa han måtte slappe av litt pga han ble veldig varm og følte litt ubehag.
Jeg satte meg ned i sofaen med Ola for at han skulle føle seg litt tryggere.
Etter ca 20min begynte Per og rive av seg alt av klær utenom bokseren da han plutselig ble jævlig varm. Det gikk ikke 1 minutt engang før han sprang inn på toalettet og spydde som faen. Da Per kom tilbake, var det nesten ikke annet og se enn pupillene i øynene hans. Han satte seg ned med meg og diskuterte motocross (som vi begge kjører) og hvordan han gledet seg til at vi skulle kjøre igjen. Jeg husker kjeven hans skalv en del, tygget og skar tenner. På dette tidspunktet begynte jeg å lure når dette skulle slå inn hos meg, da jeg ikke merket noe.

Ca klokken 20.30 merket jeg at de lyse veggene i leiligheten var begynt å bli litt rosa i hjørnene osv, men ikke noe følelse av eufori eller annet som en skal føle på MDMA. Her kommer også Nils inn i bildet. Han kom på besøk til Per for å ta seg den vanlige 20.00 jointen, men ble møtt med MDMA. Etter litt info om dette, så var han også med. På dette tidspunktet var også Ola allerede i bokseren. Han befølte seg mye på brystet siden han hadde en veldig varm og deilig følelse der. Per satt enda og snakket med meg på dette tidspunktet da MDMA'en slo inn hos meg. Jeg husker Per snakket om motocross og hytteturer til sommeren. Jeg hørte nesten ingenting av det han sa, det eneste jeg fikk med meg var hvor glad han var da han fortalte om dette, og hvordan han ville ha med meg på alt (som jeg syntes var kjempe kjekt ). En ekte venn tenkte jeg.

Ca klokken 21.00 tok jeg og Per vår første joint etter vi droppa. Det smakte HELT FANTASTISK. Jeg husker at hver trekk av jointen uppa rusen på MDMA'en litt, og det ga en herlig rus.
Etter jointen gikk jeg og Ola inn på toalettet for å se hvordan vi så ut, og om vi fikk noe halliser (første gangen, alltid litt spennende ). Det endte med at vi stod der inne i ca 1.5 time (føltes ut som 15min). Vi så på pupillene til hverandre (som var ENORME) og tok på armene til hverandre. Befølelse var dritherlig! Ola var også veldig fasinert av brunfargen min. Jeg husker brunfargen min nesten glinset i speilet (er ikke utlendig, bare blitt litt brun den siste uka)

Ca klokken 22.30 gikk jeg og Ola ut i stuen igjen. Der satt Per og Karl. Karl ville ikke ta MDMA og bare røyka. Han lå og halvsov på sofaen.
I det sekundet jeg kom inn i stuen, så begynte jeg nesten å gråte. Hans Zimmer - Time stod på, og den sangen var så mektig. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre først da jeg kom tilbake, alt var like interessant. Det må være den sykeste følelsen jeg har hatt i hele mitt liv! Jeg må også legge til at sangen Time også var på da CL finalen begynte. Da de filmet alle i publikum før kampen starten med Time i bakgrunnen, føltes det ut som dette var noe hele verden så på. Dette var verdens siste fotballkamp.

Vi satt oss alle ned i sofaen da Per fant en liten aluminiums nøkkel som hørte til badet og ba oss kjenne på hvor deilig den var. Det var helt sinnsykt å holde den, den var så lett at jeg måtte holde i den for at den ikke skulle fly avgårde. Jeg kunne forme den med fingrene, og i det sekundet jeg slapp så var den tilbake til sin orginale form. Jeg satt vel i 30min og bare gnikket denne nøkkelen inntil kinnet mitt og pannen, da det var helt fantastisk

Videre husker jeg ikke klokkeslett og ellers bare glimt av kvelden. Det som MÅ nevnes som også var helt sinnsykt, var hvordan det var å ha en samtale med andre. Vi satt og holdt hender når vi snakket siden da fikk vi mye bedre forståelse. Det var nesten som om vi kunne lese tankene til hverandre. Og hvis noen ble avbrutt (med uhell), så var vi veldig bestemt på at den personen som ble avbrutt skulle få snakke ferdig (dette sa vi med den roligste og mest avslappende stemmen).

Resten av kvelden hørte vi mye musikk og satt på youtube filmer (typisk musikkvideoer). Det ble satt på en film av Robbie Williams der han synger en ny sang over chatroulette. Jeg husker han var så veldig positiv å snill, ble så og si forelsket i han på 2min.
Vi byttet på hvem som skulle få sette på sanger og hadde STOR respekt for hvem sin tur det var og hvilken type musikk. Det ble satt på en piano versjon av River Flows in You, da måtte jeg virkelig holde meg for å ikke gråte, det var SÅÅÅ nydelig at det kan ikke beskrives..

En del gram weed og hasj senere sniffet jeg og Per en line hver. Etter dette husker jeg ikke stort. Thomas som bare var høy sa at vi gikk rundt i stua med henda i været og "kjente på musikken" og brukte ordet "elske" minst 5 ganger i hver setning. Ikke så lenge etter sniffet vi enda mer, da rusen var så god og vi bare ville ha mer (selv om vi var ganske ruset fra før). Etter dette husker jeg ikke mer før ca 03.00 på morningen da en veninne av Per kom på besøk. Da chainsmoka vi joints uten problem. Pupillene var fortsatt enorme og vi la ikke skjul på følelsene våres om ting, men rusen var garantert på vei ned.

Da weeden og hasjen var tom, begynte vi på sigaretter. Vi røyket non-stop, og bare snakket. Jeg husker jeg så Per i ansiktet når han snakket og hele ansiktet hans forsvant utenom øyepartiet. Etterhvert begynte hele ansiktet hans og boble som en kaserolle med kokende vann. Jeg blunket og ristet litt på hodet så gikk det bort. Jeg husker jeg var ganske sjokkert over hvor detaljert det var, men det var ikke noe skremmende.

Morgenen etter (sov over på sofaen) så våknet jeg ca 10.30. Pupillene mine var faktisk helt normale og jeg følte meg egentlig ganske edru, utenom litt bakfjern. Jeg merket også ganske fort at det var en liten afterglow igjen fra MDMA'en da det var ingenting som var negativt, og jeg var positiv til hele søndagen. Vil nesten påstå at jeg er enda i et veldig positivt humør, mer enn jeg pleier å være. Bare tanken på hvordan jeg følte meg da jeg kom inn i stuen etter 1.5 time på badet får meg til å smile fra øre til øre


Jeg har noen spørsmål ang MDMA:
1. Er det normalt å ikke huske mye av trippen? Tiden gikk ekstremt fort!
2. Vi har planlagt en hyttetur hvor vi skal ha ca 1g MDMA hver, hvor vi begynner å droppe typ 11.00 / 12.00 og skal holde det gående til 24.00 om ikke litt lengre. Er dette for mye? Vi vil selvfølgelig stoppe om vi merker at enda mer blir formye. Dette er bare en dag.
3. Hva anses som en farlig høy dose MDMA?
4. Har lest en plass at MDMA har forskjellige "stadier" ettersom dosen stiger. Alt fra eufori til halliser. Noen som kan mer om dette? Evt hvor sykt det kan bli før det evt. begynner å bli farlig?

Min første rusrapport! Ble litt lang, men følte jeg måtte få ned det meste av det jeg husket. Selv liker jeg lange rusrapporter
Som dere sikkert ser, så hadde jeg ikke kontroll på tiden i det hele tatt. Fra første drop til første sniff, trodde jeg det gikk ca 2 timer, men ble fortalt det var ca 5 timer. Vi droppet også mer senere på kvelden, men har ikke peiling på hvilket klokkeslett det var. Det skal også nevnes at neste gang vi tar dette (2mnd) så skal en edru person ha kontroll på MDMA'en så vi ikke kaster det i oss, da det fristet voldsomt med mer hele tiden
Sitter også for øyeblikket i nordsjøen på mitt første nattskift, så teksten er nok litt rotete
Sitat av Iamnaabcake Vis innlegg

Jeg har noen spørsmål ang MDMA:
1. Er det normalt å ikke huske mye av trippen? Tiden gikk ekstremt fort!
2. Vi har planlagt en hyttetur hvor vi skal ha ca 1g MDMA hver, hvor vi begynner å droppe typ 11.00 / 12.00 og skal holde det gående til 24.00 om ikke litt lengre. Er dette for mye? Vi vil selvfølgelig stoppe om vi merker at enda mer blir formye. Dette er bare en dag.
3. Hva anses som en farlig høy dose MDMA?
4. Har lest en plass at MDMA har forskjellige "stadier" ettersom dosen stiger. Alt fra eufori til halliser. Noen som kan mer om dette? Evt hvor sykt det kan bli før det evt. begynner å bli farlig?
Vis hele sitatet...

Fin rapport! Det med den nøkkelen kjenner jeg meg igjen i. Alt man tar på føles bare helt fantastisk. Har selv endt opp med en råtten trepinne i hånden som var den deiligste pinnen i hele verden (i ruset tilstand). Dagen etterpå var den kald, våt og ekkel.


Kan prøve å svare på noen av spørsmålene utifra mine egne meninger og erfaringer:

1:Hvor mer man tar jo større sjangs er det for blackout. Du tok også veldig mye på en kveld. Det at tiden går fort er vanlig. Man kan feks gå ut å ta en sigg, og plutselig har det fort gått 40 min.

2:Høres ikke ut som en veldig lur ide. Du/dere bør lese dere opp på hvordan mdma fungerer. Mdma tømmer hjernen for serotonin, og man vil ikke få en sterkere rus selv om man redoserer. I værstefall ender dere opp med en skikkelig nedtur og kanskje serotonergt syndrom, og det bør man unngå.
Hvis dere skal på hyttetur, bør dere heller chille på dagen og vente med mdma til kvelden og kanskje fyre opp et bål og skape en skikkelig godstemning. Men alt er bra på mdma. Å gi en klem til et tre i skogen føles helt topp!
Fornuftig dosering kan feks være slik: ta 100 mg oralt, 1 time etter peaken kan du droppe 100-150 mg, og ikke redosere etter det.

3: Dødelig dose for MDMA er rundt 80mg/pr kg kroppsvekt (det står litt forskjellig rundt på nettet, men ingen tar så store doser uansett) Jeg har lest her på forumet at det fleste mener man bør holde seg under 500 mg på en kveld, men jeg synes det er alt for mye. 300 mg maks hos meg, og kun 2 doseringer på en kveld. Det er også viktig å ha pauser mellom hver gang man tar MDMA, minst 4 uker men helst mer.

4: MDMA kan gi deg noen veldig interessante halliser. Sist jeg tok det så armen til DJen som spillte musikk ut som en trearm med trefingre. Han hadde også noe plasterbandasje på halsen, og hele den hvite veggen bak ble lyserosa og full av trekanter med andre trekanter inne i seg. Blir hallusinasjonene ubehagelige/for intense er det bare å se vekk i en annen retning, de forsvinner med en gang da.
Hallusinasjoner er mest vanlig i høye doser og ved nasalt inntak etter min erfaring. Det vanligste er at man ser solbriller og smykker o.l på folk.


Jeg vil anbefale deg å lese litt om MDMA på feks bluelight forumet og andre forum slik at du får litt mer kunnskap om stoffet, så unngår du og dine å gå på en smell.
Og tilslutt må jeg si at det beste er om du tar det så skjeldent som mulig, selv om det er vanskelig å holde fingrene unna klipsposen til tider
Trådstarter
Kjekt du likte den! Ser allerede det er mye feil i rapporten, bl.a at Nils ble nevnt 1 gang i hele rapporten, men det var vel egentlig pga jeg ikke la så mye merke til han egentlig.

Neste gang tror jeg det blir 100mg drops hver 3 time ish hvor vi begynner tidlig på dagen Viktig å nevne at dette vil skje på en hytte på sørlandet med lite naboer og masse turstier i området
Ang spørsmål 2, så visste vi egentlig at dette ble i overkant mye. Planen er nå ca 0.5/6g hver. Er ikke noe krav å ta alt

Om det er noen som har noen spørsmål til rapporten, så fyr ivei. Merker jeg blir gira på neste tur bare av å lese rapporten
Bare les hele innlegget til 3RD du, det er ikke så lettvint som du tror
Sakawa is the way
27 2
Veldig interessant rapport! digget å lese den.
Sitat av Iamnaabcake Vis innlegg
Dose: 160mg drop, 50mg drop og sniffet ca 80/90mg x2
Annet: Røyka også ca 20g god grønning og 5g GOD bruning fordelt på 4mann.
Vis hele sitatet...
Røyka du 21g weed?
Over hvor lang tid?

Trådstarter
25g totalt på 4mann + meg Røyka fra ca 20.00 til 05.00.
Det var nesten umulig å stoppe, da det smakte så fantastisk. Jeg kunne kjenne det forsterka MDMA rusen og ble mer fjern etter hvert trekk :P