Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2231
Heioo.

Jeg foretrekker Blå Lucky Strike (Lucky Strike Silver) eller additive free lucky strike.
men jeg kjøper som regel bare 10-pack av gangen men klarer ikke å finne 10-pack blå eller additive free - noen som har lagt merke til hvor disse er å finne?
alternativt hvilke andre alternativer som blir brukt i dagens samfunn
jeg røyker da for det meste weed men noe hasj også iblant.

hva er best å mekke med syntes du?
Lucky Strike Eller sigg hvor du ikke kan kjenne at du trekker ned med minst mulig smak..
Oik
Trådstarter
33 3
Healls to the yeah! Lucky er en god slager.

bare for å spesifisere hva tråden egentlig var ment å handle om var hvor man kan finne 10pack blå/aditive free lucky strike i oslo :P

men kom gjerne med inspill på alternativer til å mekke med.
Den beste mekkesiggen er Marlboro Gold. Den er ikke vond å trekke ned, og tobakken inneholder ikke disse lange stive "pinnene" og annen leftovers tobakk.
Oik
Trådstarter
33 3
Hmm, den har jeg ikke prøvd.
du sier noe med disse 'pinnene' . er noe møkk når man skal rulle seg en, så stikker masse det 'barnåler' ut annenhver millimeter :P
Jeg lurer på hvordan dere mekker når dere forteller om disse stive pinnene. Jeg sørger alltid for å plukke ut disse og pulverisere tobakken før jeg mekker. Slik liker jeg det.

For min del er det ett fett hvordan tobakk jeg bruker. Etter å ha prøvd alt fra rød 3 (tobakk), Marlboro Gold, Petterøes til eventyrblanding - synes jeg sistenevnte er en slager. Den bør prøves.
"Øko-Terrorist"
Stemmer på Eventyrblanding jeg og, tøm ut hele pakka med tobakk på et ark, og spre tobakken utover, la den tørke et par dager til den er knusktørr, kna den deretter igjennom en mel sikt et park ganger, så sitter du igjen med fin-fin mekketobakk