Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1224
Drev og lasta ned noen filmer fra utorrent, og lurte på om det er noe mulighet å få overført disse inn på Iphonen?

Takk for hjelp
Da må du benytte deg av en konverterer. Har ikke iPhone selv, men kan jo prøve denne: http://www.convertdvdtoiphone.net/avi-to-iphone.html
Evt. finnes det mange alternativer på google, bare å søke litt.

Tips: Google etter video to iPhone converter eller avi to Iphone
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg kupper denne tråden da trådstarter ser ut til å ha fått svar på sitt spm.

Min iPhone 3gs var låst til Telenor når jeg kjøpte den. Dette fikk jeg åpnet bare ved å ringe Telenor.
Jeg setter inn mitt simkort(Network Norway), starter telefonen, får 3valg når jeg skal velge operatør "Network Norway, Telenor, Netcom", jeg velger Network Norway men får beskjed "kan ikke koble til"

Jeg vet at Network Norway leier nett av Telenor så jeg valgte Telenor som operatør, dette gikk greit og jeg fikk dekning.

Her starter det virkelige problemet.
Alt fra 5-20ganger pr. dag sier telefonen fra til meg om at "Mistet nettverksforbindelse" med valg om å gå i instillinger for å velge operatør på ny.
Dette begynner å bli veldig plagsomt da det skjer i tide og utide.

Telenor har faktisk 5 signalbarer her jeg sitter på jobb nå, dette er veldig unormalt, normalt skal det ligge på 1 signalbar da dette er i utkanten av byen (på jobb mister jeg all dekning flere ganger daglig).
Når jeg kjører hjem fra jobb så vet jeg 100% sikkert at på den 10minutters kjøreturen mister jeg dekningen minst 2ganger.
Vel hjemme som er ganske sentralt i byen mister jeg dekningen mange ganger, nesten hver gang jeg tar i telefonen for å sjekke klokke o.l. er det en ventende beskjed til meg når jeg åpner tastelås "mistet nettverksforbindelse"

Network Norway aner ikke hvorfor dette skjer, de har fortalt meg at jeg bare får velge Telenor istede for Network Norway da prisene er de samme og de ikke forstår årsaken til dette.

Finnes det noen telefreaks her som har peiling på sånt?

Enden på visa blir vel at jeg må sende inn telefonen noe jeg har svert lite lyst til da service på telefon er svada og tar mange mange uker før man får svar.
Jeg hadde samme problem med å koble opp mot Network Norway, derfor er jeg alltid tilkoblet Telenor sitt nett.

Edit: Har forøvrig SE Xperia X10.
Sist endret av prenix; 23. november 2010 kl. 08:37.
Last ned VLC ?
Sitat av mo3 Vis innlegg
Last ned VLC ?
Vis hele sitatet...
Hvordan skal VLC løse nettproblematikken? Les tråden?
VLC løser alle problemer!
Sitat av prenix Vis innlegg
Hvordan skal VLC løse nettproblematikken? Les tråden?
Vis hele sitatet...
Vlc kan konvertere fra divx til iPhone format
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Vlc kan konvertere fra divx til iPhone format
Vis hele sitatet...
Hvordan skal det hjelpe vedkommende med å ikke miste nettverksdekning fra Network Norway? Les tråden du òg.
Hehe, folk leser bare første saken tydligvis og ikke hele tråden desverre.

Har nå sendt inn mail til Telenor der telefonen ble kjøpt angående problemet og de skal svare innen 24 timer om dette er en kjent sak eller om jeg må levere inn telefonen.

Prenix, siden du har samme problem med å koble opp mot NN og må velge Telenor, noe jeg har hørt om flere har problemer med så tror jeg ikke at det forårsaker at min iPhone mister nettverksforbindelse.
Jeg går ut ifra at det helt sikkert er en feil med telefonen som gjør at jeg mister nettv. forbindelse.

Egentlig håper jeg at telefonen kastes på en ev. service og jeg får tilsendt en splitter ny iPhone 4.
*det er lov å drømme*
Sitat av Kal87 Vis innlegg
Prenix, siden du har samme problem med å koble opp mot NN og må velge Telenor, noe jeg har hørt om flere har problemer med så tror jeg ikke at det forårsaker at min iPhone mister nettverksforbindelse.
Jeg går ut ifra at det helt sikkert er en feil med telefonen som gjør at jeg mister nettv. forbindelse.
Vis hele sitatet...
Det er fullt mulig flere har problemer med NN, men jeg hadde nøyaktig det samme problemet som deg, med å miste nettverksforbindelsen midt i sentrum, flere ganger om dagen. Jeg trodde også det var noe feil med min telefon, men ettersom alt løste seg etter kobling til Telenor sitt nettverk, så jeg dette ikke var saken.

Jeg har OneCall, og for de gjelder samme takster på begge nettverk (som du også sier det gjør for NN), derfor anser jeg mitt problem som løst, dersom jeg kan benytte meg av Telenor, og ha god dekning over hele landet.