Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1456
Heihei:-)

Nå har jeg fått tilbakebetalt penger får ett produkt jeg aldri fikk.. men hvor finner jeg de pengene?? på paypal.com så står balace på 0.00$ havner de rett på kontoen min eller hvordan er det?? :-)


Takk:-)
Har du fått en epost fra PayPal med tittelen "Pengene er nå tilgjengelig" ?

Ser sånn ut:

steff404's Avatar
Trådstarter
Kominiserte først med bruker på ebay så fikk jeg mail om att pengene er overført (på engelsk)
Men det er ofte att jeg får tilbake penger da jeg handler hver dag, men er det slik att viss jeg får 10$ så ligger det på paypal så er det de pengene som går først viss jeg handler noe nytt, og ikke rett fra konto?? :-)
Først fikk jeg denne eposten:



21 dager etter den eposten, fikk jeg eposten jeg posta screenshot av i mitt forrige innlegg.

Om du ikke har fått en epost med tittelen "Pengene er nå tilgjengelig" er ikke pengene tilgjengelig.

Det er ivertfall det som gjelder salg... kan godt hende du må vente på en "Pengene er nå tilgjengelig" epost i dette tilfellet også.

Søkte litt, kan hende du må smøre deg med litt tolmodighet: Paypal refusjon

Jeg fikk refundert penger for ikke så lenge siden, og det tok en ukes tid før de var inne på kontoen min. Jeg så heller ingen forandringer på paypalsaldoen, bare i historikken, så de dukker nok opp snart.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Turbolego; 9. juni 2014 kl. 22:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fått pengene nå? Jeg har ventet i snart en uke på at refunden skal dukke opp på bankkonto. Har fått mail fra paypal om att det har blitt tilbakebetalt også..
Når dette skjedde med meg fikk jeg ikke noe saldo på ebay konto, heller ikke noe bekjed om at jeg hadde fått pengene på konto.

jeg purret på om jeg ikke skulle få de refundert snart,
men da hadde de allerede reversert hele kjøpet og pengene ble plassert tilbake på konto.