Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1317
Jeg har bruk for ett lite borestativ til en dremmel klone men finner bare clas ohlsons to alternativer. Sikkert ok de, men jeg skulle gjerne sett hva andre måtte ha. Er det noen som kjenner til en forretning som selger slikt på nett her til lands?

Min erfaring er at nevenyttige folk har ett eller 10 tips å komme med så derfor min lille forespørsel i dette forum.
Hva slags pris tenkte du på?

Hvorfor ikke bare kjøpe dremel og dremel stativ?
Trådstarter
12 1
Tja, alt mellom 0 og 1000 er greit, så prisen er ikke så viktig..

Nei, problemet er at ""dremelen" min er gulle god nok og har bra kvalitet så ser ingen grunn til å kjøpe BÅDE dremel OG borestativ til sådan. Problemet er at stativet skal passe til den mini drillen jeg allerede har.

Spindelhalsen hvori stativet kan festes er ca 17mm. De fleste stativ starter fra 43mm og oppover. Kan alltids trikse til noe men, med flere alternativer så er det større sjangse å finne ett stativ som passer.

Jula har en fin en til 250, men der er spindelfestet for stort.
Sist endret av zainka; 11. november 2012 kl. 19:19.