Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1020
Heisann.

Jeg vurderer å mekke meg en e-bay bruker, men lurer på om det er noen forskjell fra ebay.co.uk, ebay.com til ebay.no?

I så fall, hvem er det best å registrere seg på? Ser jo at ebay.com ser mer utviklet og vedlikeholdt ut enn de andre, men er det noen "forskjell" i den forstand?
Ebay.no søker bare gjennom forskjellige ebays.
Ebay.com er amerikansk ebay, co.uk er britisk. Samme brukeren fungerer på samme steder, men co.uk og .com har forskjellige varer.
Sist endret av Waffaz; 11. desember 2012 kl. 20:56.
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Forstod at det var britisk og amerikansk, men burde jeg fly rundt på .com, eller .co.uk? Hvor er det "best" å se?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Det må du se selv, jeg ser ofte på ebay.de når jeg er på utkikk etter fks deler til tyske biler.
Eneste forskjellen er varene.
På .com er det vel mest internasjonale selgere, så om du er ute etter billige kinadinger er det vel stedet å lete.
Hørte noe om at på UK var det billigere frakt til Norge
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Hørte noe om at på UK var det billigere frakt til Norge
Vis hele sitatet...
Som regel dyrere har jeg erfart, men hvis varen befinner seg i UK er levereingstiden raskere.