Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2258
Hei.

Tenkte på en ting angående Spotify Premium.
Er det mulig å bestille et fungerende Premium abbonement fra USA hvis man har en Proxy som er satt på amerikansk adresse?
Hvis det er mulig så er det jo en del penger å spare i og med at Premium bare koster 10$ i Amerika.

Noen som vet om dette vil funke?
Burde funke å kjøpe amerikanske spotify-gavekort og bruke de på en norsk konto, sant?

Vel, iTunes gift cards fungerer ikke på den måten ivertfall, der må du ha amerikansk iTunes konto for å kunne bruke amerikanske gavekort. Selv kjøper jeg gavekort-koder som jeg bruker på min apple-tv med amerikansk iTunes konto.

Aner ikke om det samme systemet brukes av spotify, kan hende det er "sonefritt" for at amerikansere skal kunne sende gavekort til venner i europa...

Har sendt spørsmål til spotify om gavekort er region-frie, vi får se hva de svarer...
Hvis du har Norsk Spotify i usa må du endre profilen din til Amerikansk. Så du må ha en proxy ja
Fikk svar i dag:

Sitat av support@spotify.com
Hi there

Thanks for getting in touch.

Gift vouchers are only redeemable in the country that they are purchased.

Please get back to me if you need further assistance.
All the best

Owen

Spotify Customer Services

If you use Twitter, please follow @SpotifyStatus for service status updates and @Spotify for company updates.
------------------------------------------------------
This e-mail (including any attachments) may contain information that is confidential and/or privileged. It is intended only for the recipient(s). If you have reason to believe that you are not the intended recipient of this e-mail, please contact the sender immediately and delete the e-mail from your computer.
Vis hele sitatet...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som har prøvd dette?
Sitat av Torst3in Vis innlegg
Noen som har prøvd dette?
Vis hele sitatet...
Har prøvd med ett britisk ett, det funka ikke :/