Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  125 16866
alt dette er relativt lett, men på splitter nye biler er jeg usikker på. Tenningen er jo en bryter, som kan erstattes med 2 vanelige brytere, eneste er å finne ut hvilke av de kablene til tenningen som skal slå på tenningen og slå på motoren. Har gjort dette på en 88 pajero, rattlåsen er enkel, slå en skrutrekker ned i tenningen (HARDT!) eller riv så hardt du kan og brekk det over, kan ødelegge rattet men ..
Husk; Nye biler kan ikke tjuvkobles, de må nærmest "hackes", det går i koder som hjernen i bilen skal godkjenne, derfor, skal du stjele en såpass ny bil så er noe av det letteste for deg egentlig å forberede deg godt, få tak i en computer til den bilen(hjernen) med en kompatibel nøkkel, og -før du prøver å stjele bilen- åpne panseret på bilen, bytte ut computeren som står i med den du har med deg, så skal nøkkelen din funke

Husk at denne metoden krever at du får tak i computer med nøkkel til en bil nøyaktig lik den du skal stjele, derfor, skal du stjele flere forskjellige biler så må du få tak i flere forskjellige computere m/ nøkkel :P

Sikkert ikke gratis/billig, men kan funke xD

Noen som har noen tanker angående dette?

EDIT: F.eks. skal du stjele en Audi A6, så kan du ikke bruke computer fra en Mercedes, du må skaffe kompatible deler med medfølgende kompatible nøkler xP
Sist endret av ThexZed; 15. november 2010 kl. 23:08.
Sitat av ThexZed Vis innlegg
Husk; Nye biler kan ikke tjuvkobles, de må nærmest "hackes", det går i koder som hjernen i bilen skal godkjenne, derfor, skal du stjele en såpass ny bil så er noe av det letteste for deg egentlig å forberede deg godt, få tak i en computer til den bilen(hjernen) med en kompatibel nøkkel, og -før du prøver å stjele bilen- åpne panseret på bilen, bytte ut computeren som står i med den du har med deg, så skal nøkkelen din funke

Husk at denne metoden krever at du får tak i computer med nøkkel til en bil nøyaktig lik den du skal stjele, derfor, skal du stjele flere forskjellige biler så må du få tak i flere forskjellige computere m/ nøkkel :P

Sikkert ikke gratis/billig, men kan funke xD

Noen som har noen tanker angående dette?
Vis hele sitatet...
Varierer jo skummelt mye hvor hjernen sitter, på min A3 sitter den vel i siden en plass, slik at man må av med en skjerm for å komme til den fysiske hjernen.
Både utstyret, kunnskapen og straffen koster mer enn det er gøy. Så hvorfor ikke la vær?
Sitat av pondelover Vis innlegg
Så dum at jeg er medlem av Mensa Norge & har fotografisk hukommelse
Vis hele sitatet...
Det å ha høy IQ er ingen hindring for å være dum. Stor avstand fra "Hvilken figur er den neste?" til real life. En IQ test måler enkelt og greit hvor god du er til å løse en IQ test.

Dersom du faktisk har fotografisk hukommelse burde du jo huske bilder som dette:

http://www.nrk.no/contentfile/file/1.5232665!img5232605.jpg

Og dette:
http://www.domstol.no/upload/ALAG/Bilder%20rettsstedene/Arendal%20Rettssal%208%201.JPG

Selv om du husker alt du ser, betyr ikke det at du har vettet til å tolke det...
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hehe. Ser for meg de polske luksusbiltyvskolene, der de utdannes og trenes opp i mange år helt til de er gammel nok til å dra til Norge for å stjele biler.
Fordommer, much?

Men ja, ingen unger som bare har lyst på litt tidsfordriv klarer å stjele nyere biler. Hvis det er kun for show, ta heller gamle biler, da. De er i alle fall mulige å ta. Når du sier du er helt grønn på dette, mener du da at du aldri har stjelt en gammel bil heller?
Vis hele sitatet...

Har ikke stjålet andre biler enn 2010modeller faktisk Sa ikke jeg var grønn innenfor biltyveri, men ønsker å lære mer om nøklene og elektronikken.
Ofte så handler det ikke om penger, eller å ha det morro, men det å bryte lovene og ha blålys i speilet gir et helt spesielt kick, det kan ikke sammenlignes med noen lovlig adrenalinkick-hobby xD
Pondlover: hvorfor skriver du som om du skal gjøre eller har gjort ting, alle trådene dine er jo like? hva ønsker du å oppnå? hvorfor ikke skrive at det er en fantasi, og at du lurer på om det er mulig teoretisk? Det blir jo bare komisk med alt dette du ser i filmene..
Sitat av pondelover Vis innlegg
Har ikke stjålet andre biler enn 2010modeller faktisk Sa ikke jeg var grønn innenfor biltyveri, men ønsker å lære mer om nøklene og elektronikken.
Vis hele sitatet...
inrømmer biltyveri på et åpent forum ja. hvor mye var iq'en din igjen ?

også hvor gammel er du ?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Tenkte jo på en eldre bil. Før -95 ca. Gikk ihvertfall fint på min gammle audi a3 og golf.
Vis hele sitatet...
Av ren nysgjerrighet, hvordan starter du en A3 uten nøkkel?
Sitat av ivingman90 Vis innlegg
inrømmer biltyveri på et åpent forum ja. hvor mye var iq'en din igjen ?

også hvor gammel er du ?
Vis hele sitatet...
Og? Har sett dummere ting bli innrømt på dette forumet. Nå var det heller ikke iq'en min vi skulle diskutere, men elektronikken i tenningslåsen på nyere biler.

Sitat av ThexZed Vis innlegg
Ofte så handler det ikke om penger, eller å ha det morro, men det å bryte lovene og ha blålys i speilet gir et helt spesielt kick, det kan ikke sammenlignes med noen lovlig adrenalinkick-hobby xD
Vis hele sitatet...
WORD! titegn
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet, hvordan starter du en A3 uten nøkkel?
Vis hele sitatet...
Offtopic tildels, men jeg hadde en kompis som hadde en gammel Golf II, og når han hadde byttet baklykter hadde han koblet noe feil slik at tenningen var koblet inn på tåkelysene.

Mao kunne han skru på tåkelysene og ta ut nøkkelen, deretter gå ut av bilen og låse den mens han var inne på bensinstasjonen.

Om dette er et kjent problem på Golf II aner jeg ikke.
Pondelover: de er vel like som på de andre bilene du har stjålet fra 2010, siden du bare har stjålet årets model til nå så vet du vel ett og annet om dette?
Sitat av seven_up Vis innlegg
Pondlover: hvorfor skriver du som om du skal gjøre eller har gjort ting, alle trådene dine er jo like? hva ønsker du å oppnå? hvorfor ikke skrive at det er en fantasi, og at du lurer på om det er mulig teoretisk? Det blir jo bare komisk med alt dette du ser i filmene..
Vis hele sitatet...
Ja, alt det jeg sier i disse filmene altså.. Det må da finnes grenser?
Ønsker forøvrig og oppnå kunnskap

Sitat av seven_up Vis innlegg
Pondelover: de er vel like som på de andre bilene du har stjålet fra 2010, siden du bare har stjålet årets model til nå så vet du vel ett og annet om dette?
Vis hele sitatet...
Nei. Det er en forskjell på å ta nøklene og å kopiere de/omprogrammere hjernen.
Beste måten for og stjele en bil i dagens samfunn er vel faktisk bare og scamme noen på Finn.no - Men uansett, er jo jævlig slemt da:P
Pondelover: hvordan gikk det med han kompisen som hatt stjålet de pengene og den flukten? eller det pengeskapet du skulle sprenge? Eller de bilene du skulle stjele sist?

Hvilke filmer var det du hadde sett igjen? og hvilken film er det denne gangen?

Jeg bare irriterer meg over skrivemåten, det er helt greit å lure på ting, og du må selvsagt spørre om hva du vil, men du legger jo frem i alle trådene dine som det er ting som har skjedd osv, skal skje og at du har stjålet biler og har kompiser som må rømme osv, husker jeg irriterte meg over skrivemåten sist også, hehe men lykke til med biltyveriene denne gangen da!
Sitat av pondelover Vis innlegg
Og? Har sett dummere ting bli innrømt på dette forumet. Nå var det heller ikke iq'en min vi skulle diskutere, men elektronikken i tenningslåsen på nyere biler.



WORD! titegn
Vis hele sitatet...
uh?

så lenge noen har gjort dumme ting, så er det greit og gjøre dumme ting så lenge det ikke er like dumt som han før meg ? :

kansje jeg bare er for trøtt.
Sist endret av ivingman90; 15. november 2010 kl. 23:46.
Sitat av ivingman90 Vis innlegg
uh?

så lenge noen har gjort dumme ting, så er det greit og gjøre dumme ting så lenge det ikke er like dumt som han før meg ? :

kansje jeg bare er for trøtt.
Vis hele sitatet...
kansKJe det, ja.

Begynner forresten å bli veldig OT nå, seriøse svar, hold dere til tema!
Det jeg ville gjort her og å bryte meg inn dagen før det er visning på diverse leasing biler for firmaer i feks valhall. Der er det som regel en vekter som har brannvakt. Nøkkelene ligger i bilene så han og evt brannvesen kan kjøre de ut om det begynner og brenne. Og få opp en dør eller knuse en rute for å komme inn klarer du. Da ligger som regel nøkkelene i bilens midtkonsoll.
Da kan du enten åpne en port med den grønne knappen med pil opp på ellerså kan du kjøre tvers igjenom litt avhengig av hvor god tid du mener du har.
Pundelover: Du fortsetter jo å skrive som om du har stjålet en bil ved å ta nøklene nå? Hvorfor ikke ta til rette det som blir sagt? det blir mye bedre om du skriver det er ett tanke ekperiment!

http://freak.no/forum/showthread.php?t=143893 safe åpningen din...

http://freak.no/forum/showthread.php?t=143884 kompisen din som stjal penger å måtte rømme, om du husker han? Hvordan gikk det egentlig? Eller nei, du innrømmet jo i neste tråd at det bare var en tanke etter at du så catch me if you can..

http://freak.no/forum/showthread.php?t=143885 svindle tråden din..

Som ender opp i:

Myhre "Du vil rømme til utlandet for å ha stjålet 150k, men først vil du svindle litt? Ser ikke helt logikken her, med mindre du har kronisk kriminalitetssyndrom eller noe sånt. "

Pondelover: "Tror ikke du kan å lese ? I den andre posten er det ikke jeg som skal rømme, og jeg er ble bare nyskjerrig etter jeg så '' Catch me if you can '' , ok ? Og, forresten : Jo, det er meget logisk at hvis man svindler en storkakse/mafiadon at man vil rømme landet etterpå. Get ur facts right. "

Reply_to: "Warning Off-topic: Hm, du skrev det var kompisen din som skulle rømme landet fordi han ikke ville havne i buret for innbrudd? Nå sier du det er et tanke-eksperiement fordi du så en film?

For å holde kvaliteten på innleggene oppe synes jeg du i det minste kunne gitt riktige fakta i postene dine. Ikke ta det siste her ille opp, men kunne du kanskje begrense postene dine litt? Litt høy aktivitet, og værsåsnill å ta en kvalitetssjekk på det du skriver, begynner å bli litt lei av alle gangster postene dine om fyrverkeri, innbrudd og tyveri... " -Reply_to
Sitat av seven_up Vis innlegg
Pundelover: Du fortsetter jo å skrive som om du har stjålet en bil ved å ta nøklene nå? Hvorfor ikke ta til rette det som blir sagt? det blir mye bedre om du skriver det er ett tanke ekperiment!

http://freak.no/forum/showthread.php?t=143893 safe åpningen din...

http://freak.no/forum/showthread.php?t=143884 kompisen din som stjal penger å måtte rømme, om du husker han? Hvordan gikk det egentlig? Eller nei, du innrømmet jo i neste tråd at det bare var en tanke etter at du så catch me if you can..

http://freak.no/forum/showthread.php?t=143885 svindle tråden din..

Som ender opp i:

Myhre "Du vil rømme til utlandet for å ha stjålet 150k, men først vil du svindle litt? Ser ikke helt logikken her, med mindre du har kronisk kriminalitetssyndrom eller noe sånt. "

Pondelover: "Tror ikke du kan å lese ? I den andre posten er det ikke jeg som skal rømme, og jeg er ble bare nyskjerrig etter jeg så '' Catch me if you can '' , ok ? Og, forresten : Jo, det er meget logisk at hvis man svindler en storkakse/mafiadon at man vil rømme landet etterpå. Get ur facts right. "

Reply_to: "Warning Off-topic: Hm, du skrev det var kompisen din som skulle rømme landet fordi han ikke ville havne i buret for innbrudd? Nå sier du det er et tanke-eksperiement fordi du så en film?

For å holde kvaliteten på innleggene oppe synes jeg du i det minste kunne gitt riktige fakta i postene dine. Ikke ta det siste her ille opp, men kunne du kanskje begrense postene dine litt? Litt høy aktivitet, og værsåsnill å ta en kvalitetssjekk på det du skriver, begynner å bli litt lei av alle gangster postene dine om fyrverkeri, innbrudd og tyveri... " -Reply_to
Vis hele sitatet...
Ingen bryr seg, kan du fatte og begripe det snart? Fint, du klarer å lese andre tråder. Hold deg til saken, takk
Så på et program som het "biltyvene" på zebra(?) i dag. De hadde beslaglagt en boks som slo av startsperren på biler, slik at det gikk an å kjøre. De demonstrerte også en "blocker" som fanget opp signalet til nøkkelen og forhindret at dørene ble låst, men at blinklysene blinket to ganger akkurat som om den skulle blitt låst, for å lure eieren. Dermen kunne man bare forsyne seg fra kupeen..
hehe, jeg bryr meg vettu prøver å hjelpet et ungt fremadstormende mensa medlem i å skrive bedre poster, det må jo være bra! så slipper det å bli sånn kleint som sist (les over) når reply_to måtte be deg roe deg ned å ha mer kvalitet på postene dine, og i alle fall riktige fakta før du skriver.
Sitat av seven_up Vis innlegg
hehe, jeg bryr meg vettu prøver å hjelpet et ungt fremadstormende mensa medlem i å skrive bedre poster, det må jo være bra! så slipper det å bli sånn kleint som sist (les over) når reply_to måtte be deg roe deg ned å ha mer kvalitet på postene dine, og i alle fall riktige fakta før du skriver.
Vis hele sitatet...
Sjekk kvaliteten i dine egne kommentarer før du hakker på andre. Forresten, du trenger ikke gjenta deg selv så ufattelig mange ganger, jeg skjønner poenget ditt, men ingen gidder å bry seg.

MusabaN1, noe spesifikt navn på denne boksen? Takker for seriøse svar.
Er det ikke en aldersgrense på dette forumet? Til tross for din fantastiske IQ har du tydligvis ikke evnen til og ta til deg ting og skjønne at folk lukter troll lang vei når du skriver om så mye bullshit du gjør. (Lest igjennom alle postene dine)
Hvis du faktisk er så kriminell som du gir inntrykk av og være (Jeg tror du er en kvisete 16åring og har spillt for mye GTA)
så bruk den fotografiske hukommelsen din til og se folk sitt mastercard pinkode når du er på butikken og overfall dem på veien ut. Det gir deg nok kicket du trenger. Så sant du faktisk har fotografisk hukommelse og ikke lyver om det også?

Anyways... Her har du Jammeren de bruker i det programmet jeg snakket om.

http://gpsjammers.net/remote-control-jammer.html

Håper du blir taua inn, får prikk på rullebladet, ødelegger resten av livet ditt og blir en kriminell fyllik på trygd som går inn og ut av fengsel resten av livet ditt..

Have fun!
Jeg mener eidetiker er det korrekte uttrykket her, ikke fotografisk hukommelse. (Takk Big Bang Theory)

Sorry for OT
Se på antallet poster du har pondus vs kvalitetspoengene dine. Så titter vi på seven up sine poster kontra kvalitetspoeng. Ser du noen store forskjeller?
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Se på antallet poster du har pondus vs kvalitetspoengene dine. Så titter vi på seven up sine poster kontra kvalitetspoeng. Ser du noen store forskjeller?
Vis hele sitatet...
Se på mine poster og seven_up sine poster, så titter du på antall skrivefeil i poster. Ser du noen forskjeller?
Sitat av pondelover Vis innlegg
Se på mine poster og seven_up sine poster, så titter du på antall skrivefeil i poster. Ser du noen forskjeller?
Vis hele sitatet...
Rettskriving er ikke nødvendigvis en indikasjon på at innholdet i teksten er av god kvalitet...
Nå snakket jeg ikke om innholdets kvalitet, men kvaliteten på selve kommentarene Det er klart den synker betraktelig hvis det er en haug med skrivefeil i teksten
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet, hvordan starter du en A3 uten nøkkel?
Vis hele sitatet...
Jeg koblet ihvertfall om tenningen på min til en knapp.
Der måtte være noe tenninglåsen th0. Jeg skrudde bare inn en skrue.
Tenningen sto konstant på, så måtte nappe av ledningene på batteriet.
Jeg kan også klare å skrive 100% grammatisk korrekt bullshit, men det er fortsatt bullshit.
Pondelover: Åssen gikk det til med bumpkeyen din? Har du fått åpnet noen dører?

Høres ut som schizofreni
Til trådstarter
For det første, du er en ubrukelig løgner. Men på nettet er vi jo alle medlemmer av mensa, har masse penger og drar damer.

For det andre, du har råd til en bil, men vil stjele en fordi du "kjeder" deg?

Jeg er for mye som regnes som ulovlig, men å stjele fra andre fordi du kjeder deg? Gjøre deres liv verre for at du skal ha det litt gøy?
Jeg håper inderlig at du prøver på dette, klarer det delvis, setter avgårde i 90 km/t, og så setter rattlåsen inn, og så krasjer du inn i et tre. Synes ikke synd på deg hvis du brekker et par ribbein, for det fortjener du bare.

Å ødelegge for andre for at du skal ha det gøy... ingen respekt for deg. Gå heller og lek litt i trafikken. Spenning? se hvor lenge du tør å ligge foran trikken! Uansett hvordan det ender, er det sikkert ganske tilfredsstillende, enten for deg, eller hvis det ikke går så bra, for meg.
Sist endret av nikons; 17. november 2010 kl. 18:09.
[quote=pondelover;1891211]Må desverre skuffe deg, har ikke sett noen '' kul film '' ang. dette. Og når det kommer i dumhet; ja, jeg er dum. Så dum at jeg er medlem av Mensa Norge & har fotografisk hukommelse

du virker bare som en lattelig utgave av pelle krokstad i cæcar. ønsk deg strikketøy til jul å lag no vanter, men pass på så du ikke får floker i garnet
medlidenhetsklem fra meg å god hjul
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av take'a'hit! Vis innlegg
ja det er jo sant, brekk på lager/smelle inn vinduene på forretninger å kjøre ut biler er jo også populært her på østlandet ihvertfall men kanskje ikke ett sted å starte i alderen til TS?;P
Vis hele sitatet...
for og smelle bilvinduer er det beste trikset og ødlegge en tennpluggen og bruke kjeramikken...
Støtter deg faktisk tråd starten, penger er ikke alt, vi bor i Norge vi har verdens mest pinglete rettsystem, tyveri, drap osv.. er altfor lett og komme seg unna med, har vært med på biltyveri, og ting jeg ikke vil snakke om, det som er positiv med det er at jeg har god erfaring utenom loven, men ikke gjør det til en forbryter hvis det ikke lønner seg!
Nokas ranet er noe som faktisk lønte seg, utenom drapet
Er programmet ''Biltyvene'' slettet fra tv2 sumo eller er det jeg som er blind?
kurs: http://www.1stcalllockouts.co.uk/loc...raining_8_day/

utstyr: http://www.alibaba.com/product-gs/33...rogrammer.html

http://autocheery.en.made-in-china.c...ogramming.html

for de som sier at dette ikke går kan gå å legge seg greit jeg driver å utdanner meg til yrket men prøv å google litt..! er sikkert flere ting man kan trenge men kommer langt med detta viktigste er vel å vite hvordan man bruker det.

ps:det er dust å stjele andre sine biler,men detta utstyret er ganske dyrt så skal mye til før man gidder å kjøpe det.
Sist endret av bumpman; 11. juni 2011 kl. 21:03. Grunn: tillegg
Alle biler kan i utgangspunktet stjeles selv de helt nye men det er ikke gone in 60 seconds akkurat. Det er mere programing in 60 minutes.
Det og starte de nye bilene er ikke bare bare selv med en laptop. Du skal ha rimelig mye kunnskap før du i det hele tatt klarer det.
Det beste er nok å stjele en med nøkkelen i først og parkere den i en garasje hvor du eventuelt kan jobbe uforstyrret. Så får du bare håpe at den ikke har en gps sporer på seg eller en såkalt Low jack eller noe annet som tipser politiet. Så får du jobbe på den uforstyrret og begynne og lære. Den beste måten og lære sånne ting på er vel å gjøre det vil jeg tro.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ahh, var noe annet med eldre biler, bare å jiggle litt, så kom den med en gang, evt slimjim.

Om det er VAG biler(audi vw osv) så kan du lett programmere egne nøkler om du har tilgang til VAG diagnosemaskin og et par andre finesser.
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Tror egentlig du bare kan glemme det.. Biler fra rundt 1998 er så og si umulige og få start på uten originalnøkkelen.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk laget en kopi av nøklen til min bil, men Möller fikk ikke kontakt med chippen i bilen, derfor fikk dem ikke aktivert den elektroniske delen av nøklen.

Jeg kan vri om nøklen med duplikatnøklen og bilen starter, men den stopper igjen etter 4-5 sekunder.
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Så får du bare håpe at den ikke har en gps sporer på seg eller en såkalt Low jack eller noe annet som tipser politiet.
Vis hele sitatet...
Det er faktisk det enkleste og billigste problemet å komme seg forbi.

GPS jammer!
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Offtopic tildels, men jeg hadde en kompis som hadde en gammel Golf II, og når han hadde byttet baklykter hadde han koblet noe feil slik at tenningen var koblet inn på tåkelysene.

Mao kunne han skru på tåkelysene og ta ut nøkkelen, deretter gå ut av bilen og låse den mens han var inne på bensinstasjonen.

Om dette er et kjent problem på Golf II aner jeg ikke.
Vis hele sitatet...
gamle volvoen til fattern hadde slitt tenningslås og rart ledningsnett så han starta den med en knapp på cdspilleren og stoppa den med å blinke til høyre samtidlig som han justerte volumen. hvordan dette ble gjort aner jeg ikke, men fikk det demonstrert så jeg vet det stemmer
shit was so cash
Anda22's Avatar
Finst sikkert nok av bøker om dette, lån en på bibiloteket
Sist endret av Anda22; 12. juni 2011 kl. 00:26.
Synes folk her uberettiget ufin med trådstarer her.

Trådstarter er ikke bare blitt styrtrik ved egen hjelp i en alder på under 18 år, men han er også damemagnet. Men dette skulle vel ikke være overraskende siden han er medlem av mensa. Det er nok derfor han er mere opptatt av kvaliteten på rettskrivningen enn kvaliteten i innhold i innlegg.

I tillegg til alt dette er han en real underholdnings maskin. Morsommere lesning skal man lete lenge etter:P
Sitat av pondelover Vis innlegg
Så dum at jeg er medlem av Mensa Norge & har fotografisk hukommelse En av de yngste medlemmene når sant skal sies.
Vis hele sitatet...
Mensa og intelligens har vel ingen korrelasjon? Mensa og høyt abstraksjonsnivå derimot...
[quote=skukketrure;1894480]
Sitat av pondelover Vis innlegg
Så dum at jeg er medlem av Mensa Norge & har fotografisk hukommelse
Vis hele sitatet...
So was this fucker.
http://en.wikipedia.org/wiki/James_von_Brunn
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Tror egentlig du bare kan glemme det.. Biler fra rundt 1998 er så og si umulige og få start på uten originalnøkkelen. Og om du faktisk skulle få det til og kommer ut på veien så er det BAM og rattlåsen er på. og før du vet ord av det ligger du på legevakten. De fleste som stjeler nyere biler i dag har enten avansert utstyr som sender ut signalene som nøkkelen sender ut eller rett og slett bryter seg inn i huset til eieren og stjeler nøkkelen. (ligger jo som oftest et eller annet sted i entreen) Et godt tips er og skaffe seg en jobb og tjene opp nok penger til og kjøpe din EGEN bil.
Vis hele sitatet...
der tar du feil. hvis man klarer og få opp pansret og koble fra batteriet kan man ta ut tenningslåsen sånn at bilen ikke merker at noe er galt. så kobler du den rett, og kobler på batteriet igjenn. å så starter du den ved og føre noen ledninger sammen. nermene bestemt jord og +

rattlåsen løser man enkelt med en stort flatt skrujern
jeg kan som bilmekaniker si at det er ingen problem og stjele en bil i dag så lenge du har basic kunnskaper og hvilke systemer som gjør hva og hvordan du kan slå de av
Sist endret av xavi0n; 12. juni 2011 kl. 11:51.
Sitat av xavi0n Vis innlegg
der tar du feil. hvis man klarer og få opp pansret og koble fra batteriet kan man ta ut tenningslåsen sånn at bilen ikke merker at noe er galt. så kobler du den rett, og kobler på batteriet igjenn. å så starter du den ved og føre noen ledninger sammen. nermene bestemt jord og +

rattlåsen løser man enkelt med en stort flatt skrujern
jeg kan som bilmekaniker si at det er ingen problem og stjele en bil i dag så lenge du har basic kunnskaper og hvilke systemer som gjør hva og hvordan du kan slå de av
Vis hele sitatet...
De fleste biler idag har en stor enhet som er en hjerne så vidt jeg vet. Om du skal endre oppstarts instillingene osv må du da ikke sette inn et nytt oppstarts register på den også? Ellerså vil den vel bli rimelig kranglete når den ikke finner alt den skal ved oppstart av bilen?