Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  89 8219
http://i116.photobucket.com/albums/o12/inatuppah/IMG_0116.jpg

http://i116.photobucket.com/albums/o12/inatuppah/IMG_0112.jpg

http://i116.photobucket.com/albums/o12/inatuppah/IMG_0111.jpg
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Om noen lurer: I første bildet av greenfeber så er Dodecha og jeg litt lattermilde fordi jeg skrev "Hun tar bilder av oss! Hjelp!" i posten hans etter at han spurte om noen ville tilføye noe. Og sannelig fikk hun ikke bilde av akkurat det ^^
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Og hvor er denne "hun"?
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Og hvor er denne "hun"?
Vis hele sitatet...


Der, så klart!


greenfeber: takk for gode bilder!
Sist endret av trigger; 27. mai 2009 kl. 00:27.
Så det var meg dere lo av altså? Motherfuckers..

Treff var veldig koselig! Dere er ikke så skumle som dere høres ut som.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Når skulle denne grillingen være?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av greenfeber Vis innlegg
Når skulle denne grillingen være?
Vis hele sitatet...
Egentlig nå i helga, sånn etter forslaget til Graapho for å gi muligheten for studenter som reiser hjem i sommer til å komme. Men Dodecha, som skulle lede oss til den flotte plassen kan ikke, ei heller kan Cheroxx, og uansett har vi jo fått bekreftet at vi har hatt tre treff i uka.

Tror jeg skal prøve å få til enda et fototreff tho. Har tre nydelige plasser, og noen idéer. Tenkte å be med folk fra litt forskjellige steder slik at sannsynligheten for at jeg blir alene er litt mindre, og muligens kontakte noen modeller vi kan jobbe med.

Interesse?
Jepp. Helt klart
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sitat av Elemental Vis innlegg
@ Dodecha

Han i midten på det første bildet har de minste overarmene jeg har sett, hvem har æren?
Vis hele sitatet...
det ser ut som skyggen spiller en stor rolle på armen nærmest han med grønt hår (jonta?)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av greenfeber Vis innlegg
Jepp. Helt klart
Vis hele sitatet...
Hmm, regner jo nå, i morgen antageligvis også. Får se om det blir neste helg.
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
det ser ut som skyggen spiller en stor rolle på armen nærmest han med grønt hår (jonta?)
Vis hele sitatet...
Er meg som var grønnhåret ja. Egentlig er jo Cheroxx rene muskelbunten, spiller jo gitar/bass og sitter ved tastaturet ganske mye. Er det rart?!
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Egentlig er jo Cheroxx rene muskelbunten, spiller jo gitar/bass og sitter ved tastaturet ganske mye. Er det rart?!
Vis hele sitatet...
Ikke minst trommer, det gir jo faktisk muskler i overarmene.
Åh, jeg trodde dere var sånne gamle dyr! Herregud, dere er jo små
Åh, jeg og vil være med.. Dere er ikke så skumle alikevel
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av CrimsonMoon Vis innlegg
Åh, jeg trodde dere var sånne gamle dyr! Herregud, dere er jo små
Åh, jeg og vil være med.. Dere er ikke så skumle alikevel
Vis hele sitatet...
Iiik! Store skumle CrimsonMoon kommer og tar oss!

Tja, blandet aldersgruppe. Vet jo ikke hvordan det blir med fototreffet, som jeg håper å få til neste helg (alt etter været).
Sitat av Jonta Vis innlegg
Iiik! Store skumle CrimsonMoon kommer og tar oss!

Tja, blandet aldersgruppe. Vet jo ikke hvordan det blir med fototreffet, som jeg håper å få til neste helg (alt etter været).
Vis hele sitatet...
Åja, jeg er kjempesvær : p

Holder du oss oppdatert ? : )
Kan ikke noen prøve å arrangere et treff i feks Oslo området i sommer?
Jeg tror maaange flere hadde kommet da, spesielt hvis vi fikk beskjed litt på forhånd.

Det hadde jo vært gøy å fått samlet litt fler en 10 stk når det først skal være treff
Hadde vært morsomt å samle 41.600 stykker da.
Sist endret av exocytose; 14. juni 2009 kl. 22:40.
Sitat av vebba1212 Vis innlegg
Hadde vært morsomt å samle 41.600 stykker da.
Vis hele sitatet...
Du forstår vel hva jeg mener ?
Det hjelper ikke å svare meg sarkastisk/frekt selv om det forige treffet du var på ikke fikk skyhøyt oppmøte.
tror ikke han mente det frekt 3xt4cy

vi får vente å se etter svar
Sitat av 3xt4cy Vis innlegg
Du forstår vel hva jeg mener ?
Det hjelper ikke å svare meg sarkastisk/frekt selv om det forige treffet du var på ikke fikk skyhøyt oppmøte.
Vis hele sitatet...
Det var absolutt ikke sarkastisk eller frekt ment! Mer noe humoristisk som ingen andre enn jeg skjønte.
Okey da beklager jeg vebba
Jeg har lyst til å dra på treff jeg og, men Trondheim blir for langt og det blir litt kjipt når så få møter opp ;/
Sist endret av 3xt4cy; 14. juni 2009 kl. 22:58.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av CrimsonMoon Vis innlegg
Holder du oss oppdatert ? : )
Vis hele sitatet...
Klart. Skal lage tråd når jeg får avklart dato. Sender deg PM også.
Sitat av 3xt4cy Vis innlegg
Kan ikke noen prøve å arrangere et treff i feks Oslo området i sommer?
Vis hele sitatet...
Hey, dét hadde jo vært en idé! Rundt første helga i juni kanskje?
Jeg tror maaange flere hadde kommet da, spesielt hvis vi fikk beskjed litt på forhånd.
Vis hele sitatet...
Nå lurer jeg litt på hva "litt på forhånd" betyr. Skulle tro at drøye to uker var nok?
Det hadde jo vært gøy å fått samlet litt fler en 10 stk når det først skal være treff
Vis hele sitatet...
Starter med å komme selv.
Sitat av vebba1212 Vis innlegg
Hadde vært morsomt å samle 41.600 stykker da.
Vis hele sitatet...
Det er det store problemet her, som jeg prøver å få has på. Treff prokrastineres ut i det vide og brede fordi noen få sier de ikke kan, og til slutt blir det ikke noe av det. Verden er ikke perfekt. Den som tror at alle nFF-ere som bor i en by kan komme på et treff i denne byen lever i en utopi.
Sitat av ellef Vis innlegg
vi får vente å se etter svar
Vis hele sitatet...
Fra meg? Not gonna happen. Neste gang jeg er i Oslo er om hvertfall et år, til da bør dere se til å ha fått arrangert et treff eller to. PM meg for de helt syke ferdighetene man trenger for å arrangere treff.
Sitat av 3xt4cy Vis innlegg
Jeg har lyst til å dra på treff jeg og, men Trondheim blir for langt og det blir litt kjipt når så få møter opp ;/
Vis hele sitatet...
1: Som nevnt; var treff i Oslo for ni (9) dager siden. Egentlig kan man si 8. 2: Om du kommer på TG så er det vanligvis sammenkomst/babb (kebab) der. 3: Arranger. Et. Selv.

Om noen kan forklare meg hvorfor det er så skummelt å utføre det siste punktet, må de gjerne sende meg PM om det er for flaut å ta det her.
Var ingenting med deg å gjøre innlegget mitt jonta ;p
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av ellef Vis innlegg
Var ingenting med deg å gjøre innlegget mitt jonta ;p
Vis hele sitatet...
Ah, ser hva du mener nå. Min feil. Punkt 3 står fortsatt tho
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av 3xt4cy Vis innlegg
Det hadde jo vært gøy å fått samlet litt fler en 10 stk når det først skal være treff
Vis hele sitatet...
Tja, av erfaring (to treff) var det kanskje hakket kosligere på ett vis med færre óg, men såklart, det var gøy å være flere!

Tror hvertfall at hvis man passerer 15 stk så blir det litt for mange om ingen kjenner hverandre.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Tja, av erfaring (to treff) var det kanskje hakket kosligere på ett vis med færre óg, men såklart, det var gøy å være flere!

Tror hvertfall at hvis man passerer 15 stk så blir det litt for mange om ingen kjenner hverandre.
Vis hele sitatet...
På TG var vi 14-15 stk. Det kommer uansett til å danne seg små grupper på tre-fire stykker rundtom.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hadde det vært aktuellt med et treff mot jul?
Jeg er mest sannsynlig med da isåfall. Kanskje vi bør smelle opp en ny tråd?
ja, det hadde vart så bra
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av greenfeber Vis innlegg
Hadde det vært aktuellt med et treff mot jul?
Vis hele sitatet...
Jeg kommer tilbake fra eksil i nord 20.12. Er med om det passer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fyr opp nytt møte! :-)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av futile Vis innlegg
Fyr opp nytt møte! :-)
Vis hele sitatet...
Hvem da? Jo: den som har lyst på treff.
Tror jeg gir ordet til noen andre i så fall :-) Kan'ke du, som ønsker et møte 20. des, angi sted og kl.slett, da? :-)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Nå får du ta deg sammen. Å skrive noen linjer der du oppgir dato, sted og klokkeslett er ikke så vanskelig. Mulig jeg lager tråd om treff 20.12 eller 21.12, men det er absolutt ikke sikkert. Dét ville det vel vært litt dumt å gå glipp av et treff for?

"Neh, lager ikke tråd, sånn i tilfelle noen andre gjør det. Blir sikkert". Joa, til slutt så. Noen ganger med et par ukers mellomrom, noen ganger et par år.

*føle seg som MS som lover at deres tilsvarende produkt er rett rundt hjørnet*
Hey, ikke vær så slem, a. Hehe. Problemet er at jeg ikke veit hva som skjer framover, og det hadde vært greit om en annen person i så fall kunne skrevet opp noe, så kunne jeg ha sett om jeg har mulighet eller ikke. Håper du skjønner hva jeg mener. Og jeg veit GODT hva du mener med det du skriver, jeg er enig med deg. Men akkurat nå føler jeg ikke for å være den som tar initiativ, dessverre.. Fred ut
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Klart. Om du ikke vet om du kan fremover så er jo det helt forståelig. Er bare mange som kvier seg for å sette igang noe. Muligens fordi de ikke vil bli skuffet over at ingen kommer (heh, skjedde på fototreffet i mai. *Hvor er alle sammen?*), men det er en risk man tar. Det verste som kan skje er vel at folk svarer at de ikke kan. Eller at ingen svarer. Og da blir det ikke treff den gangen. Men som oftest vil folk være med, og ber om at tidspunkt flyttes. Å diskutere og undersøke litt på IRC først, for så å lage en tråd der man skriver ned de fastsatte tingene funker bra.
Men du, da krysser vi fingra for at folk møter opp (hvor enn det måtte være) :-) Ja, åsså håper jeg at jeg selv kan, da. Prat og undersøk på IRC, du, vennen.
I'm in ihvertfall. Hvis det ikke er noen som vil ta ansvar, så kan jeg godt gjøre det.

exocytose: come on da joine peppez eller egon eller whatever. blir vi enige alle sammen angående dato. Ja, plass også forsåvidt!
Hva med evt. å lage en ny tråd?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Treff er alltids hyggelig, så lenge det skjer før den 22. er jeg fornøyd, skal feire jul i utlandet.