Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 959
James McCaffery kommer ikke tilbake for å legge stemmen til Payne.

Payne har blitt en gammel, skallet, dvask og sjuskete type:

http://www.gameinformer.com/NR/rdonl.../julycover.jpg

Handlinger er flyttet fra New York til Brazil.

Mona Sax kommer ikke tilbake.

Det er ikke Remedy som lagde de to første spillene som skal lage spillet.
Det er Rockstar som utvikler.

Dette spillet er dødsdømt..


lulz: http://smages.com/i/00/27/00273ad87d...4787290126.jpg
Jeg er ikke en "syk" fan, av spillet. Men spilte det en del når jeg var yngre.
Dritkult spill med bra personer og handling i. Og det at McCaffery ikke legger stemmen til Payne er nedtur, Mona Sax er 40% av hovedrollene i spillet og at det blir fjernet, "hva blir satt inn?"

Kan hende noe nytt, genialt og bra kommer. Kan hende det er et dødsdømt katastrofe spill.
Får håpe på det beste

Hah bra den siste linken der
Dette var jo akkurat det "Payne serien" trengte etter at filmen ble en slik suksess.
Gud forby at man prøver å fornye et spill som i utgangspunktet hadde gjort seg ferdig med New York-noiren... Hva er det verste som kan skje, at et nytt spill dukker opp som dere ikke liker? Eller at utviklere skal lage etterfølger på etterfølger på nøyaktig samme lest? Remedy prøver seg på noe nytt med Alan Wake, det spørs jo hvor interessert de er i sin gamle franchise uansett.
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Hva er det verste som kan skje, at et nytt spill dukker opp som dere ikke liker?
Vis hele sitatet...
JA!

James McCaffery ER Max Payne.
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Gud forby at man prøver å fornye et spill som i utgangspunktet hadde gjort seg ferdig med New York-noiren... Hva er det verste som kan skje, at et nytt spill dukker opp som dere ikke liker? Eller at utviklere skal lage etterfølger på etterfølger på nøyaktig samme lest? Remedy prøver seg på noe nytt med Alan Wake, det spørs jo hvor interessert de er i sin gamle franchise uansett.
Vis hele sitatet...
På meg virker det som produsentene bruker "Max Payne" merkevaren bare for å markedsføre det nye spillet sitt. Ved å lage en oppfølger til tidligere spill som har hatt stor suksess har de allerede sikret seg enormt mange flere salg en de ellers hadde.

Kanskje det er sant som du sier, at spillet er ferdig med New yok "noiren". Men hvis de vil tenke "nytt" så får de lage noe nytt også, istedenfor å voldta den geniale serien analt ved å lage en dødsdømt oppfølger.

Max Payne er Max Payne, ikke en hårtynn halvfeit pensjonist ved navn Alan Wake.
Sist endret av 3xt4cy; 11. juni 2009 kl. 02:22.
Ta det bare med ro, om det er Rockstar som skal utvikle spillet kommer det mest sansynlig til å overgå 1-ern å expansionen (ja for det var det det var tenk!) ganske kraftig..

Rockstar klarer jo for faen å gjøre bordtennis inntresangt, da vet du at de kan greia si.
Tror nok dette kan bli bra, ingenting kan slå Max Payne 1-2 skal jeg si. Men det kan iallefall nå opp til standardene så lenge Rockstar bruker nok tid og penger på dette.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av ztaale Vis innlegg
Ta det bare med ro, om det er Rockstar som skal utvikle spillet kommer det mest sansynlig til å overgå 1-ern å expansionen (ja for det var det det var tenk!) ganske kraftig..

Rockstar klarer jo for faen å gjøre bordtennis inntresangt, da vet du at de kan greia si.
Vis hele sitatet...
Ha, beste kommentar ever.

Men som Ivi sier, Max Payne sjangeren er passelig oppbrukt, og Max Payne _VAR_ noen vanvittige bra spill, men nå har jeg sittet på tåspissene og ventet på Alan Wake i flere år, og jeg kommer til å gjøre det en stund til.
Remedy + "Stephen Kingish storyline" = pwn2k
Rockstar var jo uansett med på de to første spillene som utgiver eller no, så de har nok litt peiling på åssen de skal behandle max payne universet.
Viste ikke at de har gjort han skalla da. Liker ikke det, blir så inni granskauen stereotypisk. Han ser ut som en skjeggete utgave av Sam Fisher i Splinter Cell Double Agent. Syns heller de skulle gitt han hår. Siden han er blitt eldre kunne de gitt han litt tynnere, slitent vannkjemmet hår som hadde gråna litt. Tror det kunne passa. (Er en eller annen oslo politimann som har vært i avisa og på tv'n et par ganger som har sånn shabby stil, husker bare ikke hva han het)

Blir for dumt med det skalla/barberte hodet. Alle de "tøffe" kara i spill de siste åra har hatt det: hovedpersinene i Resistance 1 og 2, InFamous, Splinter Cell, Hitman (han kler det), God of war (kler det han og forsåvidt), Mass effect, Fracture, SW: Force Unleashed, osv osv
Det at Rockstar denne gangen står bak spakene trenger ikke å være negativt. Det de hittil har rørt med hendene har jo blitt til gull.

Allikevell er jeg usikker på om det er denne retningen serien behøver, eller om serien faktisk trenger en revolusjonerende utvikling? Vi får vite mer om spillet etterhvert og jeg tror vi trenger det, ettersom det faktisk ikke har blitt vist mye av det enda.
Så lenge de ikke bruker samme fargepaletten som på GTA IV skal jeg garantert sjekke det ut.
GTA IV var sånn at Nico var en brun flekk i en grå og svart by. Men siden du ikke ser en dritt, så vet du at det er "realistisk" da.

Tilbake til Topic:

Likte heller ikke at han ble skalla, synes faktisk han lignet på en blanding mellom Sam Fisher og Bruce Willis
Men det er vel for tidlig og dømme det nå synes jeg ihvertfall