Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 8281
Har bestilt litt "Pure Ephedrene" fra nettet og sendingen har ikke kommet frem selv om avsender mener den ble sendt ca 20.1.04.

Er dette noe som automatisk blir konfiskert av Tollvesenet ??
Eller er de bare "treige" as usual.

Trenger en liten fatburnerkur før sommeren.

God helg.
akkuratt det jeg leter etter.. har du en url? har snakka med litt "shadye" kompiser men har hørt at tollen sjekker ca 30% av alle pakker som kommer inn i landet, trikset er vel å få de rekomandert fra utlandet eller no, sikkert andre som har mer peil enn meg er men vil gjerne ha litt efedrin jah

edit: Har du noen sites som tilbyr anadrol, testos osv og leverer er jeg evig takknemlig
Sist endret av cyberdog; 19. mars 2004 kl. 22:48.
litt offtopic men jeg mener at narkobikjer snuser på de fleste pakker som ankommer landet. Vet ikke hva slags stoff dette er men det gjelder alle.
Mener å huske det var en reportasje på nrk ang dette og at tollerene ikke hadde kapasitet til å sjekke ale pakker som kom inn i landet. Anyways er vel ikke bol eller prestasjons fremmende stoffer ulovlig å oppbevare men kun ulovlig å selge eller no, tror det har vært tatt opp før her på forumet..
Opprinnelig postet av cyberdog
Mener å huske det var en reportasje på nrk ang dette og at tollerene ikke hadde kapasitet til å sjekke ale pakker som kom inn i landet. Anyways er vel ikke bol eller prestasjons fremmende stoffer ulovlig å oppbevare men kun ulovlig å selge eller no, tror det har vært tatt opp før her på forumet..
Vis hele sitatet...
Ulovelig å ta inn i landet og selge.
Ikke ulovelig (enda) og bruke.

tetra
tror de nevnte noe i den repotasjen at de haddde problemer med å "procecute" de som bestilte skiten da det ikke var noen lover mot dette men infoen min kan være gammel..
hmm..den linken kunne jeg tenke meg også.
Trådstarter
Her er linken - ikke noe tull fra de - men tydelig at Tollvesenet gjør sitt for å "fucke" opp. Har bestilt 3 bokser med "pure ephedrine" til eget forbruk.

PS: ikke veldig dyrt heller

http://www.megasportsnutrition.com
Eh... De selger "Horny Goat Weed". Høres tvilsomt ut.
Efedrin er ulovlig i Norge, men jeg tviler på at narkohunder lukter etter efedrin.
du kan heller kjøre til svinesund og kjøpe stack og det du vil ha der.. da vet du iaffal at du får sakene..
Sist endret av dirtyp0p; 24. mars 2004 kl. 19:28.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fikk akkurat et brev fra Purken om at jeg er anmeldt men at saken er henlagt pga. manglende kapasitet.

Forholdets art: Narkotika, diverse

Produktet jeg bestilte var: Pure Ephedrene ST-009

JÆVLA NAZISTAT
Opprinnelig postet av smukken_
Fikk akkurat et brev fra Purken om at jeg er anmeldt men at saken er henlagt pga. manglende kapasitet.

Forholdets art: Narkotika, diverse

Produktet jeg bestilte var: Pure Ephedrene ST-009

JÆVLA NAZISTAT
Vis hele sitatet...
Ja fy faen jævla nazis altså. Skal det ikke være lovlig å bestille narkotika i posten fra utlandet heller nå plutselig! Det neste blir vel at det blir ulovlig å rane postkontorer også. Fy faen altså!

Når du bestiller ting fra utlandet som er ulovlige å kjøpe, må du regne med at du kan bli tatt. Politiet gjorde jobben sin og bra var det.
Mitt poeng er vel heller at Pure Ephedrene neppe er narkotika.
Og omsettes lovlig i f.eks. USA
Det kan så være, men siden det desverre for deg kommer under narkotikaparagrafen i Norge må du heller rette aggresjonen din mot justisdepartementet. Enkelte amfetaminer selges over disk i Asia, men det er fortsatt narkotika i Norge for det. Du skal jaggu være glad for at saka er henlagt. Får bare inderlig håpe at det ikke kommer på rullebladet ditt.
uansett kan henlagte saker fjernes fra rullebladet hvis du tar kontakt med en advokat
Opprinnelig postet av Sindre
uansett kan henlagte saker fjernes fra rullebladet hvis du tar kontakt med en advokat
Vis hele sitatet...
Blir ikke de fjerna automatisk etter ei stund? Tre år?
Effedrin er jo bare idioti uansett..Vet du hva det egentlig brukes til ? Effedrin er et stoff anestesi leger bruker til å vekke opp folk som ligger i koma, eller narkose, er vel mest narkose.. Da får de en pitte liten dose.. Effedrin gjør at hjertet pumper raskere og kroppen tror den har for mye energi.. Finnes MYE bedre og tryggere måter å gå ned i vekt på til sommeren..
Cyber: Noen som har nevnt noe om å bruke efedrin til slanking?
Jeg trodde folka skulle bruke det på samme måte som pepper (amfetamin). For konsentrert efedrin er faktisk ikke langt unna amfetamin.
Brukes enten som "partydop" eller for å økt ytelse (trening).
Opprinnelig postet av DonTomaso
Blir ikke de fjerna automatisk etter ei stund? Tre år?
Vis hele sitatet...
jo de blir fjerna, og jeg tror det er tre år det tar, men det kan jo hende han har brukt for reint rulleblad før om tre år (f.eks. som jobbsøker) og da er det greit å gå til advokat. Skal vel være mulig å gjøre det uten advokat og men jeg kjenner ikke fremgangsmåtene og jeg regner med at politiet vil gjøre alt de kan for å hindre deg i å slette rullebladet. som f.eks. lyve og si at det ikke går osv
At det blir omsatt lovelig i usa er ingen bombe..... Hvis en har litt peil og tar og kikker på hva de såkalte "kosttilskuddene" de selger på helsekost foretninger i det landet vil en få sjokk.

Efedrin blir brukt i asma medisin også hvis jeg ikke tar helt feil. Og det kan være livsfarlig.

Er så drit lei folk som hele tiden skal ta snarveier innenfor trening. Det er Faen så lett og gå til helvette. Det eneste som er bra er slit og svette. Sundt kosthold ikke minst. kommer langt UTEN dop!

Vet det er fristende innemellom men hold ut...... kroppen vil takke deg om noen år.

tetra
1. Effedrin brukes mye til å lage metamfetamin. Derfor har det blitt ulovlig i USA, og siden Norge dilter etter USA er det også ulovlig her bare en teori :-))

2. Effedrin ligger *langt* unna (met)amfetamin hvis man ser bort fra molekylets oppbygning.

3. Cyber: se 1. Før var det amfetamin legene brukte til å vekke opp folk fra anaesti. Amfetamin hadde før de fleste bruksområder som effedrin har i dag. Det ble brukt mot astma og som slankemiddel. I dag så brukes effedrin (i norge) i vanlige *hostemedisiner* som blir gitt til 3-åringer.
Tetra: alt kan være livsfarlig. Men helt enig med både tetra og cyber; slanking med effedrin er dumt.

Offtopic:
4. DonTomaso og _Smukken: Norge er ikke en naziststat. Fy faen; der tar dere så feil det går an! Poenget med nazismen er at man skal bli ført av en STERK LEDER. Haha, Bondevik! Sitter og feiger seg med pilleboksene sine. Men noen likheter er det jo; rasist Karl I. Hagen, "Drep homsene!" politikken til KrF. Norge er en faciststat.
pakk effedrinen i kaffen da blir det umulig for bikjer å oppdage..
jeg mener å ha forstått at det er en myte?
▼ ... flere år senere ... ▼
Kjipt at det er så vannskelig å få ephedrine inn i norge. Jeg har brukt det over sommeren med noen pauser. Jeg har klart å trene av meg de ekstra kiloene jeg har jobbet med siden jeg kan huske. Ephedrine gjør deg mer våken og et ekstra kick under trening, + at man ikke blir særlig sulten. Jeg er svært interessert i å få tak i mer, men vil ikke bestille over nett. Noen som har noen bra forslag? Er egentlig kun interessert i ren ephedrine, ikke stack eller lignende man får kjøpt i sverige, det er så svakt. Men får jeg ikke tak i rent, er det vel bedre enn ikke noe.
Finn noen som selger bol i Norge, mange av de som selger bol selger også andre medikamenter som efedrin og melanotanII etc.
Det er ikke så vanskelig å få tak i hvis du kjenner folk som selger ... "andre ting"
Sist endret av halla; 26. september 2007 kl. 17:00.
Sitat av Fuki
pakk effedrinen i kaffen da blir det umulig for bikjer å oppdage..
Vis hele sitatet...
myte....har prøvd :P
bikkjer kjenner sinnsykt mye mer enn du selv tror

men finn deg en boler på ditt lokale treningssenter og han kan sikkert skaffe
Vet liksom ikke hvem jeg kan spørre, føler ikke for å bare gå bort en hvem som helst person. Er ikke akkurat inne i det miljøet, så vet ikke om noen som selger. De jeg har fått det fra før, har brukt mange mellompersoner, og de mellompersonene vil ikke gi nr hans.
De har slutta å selge el tigrene i sverige hvertfall,.Nå selger dem "weak-shit" der som ikke ligner grisen..
har de slutta å selge det helt? kjedelig å dra helt til sverige hvis jeg ikke får tak i noe. Er ikke keen på 15 mg ephedrine i en pille, vil ha de med 50.
Jeg hadde også bestilt diverse tilskudd som inneholdt effedrin, det er jo ulovlig i norge og de sjekker de fleste tvilsomme pakker fra utlandet, hvis de ser at det står noe med supplements eller bodybuilding eller noen andre tvilsomme ting splitter de pakken og sender den i retur hvis det er noe galt i den. Men her om dage trengte jeg et par ting veldig fort så jeg bestilte noe på superexpress, og da ble et eget postfirma tatt i bruk og jeg fikk stæsjet mitt selv om det ikke er legalt.

Sitat av docoma
Eh... De selger "Horny Goat Weed". Høres tvilsomt ut.
Vis hele sitatet...
Øker spermproduksjonen, med opptil 500%, du finner det i "paravol"
det går ann å kjøpe flytende ephedrine i glass kapsler(ephedrine ampoule) denne kan vel ikke politi hunder sniffe seg frem til?
Sitat av RESpekt
De har slutta å selge el tigrene i sverige hvertfall,.Nå selger dem "weak-shit" der som ikke ligner grisen..
Vis hele sitatet...

el tigre er ihvertfall bare weak shit.... de nye de har på grensa nå Stacker T2 Røsker myyyye mer enn el tigre...

Er mange som bruker effe før trening, du får en skikkelig boost og orker mer, er ikkke bare til slanking effe brukes...
Sist endret av <33; 30. september 2007 kl. 11:11.
vet du hvor mye ephedrine det er i Stacker T2?
Sitat av &lt Vis innlegg
el tigre er ihvertfall bare weak shit.... de nye de har på grensa nå Stacker T2 Røsker myyyye mer enn el tigre...

Er mange som bruker effe før trening, du får en skikkelig boost og orker mer, er ikkke bare til slanking effe brukes...
Vis hele sitatet...
Er Stacker T2 det samme som ST2 (hvit boks)? I så fall må jeg si meg uenig i at den "røsker" mer enn El Tigre. For å sammenligne trenger jeg (og bekjente) 2-3 ganger så mange kapsler av ST2 for å oppnå effekten til El Tigre. Dessuten inneholder ikke ST2 effedrin, men ephedra- som er et svakere stoff kontra effedrin. Fra det jeg har fått høre, så er det ingenting av den type kosttilskudd (RippedFuel, Stacker, osv) som overgår El Tigre.
Stacker T2 inneholder 1000mg med ephedra mener jeg å huske.

Edit: Eller så var det Stacker 10
Sist endret av Worner; 30. september 2007 kl. 16:09.
Hvis den har blitt konfiskert så blir du anmeldt til polititet og innkalt til avhør siden det går som innførsel av narkotika. Kilde: nrk dagsrevyen. Men.. 3 år siden? Hvorfor drar du opp det nå? Du har sikkert blitt lurt.

Sitat av smukken_
Har bestilt litt "Pure Ephedrene" fra nettet og sendingen har ikke kommet frem selv om avsender mener den ble sendt ca 20.1.04.

Er dette noe som automatisk blir konfiskert av Tollvesenet ??
Eller er de bare "treige" as usual.

Trenger en liten fatburnerkur før sommeren.

God helg.
Vis hele sitatet...
Sist endret av negerbolle; 30. september 2007 kl. 17:50.
Sitat av Worner
Stacker T2 inneholder 1000mg med ephedra mener jeg å huske.

Edit: Eller så var det Stacker 10
Vis hele sitatet...
I hele boksen da eller? De pillene med ren ephedrine er 50 mg.
Ephedra er ikke helt det samme som efedrin.
Ta en titt i på dette innlegget i den andre tråden du klarte å grave fram.
Sitat av peta
Er Stacker T2 det samme som ST2 (hvit boks)? I så fall må jeg si meg uenig i at den "røsker" mer enn El Tigre. For å sammenligne trenger jeg (og bekjente) 2-3 ganger så mange kapsler av ST2 for å oppnå effekten til El Tigre. Dessuten inneholder ikke ST2 effedrin, men ephedra- som er et svakere stoff kontra effedrin. Fra det jeg har fått høre, så er det ingenting av den type kosttilskudd (RippedFuel, Stacker, osv) som overgår El Tigre.
Vis hele sitatet...

hmm.. er ikke hvit boks, er gjennomsiktig... Gule kapsler ser scary ut.. hehe..
tar du 2 av disse kjennes det ut som om hjerte skal komme ut av brystkassa.... blir heeeelt i hundre. hehe
El tigre er hypa opp av de fleste, stacker t2 inneholder 55MG effedrin, noe som tilsvarer myemye mer enn el tigre. Stacker t2 er tho noen svarte tabletter og ingen kapsler..
Sitat av hideout
El tigre er hypa opp av de fleste, stacker t2 inneholder 55MG effedrin, noe som tilsvarer myemye mer enn el tigre. Stacker t2 er tho noen svarte tabletter og ingen kapsler..
Vis hele sitatet...
Ja får de i tabs også, lukter lakris sant?
røsker fletta av El tigre ihvertfalll, men el tigre har kule kapsler da, det skal de ha
Clenbuterol = garantert resultater

Melanotan tar også endel på fett, samtidig som du blir brun + +

stack2 = 55mg efedrin pr kapsel

Sitat av Worner
Stacker T2 inneholder 1000mg med ephedra mener jeg å huske.

Edit: Eller så var det Stacker 10
Vis hele sitatet...
stack2 ("Herbal Dynamite Stacker") = 55mg efedrin pr kapsel
Sitat av LL cool R
Clenbuterol = garantert resultater

Melanotan tar også endel på fett, samtidig som du blir brun + +

stack2 = 55mg efedrin pr kapsel


stack2 ("Herbal Dynamite Stacker") = 55mg efedrin pr kapsel
Vis hele sitatet...
hvorfor driver du og anbefaler Clean i hytt og pine?
Du skriver at det fjerner fett og det kan stemme det... Men nevner du noen sideeffeckts på dette preparatet? Forholdsvis ukjent for mange.... Du nevner f.eks ikke at du kan ødelegge testikklene dine på clean? koslig å få ødelagt frukbarheten sin pga at man vil fjerne litt underhudsfett....

Hadde mye heller anbefalt stack 2.. får mer energi av det, og kan holde lengre på med cardio øvelser som forbrenner fett