Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 2434
Post epost adressen din her så sender jeg en invite. vifs kommer i første rekke.
1. Nesten alle har fått 50 invites nå til dags =)

2. http://www.freakforum.nu/forum/showt...t=gmail+invite
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
er klar over at mange har det, men sikkert noen som ikke har også
Ja, men du kan jo bare fortsette den allerede eksisterende gmail-invitre-tråden :P
Et lite tips :P
Pretty Princess
Freaken's Avatar
jeg har ikke



på forhånd takk

ville blitt glad hvis jeg hadde fått en =)
Sist endret av Freaken; 24. februar 2005 kl. 17:30. Grunn: kake
gi meg Gmail....... vær så snill

jeg har også 50 gmail å gi vekk
hva skal man med gmail da? er ikke min vanlige e-post nok?
Pretty Princess
Freaken's Avatar
wow, jeg har fått 4 invites av klovnen, og en av en Halvor :P hvis noen vil ha kan jeg sende en invitasjons-link.

takker! *k0zm0se0verd0ze* lizm,.
Sitat av ulysses
hva skal man med gmail da? er ikke min vanlige e-post nok?
Vis hele sitatet...
Det er jo opp til hver enkelt om man ønsker å benytte seg av gmail sitt flott tilbud.
Sitat av Freaken
wow, jeg har fått 4 invites av klovnen, og en av en Halvor :P hvis noen vil ha kan jeg sende en invitasjons-link.

takker! *k0zm0se0verd0ze* lizm,.
Vis hele sitatet...
Tror ikke du trenger det, det er så mange som har 50 invites!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
kontoen min var fjerna, (aldri brukt:P) Tar gjerne en ny en.
tottow(at)online.no
-totto
The Rhymenocerous
polle's Avatar

takker og bukker
Jeg har lyst på gmale konto (martin(at)unntaket.net)
har selv gått over helt til gmail, syns det er supert, med tanke på all plassen man får og gmail-notifier'n til windows. søkefunksjonen er også ganske hendig.'

forøvrig: http://isnoop.net/gmail/
Sist endret av Phun Q; 24. februar 2005 kl. 19:40.
Sitat av Phun Q
har selv gått over helt til gmail, syns det er supert, med tanke på all plassen man får og gmail-notifier'n til windows.
Vis hele sitatet...
Bare sånn til info så funker gmail med Thunderbird også, så du trenger ikke notifieren.
Jeg har seks gmail invites, så visst noen vil ha av meg så bare send en pm!
Hvorfor ikke bare gå inn på google og bestill en gmail konto selv? Jeg gjorde det, for da trenger man ikke disse forbanna invites.
Er rimelig lei disse gmail invites postene.
Noen andre som er enig med meg?
http://isnoop.net/gmail/

Der er det vel til alle?
Hva er så stort med gmail da? bare større lagrings plass?
Sitat av docoma
Jeg har lyst på gmale konto (martin(at)unntaket.net)
Vis hele sitatet...
überlol, så masse skriveleif det er her på forumet... sikker på at det ikke er shemale-konto du mener? Stay in school, folks

Sitat av freaken
*k0zm0se0verd0ze*
Vis hele sitatet...
Håper ingen har kopierettigheter på det uttrykket, for fra nå av kommer jeg til å VOLDTA det =)



PS:

Det er fortsatt ingen som har fortalt meg hva gmail er.. ekstra lagringsplass til e-postene sine? en hore med på kjøpet? får man penger?? hva er det som er så spes med det? jeg har da huundreogfjortenmillioner ''male-''adresser fra før!
Sitat av ulysses

Det er fortsatt ingen som har fortalt meg hva gmail er.. ekstra lagringsplass til e-postene sine? en hore med på kjøpet? får man penger?? hva er det som er så spes med det? jeg har da huundreogfjortenmillioner ''male-''adresser fra før!
Vis hele sitatet...
www.gmail.com

Google sitt gratis epostalternativ med 1GB lagringsplass. Jeg velger å tro at g-en i gmail står for gangsta, for da høres det kulere ut.
Har oxo 50 invites.
PM meg hvis noen skal ha en.
Jeg har 50, send pm for å få en...
Sitat av DonTomaso
(...) Jeg velger å tro at g-en i gmail står for gangsta, for da høres det kulere ut.
Vis hele sitatet...
LOL!!! Skaff meg! Få få få få!
Har også i underkant av 50 invites. Vær så god.
jeg og vil ha.. Hadde vært kult
Noen her har åpenbart en liten defekt.
Jupp, folk er rare . Tror det lureste hadde vært å sperre tråden så folk ble tvunget til å prøve de alternativene som allerede er nevnt
Sitat av DonTomaso
Vis hele sitatet...
LOL! dette er bare komisk!
Brainlag kalles det.
Hvorfor folk ikke leser? fordi at noen der ute faktisk er så snill å sender uansett
Sitat av andreas_dohl
Vis hele sitatet...
Jeg gir meg....
...jeg har også 50 invites...men skal ha 100 kr stk..... hehehe (kandidaten neste )
http://www.tvnorge.no/programmer/kandidaten
Jeg tror virkelig at med det utsagnet der røk ihvertfall alle dine sjangser som eventuell deltager i kandidaten
jeg hadde 6 invites for noen dager siden. nå hadde jeg plutselig 50 jeg også..!

så jeg har sendt ut invites til de stakkerene. mulig jeg har glemt noen, pm meg visst du enda ikke har fått.
Jeg vil gjerne ta en g-mail jeg også
Sitat av idioten
Jeg vil gjerne ta en g-mail jeg også
Vis hele sitatet...
Hvis du bare leser igjennom denne tråden har du en gmail invite innen 5 minutter. De linkene som er postet funker faktiskt... geez.