Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2187
God dag. Jeg kom plutselig på et gammelt spill som jeg spillte ofte og mye. Du er Onkel Skrue som skal skape en større rikdom en Gulbrad Gråstein. Spillet går ut på Reiser rundt i verden og lete etter skatter. Eller du kan ta en bad i pengebingen for og skaffe penger. Du kan gå i labyrinter, kaste deg i lianer i junglen. Ta bilder av dyr, komme opp fjellvegger. Dette spillet har jeg veldig lyst til og spille igjen men finner det ikke og har ikke navnet. Søker jeg på "Ducktales" finner jeg serien. Søker jeg på "Ducktales the game" finner jeg NES spillene som også er morsome men ikke så morsome! Hjelp en en stakkars Ducktales elsker
Dette spillet er en klassiker! Men jeg fant det på Piratebay... (:
Trådstarter
Hva hette det?
Nå spør du vanskelig! Men jeg vet så jævelsk godt hvilket spill du snakker om! Arrgh...
Trenger du å være ironisk? Jeg finner ikke "ducktales" når jeg søker hos piratebay.......
Trådstarter
Jeg fant serier....Kanskje han mente før!
YES sister!

http://www.the-underdogs.org/game.php?id=344

hva skulle man gjort uten underdogs?



NEI SE SÅ LETT DET VAR Å LAGE EN INFORMATIV POST!
Sist endret av klarhimmel1234; 11. juni 2005 kl. 17:58.
Trådstarter
Waffel du er en helt!

Edit: Synd du ikke kan laste det ned derfra pga
Since this game is copyrighted by an ESA member (former the IDSA), or its subsidiary thereof, we are not permitted to distribute it due to the ESA notice. Please contact the company directly to either sell it to you, release it into the public domain, or give us the permission to distribute.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Luric; 11. juni 2005 kl. 17:57.
Reagol: Jeg så spillet på PirateBay for en god stund siden. Stilig Waffel!
Waffel: takk, men hvordan får jeg fjernet reklamen som dekker over download? kan noen gi meg direkte link til nedlastingfilen?

edit: vet at det er ikke et warezforum, men det er jo et gammelt spill at det ikke selges noe sted lenge?
Sist endret av reagol; 11. juni 2005 kl. 18:02.
Luric: Jepp, og dette er jo ikke et forum for forespørsel av warez
Fant det med en gang. Link til google er vel ikke ulovlig?
http://www.google.com/search?q=duck%...are%20download
Jeg har det, kan godt uppe en plass. Men jeg husker jeg spillte det på en 500Mhz P og der gikk det jælig fort så du bør ha en gammel maskin å¨spille det på. Det funket bra på min 80386

Eventuelt bruke dette programmet:
http://www.home.no/chrchrchr/crap/programmer/Turbo.zip

docoma: det finnes mange ducktales spill, er du sikker på at det er riktig spill?
Sist endret av BakkiZ; 11. juni 2005 kl. 18:09.
Spillet på det andre treffet var rett. Går forresten suverent i dosbox
Sist endret av docoma; 11. juni 2005 kl. 18:12.
Trådstarter
Eller 6 treff hvis du ikke gidder dosbox skvip
Damn! Nå har jeg også noe å fordrive lørdags-kvelden med
Trådstarter
Har vunnet på alle vansklighetsgradene allerede jeg om jeg er god eller spillet lett det vet vi ikke men morsomt var det da.
Eller er du bare en ûber-geek? :P
Sitat av Luric
Eller 6 treff hvis du ikke gidder dosbox skvip
Vis hele sitatet...
http://free-game-downloads.mosw.com/d.php?15771

det er sjette treff, og det koster penger.(?)

finner ikke spillet på den google linken, kan noe som har funnet det bare gi direkte link?
Husker at en venn av meg kjøpte spillet og en datamaskin på loppemarked. Morsomt med Onkel Skrue...
Trådstarter
Simple: Jaja kanskje tellinga mi ikke er så god. Er jo bare 16 år gammel (sitter og sutter på tommlen)
Nei sjekk dine PM så finner du vel en link...
Hvis jeg finner disketten jeg hadde det på, så kunne jeg sikkert vært litt behjelpelig. Jeg husker jeg spillte det på den første maskinen jeg noensinne så.
Sitat av pinnsvinet
Hvis jeg finner disketten jeg hadde det på, så kunne jeg sikkert vært litt behjelpelig. Jeg husker jeg spillte det på den første maskinen jeg noensinne så.
Vis hele sitatet...
Jeg husker et Duck Tales spill for mange, mange herrens år siden(gammel jeg). Har en hel del gamle spill til de gamle 3 og 486 maskinene på 3,5" disketter. Hva jeg har vet jeg overhodet ikke. Har INGEN som helst oversikt... Bare en eske med masse disektter.
Hehhae, huskar eg spelte dette spelet på den gamle 386'en for maaange år sidan! Sleit alltid med å finne den diamanten inni fjellet... Sånn labyrint ting trur eg... Traff bare på mumien heile tida.. Fjellklatringa var også vanskeleg syntes eg.. Huskar eg heilt feil nå eller? Flyturen med Rotor va jo allti konge :P
spillet går fortere en det skal :S alt er i 4x tempo fra det jeg husker.. mulig å få det i normalt tempo? spillet er konge
oyvind0z : ja, god damn de mumiene var jævlig vanskelig. Jeg traff alltid på en av de, eller så datt jeg ned i et hull, utroilig irriterende. Husker jeg var konge på fjellklatring og jungel though

etse: bruk dosbox (evt bruk hjernekapasiteten du har fått utdelt og les tråden/søk på google)
Trådstarter
etse: jeg spiller det i normalt tempo da...Merklig at du gjør det. Prøv
dette. http://www.home.no/chrchrchr/crap/programmer/Turbo.zip (No credit to me, but to BakkiZ)
TheGEEK: Jungelen var konge ja! Den hadde eg teken på ! Og på fotograferinga! Men det var jo lett :P Kva slags andre ting var det ein kunne gjere? Eg huskar ikkje så alt for mykje... Som sagt så var jo flyginga kul... Nedoverpiltasten gjorde at du fløy oppover og omvendt.. Eller det var kanskje bare hos meg det var sånn...
Trådstarter
oyvind0z: Kalles invertert styring og er på nesten alle flyspill!
Hehe, okey då Ikkje heilt inni flyspel akkuratt! Lasta forresten ned spelet nå! Va jo ganske kult, men sleit vanvittigt i fjellklatringa! Huff..
husker detta spillet jævlig godt. digga det sinsykt.
men når jeg tenker over det så synes jeg dat var litt kjipt av onkel skrue å alltid sende ole, dole og doffen ut for å gjøre drittarbeidet med å klatre i fjell og å hoppe i jungler og sånt mens han bare stupte i pengebingen.