Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 10328
Jeg reiser til christiania en gang dette året, og har veldig veldig lyst å ta med noe smått hjem, tenker bare 4-5 gram hasj. Planen er å fly direkte København - Ålesund og lurer på hvor stor sjangsen er for at jeg blir tatt om jeg skulle gjemt en liten klump i bagasjen å tatt den med? Ikke som håndbagasje, selvsagt.

Har snakket med en kompis som tidligere har gjort dette og han møtte ikke på noen problemer, noen her som har gjort dette før?

Noen som har evt tips til hvor jeg kan gjemme den? Evt ting jeg kan pakke den inn i som reduserer lukten?

Takk for svar
Sist endret av MaAloey; 27. juli 2010 kl. 22:54.
Er det faren du er ute etter? Et rush?

Hva er den økonomiske gevinsten bak dette? Mål den opp mot risikoen for at det er kontroll med hund, samt konsekvensen for deg om du blir tatt. Jeg tror bør droppe det og kjøpe hvor du er i stedet.
Sikreste er jo å svelge, legge i endetarmen eller bokseren. Jeg har aldri sett en narkobikkje på de ca 10+ gangene jeg har flydd og de rundt 30 flyplassene jeg har vært på. Mellomlandet på amsterdam på veien til og fra ferien og så aldri noen narkobikkje på denne turen heller. Men du kan ha uflaks å møte på en! Man vet jo aldri. Jeg skal til amsterdam neste uke og blir spennende å se om det er noe spesielt mer kontroll når jeg er tilbake på gardemoen igjen. Bryr meg lite da jeg ikke skal smugle en skit
Trådstarter
12 4
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Er det faren du er ute etter? Et rush?

Hva er den økonomiske gevinsten bak dette? Mål den opp mot risikoen for at det er kontroll med hund, samt konsekvensen for deg om du blir tatt. Jeg tror bør droppe det og kjøpe hvor du er i stedet.
Vis hele sitatet...
Det er ingen økonomisk gevinst, på ingen måte.
Men shittet de selger der nede er jo mange klasser høyere enn det vi får tak i her, så ville bare ha litt ekstra!

Når 0,1 med icolator i en joint holder så er 4-5 g plutselig en del
Det går nok bra, om det ikke er hund der. Men om det er hund blir det en jævla dyr klump med hasj du aldri fikk smakt på.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Vertfall ikke mye kontroll i Ålesund. Afaik. Spis istedet 10g og sjekk hvordan turen tilbake blir ;-P
at noen risikerer å bli tatt for å smugle 5 g hasj til Norge.
Blir du tatt er kanskje ikke konsekvensene så store umiddelbart men på sikt blir du stemplet og vil bli kledd naken på alle flyplasser i verden du måtte finne på å lande. Du vil ikke kunne reise til Usa (ikke at det er et stort tap).

Risikere så masse skit for å smugle noe du kan kjøpe hvorsomhelst for mindre enn en tusing? Jeg må spørre er du dum?
Trådstarter
12 4
Er det da best og ta det i en kondom om jeg velger og svelge det ?
Pakk shiten inn i kaffe. Det skal nøytralisere lukta. Har en kompis som tok med 30 gram kola fra bolivia og ble ikke stoppa. han hadde pakka det inn i kaffe.

Men å smugle inn varer er nok ikke lurt. Plutselig blir du stoppa!
En liten klump er ikke noe problem. Legg den i munnen da du går igjenom tollen. Ser du bikkjer der. Svelg.
Trådstarter
12 4
Sitat av mortalf Vis innlegg
at noen risikerer å bli tatt for å smugle 5 g hasj til Norge.
Blir du tatt er kanskje ikke konsekvensene så store umiddelbart men på sikt blir du stemplet og vil bli kledd naken på alle flyplasser i verden du måtte finne på å lande. Du vil ikke kunne reise til Usa (ikke at det er et stort tap).

Risikere så masse skit for å smugle noe du kan kjøpe hvorsomhelst for mindre enn en tusing? Jeg må spørre er du dum?
Vis hele sitatet...
Det du ikke skjønner er hvor potent hasjen er. 50% tetrahydrocannabinol er noe man kan drømme om å få tak i her
Sikreste er ja, å ta det i en kondom å svelge det rett før du skal fly.
Trådstarter
12 4
Jeg tengte jeg skulle ta med meg pipe og noen papir også! jeg føler dette vil vekke oppmerksomhet på x-rayen til tollerene
Sitat av Wisternoff Vis innlegg
Sikreste er ja, å ta det i en kondom å svelge det rett før du skal fly.
Vis hele sitatet...

Hehe tenk å bli tatt med en bitteliten kondom i magen og så dømt. kjent i hele Norge som mannen som spiste en kondom med 5 g hasj for smugling til Norge.
En annen metode, for å slippe å svelge/ta det i 2'ern er å vakumpakke/tettpakke Cannabisproduktet og legge det i et norgesglass (mtp. den lave mengden du tenker å smugle), fylt opp med tykk motorolje og legge dette i bagasjen din.

Da skal narkohundene slite med å lukte Cannabisen, dog. de vil lukte motorolje, men vet ikke om de er trent opp til å markere på det. Har en kompis som har gjort dette og han møtte på hundnene, men kom igjennom med 20g.
Hadde vel kanskje havnet i lokalavisa hvis han var heldig
ingen tollere blir vel mistenksom på et norgesglass med motorolje.

Helt ærlig talt folk det er nok at du har stått i pushergade i Christiania ved siden av en hasjklump for at narkobikkja peker på deg på flyplassen og ler godt. Jeg antar at de fleste som vil smugle hasj tilbake og har røyka som f... mens de var der og da smugler du ihvertfall ikke for er det kontroll blir du plukka ut.

husk at det norske politi har folk på jobb i Christiania for å følge med på nordmenn på "tur".
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Sitat av mortalf Vis innlegg
husk at det norske politi har folk på jobb i Christiania for å følge med på nordmenn på "tur".
Vis hele sitatet...
Jasså, hvor har du det fra?
Om du tror det norske politi gidder og bruke tid og store ressurser på noen få som smugler med seg brukerdoser fra christiania så ;p
Sitat av Wisternoff Vis innlegg
Sikreste er ja, å ta det i en kondom å svelge det rett før du skal fly.
Vis hele sitatet...
Dette må du virkelig ikke gjøre, om det går hull på kondomen så kan du dø av hasjoverdose. 5g dreper ganske så momentant.

Ironi *off*

Jeg må bare slenge meg på det samme som mesteparten her sier. Gidde så mye dritt for 5 usle gram ?
Nei!
Sitat av eXerisjon Vis innlegg
Om du tror det norske politi gidder og bruke tid og store ressurser på noen få som smugler med seg brukerdoser fra christiania så ;p
Vis hele sitatet...
Er ikke bare brukerdoser som smugles fra christiania
Tenkt på at det finnes andre måter å få de usle 5 g´ene med shit hjem? Send i posten når du er der nede, det må da uansett være mindre risikofylt.
Eller bare velg å fly til kristiansund eller molde isteden for, tollen derfra er nemmelig flyttet til Ålesund. Hadde med meg både vanlig absint på 80% og cannabis absint på vei hjem fra ferie tur sist uke. Landet i molde og det var null problemer Så Mmd mindre de tilfeldigvis har en stikkontrol så skal det nok gå helt fint å ha med seg en liten pakke inn til Norge. Så kan du jo bruke tips som folk har skrevet ned her tidligere og pakke det inn i kaffe

Edit: Er jo da mer skeptisk på om det går direktefly til så små flyplasser.
Sist endret av Mongotryne; 28. juli 2010 kl. 16:01.
Sitat av KTS Vis innlegg
Er ikke bare brukerdoser som smugles fra christiania
Vis hele sitatet...
det er ikke mye store opplegg som går via christiania, de har egen risk ved og få varer inn dit selv, de vil derfor ikke slite for å sende store kvantum videre til oss her i Norge..
Sitat av eXerisjon Vis innlegg
det er ikke mye store opplegg som går via christiania, de har egen risk ved og få varer inn dit selv, de vil derfor ikke slite for å sende store kvantum videre til oss her i Norge..
Vis hele sitatet...
Kjenner man rett folk kan man fint ordne 1kg+ i Christiania...
Sist gang jeg dro på besøk til familien min i Trondheim, var det stikkprøver på flyplassen. Bor i Amsterdam å Mellomlandet i kjøbenhamn. Da jeg gikk ut fra flyet i trondheim stod det en politimann med hund, og en politikvinne i inngangen (Gaten) inn til selve flyplassen.. Hunden reagerte som bare pokker siden jeg var full av cannabislukt og sikkert hadde noe rester i sekken jeg bruker hver dag å hadde som handbagasje. Hadde forsåvidt også røyka to feite joints på flyplassen her i Amsterdam før jeg checked in også. Blei tatt på en liten celle der på flyplassen og ble strippet. Måtte sitte der en stund, for dem måtte vente på bagasjen min for å sjekke den også. Oppi den hadde jeg noe brukerutstyr som et brukt merscaum lum og et sigarett-etui med papir og filter, i tilegg hadde jeg en kniv med rester av hasj på i baggen.
Jeg ble sluppet ut av cella og fikk sekken og baggen min og fikk beskjed om at alt var i skjønneste orden.
Kom hjem og sjekket sekken og til forundring finner jeg alt røykeutstyret, men ingen kniv. Trodde alt skulle være tatt men ei. Glad og fornøyd håpper jeg i badekarret og krester ut 20g med KNALLREV! Happy Days!
Kjøp deg en femmer med go myk bønne, del denne i tre deler og rull den slik at den blir formet som en...ja, bønne/capsel pakk de tre delene i i et tynt lag plast, putt de i lommen og dra pã fly plassen..før du går inn på flyplassen, legger du de i munnen, en på vær side av munnen og en i midten/under tungen, når du er inne på flyet kan du diskre ta disse ut av munnen og legge de i lommen, for å så putte de inn igjen når du går av og frem til du er ute av flyplassen i norge, funker fint dette, men ikke mer en ca 5g så det ikke blir synlig at du har noe i kjeften, skulle du møte på noe problemer er det bare å svelge, triks og å ha en flaske vann i hånden, så skylder du ned og slipper å tygge, har selv gjort dette både inn og ut av norgen, null stress...
Innenlands er det relativt ufarlig vil jeg tro, men så snart du skal utenlands så er mulighetene for at De står der med hunder og/eller tar stikkprøver av deg.
Dette er ikke verdt risken. Dropp det.
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Innenlands er det relativt ufarlig vil jeg tro, men så snart du skal utenlands så er mulighetene for at De står der med hunder og/eller tar stikkprøver av deg.
Dette er ikke verdt risken. Dropp det.
Vis hele sitatet...
Innlands er nesten like gale, har de hund på flyplassen er jo sjansen der for at den dukker opp, enten det er kontrol eller at de bare er ute å lufter, har selv sett hunder flere ganger på innlands...vert fall i oslo og bergen, så skal du være på den sikre siden er det best å tenke på hele flyplass området som "faresone"
Sitat av Mbs Vis innlegg
Innlands er nesten like gale
Vis hele sitatet...
WORD! Bør aldrig undervurdere sikkerheten på flyplasser. Vertfall ikke i disse dager! Skal man smugle er det lureste og svelge det eller putte det opp i anus.
Kan noen forklare meg hvor mye drit han kommer opp i om han blir tatt slik noen påstår...

Jeg mener man får bot og saken på rullebladet.
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Vertfall ikke mye kontroll i Ålesund. Afaik. Spis istedet 10g og sjekk hvordan turen tilbake blir ;-P
Vis hele sitatet...
Denne liker jeg. Kaaanskje ikke en 10er, men hadde jo blitt en minneverdig tilbaketur
Sitat av WayGone Vis innlegg
WORD! Bør aldrig undervurdere sikkerheten på flyplasser. Vertfall ikke i disse dager! Skal man smugle er det lureste og svelge det eller putte det opp i anus.
Vis hele sitatet...
Putte det opp i mørke hullet er vell uaktuelt for de fleste, problemet da og er vell vist du er skikkelig uheldig og de setter deg på potte, da blir du tatt!, svelge det og er jo stress, drite det ut og greier, kan ikke skjønne at folk skal gidde dette med hasj, slevom noen sikkert gjør det, men da er det vell snakk om større kvante en bare noe go bønne til deg selv... lureste er å ha det i munnen, lett pakket, da vist du skulle bli tatt svelger du og det oppløser seg i kroppen, ergo ingen bevis, men du blir nok insane skev, men det er vell til å leve med
Sitat av Mbs Vis innlegg
Putte det opp i mørke hullet er vell uaktuelt for de fleste, problemet da og er vell vist du er skikkelig uheldig og de setter deg på potte, da blir du tatt!, svelge det og er jo stress, drite det ut og greier, kan ikke skjønne at folk skal gidde dette med hasj, slevom noen sikkert gjør det, men da er det vell snakk om større kvante en bare noe go bønne til deg selv... lureste er å ha det i munnen, lett pakket, da vist du skulle bli tatt svelger du og det oppløser seg i kroppen, ergo ingen bevis, men du blir nok insane skev, men det er vell til å leve med
Vis hele sitatet...
Jeg spiste det å dreit det ut i stede for å røyke den trasie shitten dere har i Norge når jeg var på ferie.. Heller 20g KANONBRA til 700spenn enn noe tørt å hæslig til 100-150 per gram sier nå jeg. Totalt verdt det.

Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Kan noen forklare meg hvor mye drit han kommer opp i om han blir tatt slik noen påstår...

Jeg mener man får bot og saken på rullebladet.
Vis hele sitatet...
Kommer ann på mengde. Om du bare har et par g, så får du bot å rulleblad. Men om du prøver å flytte mengde er du screwed. Blir jailtime eller samfunnsstraff om det er første gang du blir dømt.
Sitat av mortalf Vis innlegg
ingen tollere blir vel mistenksom på et norgesglass med motorolje.

Helt ærlig talt folk det er nok at du har stått i pushergade i Christiania ved siden av en hasjklump for at narkobikkja peker på deg på flyplassen og ler godt. Jeg antar at de fleste som vil smugle hasj tilbake og har røyka som f... mens de var der og da smugler du ihvertfall ikke for er det kontroll blir du plukka ut.

husk at det norske politi har folk på jobb i Christiania for å følge med på nordmenn på "tur".
Vis hele sitatet...
Bullshit. Politiet vet hva de gjør. De følger ikke hverdagslige stonere, og de stopper de iallefall ikke for 5 g i norge etter en spaning i christiania. Hvor mye tror du det koster å fiansere ett spanings oppdrag? Mer enn det er verdt å ta en stakkars stoner med 5 g det er helt sikkert.

Når det kommer til saken mener jeg dette er noe jeg fort kunne funnet på etter kun en liten six pack. 5 g liksom? Likte den om å ha biten i munnen, så eventuelt svelge hvis hunder dukker opp. Skulle hunden markere deg, har det lite og si om du rekker å svelge den. Og 5 g, det er så lite at kroppen fordøyer det lett om de skulle finne på å ransøke anal hehe.

Uansett, lykke til.
Sitat av WayGone Vis innlegg
Kommer ann på mengde. Om du bare har et par g, så får du bot å rulleblad. Men om du prøver å flytte mengde er du screwed. Blir jailtime eller samfunnsstraff om det er første gang du blir dømt.
Vis hele sitatet...

Selvfølgelig kommer det anpå mengde.

Men både trådstarter og alle de som forteller at han kommer til å få masse problemer resten av livet nærmest snakker om noen par gram. Det var de spørsmålet mitt var siketet til.
Sist endret av Naturgrønn; 1. august 2010 kl. 01:04.
Aldri ta med narkotika fra København i vanleg bagasje, dei skjekkar konstant med hunder på bakrommet.

Det som er lurt er å pakke det inn i ein snus som er klar til å svelgast dersom det skulle oppstå problemer. Gjort det sjølv med 3g, fungerar heilt fint.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Selvfølgelig kommer det anpå mengde.

Men både trådstarter og alle de som forteller at han kommer til å få masse problemer resten av livet nærmest snakker om noen par gram. Det var de spørsmålet mitt var siketet til.
Vis hele sitatet...
Blir vell ikke noe stress egentlig. For andre enn deg selv. Ingen som har krav på å få sett rullebladet ditt enn Politiet uten din tillatelse om jeg ikke tar feil. Med mindre du er under 18da

Eller om du har en jobb som krever cleant rulleblad. Da er du ganske fucked om du får et.
Pakk ikke hasjen i kaffe eller noe sånt dritt, hundene lukter forskjellig lukter, ikke en som oss. De klarer enkelt å lukt gjennom kaffe'n...

Du kan prøve å putte litt plast rundt, stappe det i munnen (lat som det er snus), hvis du ser hunder kan du svelge denn (så alt beviset er borte), hvis det er ingen, bare gå gjennom?
Eneste som hører logisk ut til meg.

Sitat av Mbs Vis innlegg
Kjøp deg en femmer med go myk bønne, del denne i tre deler og rull den slik at den blir formet som en...ja, bønne/capsel pakk de tre delene i i et tynt lag plast, putt de i lommen og dra pã fly plassen..før du går inn på flyplassen, legger du de i munnen, en på vær side av munnen og en i midten/under tungen, når du er inne på flyet kan du diskre ta disse ut av munnen og legge de i lommen, for å så putte de inn igjen når du går av og frem til du er ute av flyplassen i norge, funker fint dette, men ikke mer en ca 5g så det ikke blir synlig at du har noe i kjeften, skulle du møte på noe problemer er det bare å svelge, triks og å ha en flaske vann i hånden, så skylder du ned og slipper å tygge, har selv gjort dette både inn og ut av norgen, null stress...
Vis hele sitatet...
fuck you, skrev det før meg
Tok med meg 2g Bio Haze, 1g nepal og 3g kashmir la det oppi en tom voksboks som jeg la i sekken min glad for at det ikke var bikkjer på værnes den dagen.
Sitat av MaAloey Vis innlegg
Det du ikke skjønner er hvor potent hasjen er. 50% tetrahydrocannabinol er noe man kan drømme om å få tak i her
Vis hele sitatet...
Det er sant!
Men shitten i Norge er veldig god den å! Tar ikke SÅ lang tid før den kommer fra danmark/nederland og inn her vil jeg tro.

Og hvis du absolutt vil ha iceolator så kan du jo bare skaffe deg noe avkast og lage det selv!
smuglet 50 gram fra amster med flye første ganga jeg var der gikk prikkfritt, andre gangen var det 5 politier der og hund, hunden lukta på meg og gikk videre, ps. jeg hadde gips på som var søylla inn med hasj og olje og ice o lator, hunden vrikka ikke på nesa, en kompis gjorde det just fra oslo, 0 prob bare chill og smil ;D
Sist endret av contain; 6. august 2010 kl. 19:30.