Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  146 55325
Sitat av kickupshop.se
Smaken och känslan är som snus, fast den stora skillnaden är att denna produkt varken innehåller tobak eller nikotin.

Istället är prillan fylld med en unik sammansättning av Bio X20 , ginseng, koffein, vitaminer, mineraler och antioxidanter.

Bio X20 är en sammansättning av olika aminosyror, vitamin E och selen är antioxidanter som bidrar till att skydda kroppens celler och vitamin B3 och B12 hjälper kroppens normala förmåga att tillgodogöra sig energi i mat.

Det noga sammansatta innehållet ger en snabb kick men också energi som varar många timmar.

En perfekt produkt för den som vill sluta röka och snusa eller bara njuta.

Mild och välbekant smak av bergamott.

Rekommenderad åldersgräns för köp: 18 år

20 aktiva ämnen - Bio X20 + 3 Antioxidanter + Ginseng + 8 Vitaminer+ 2 Mineraler + Koffein

INNEHÅLLER EJ TOBAK
OCH NIKOTIN
Vis hele sitatet...
Kjapp info om KickUp Functional Pods - Smak: Original, for de som ikke liker å klikke seg frem.
Trådstarter
73 3
Tror dere det kommer til å vises på tannkjøttet vist jeg snuser 3 bokser nikotifri snus ?? Redd for at tannlegen skal se det :////
I bergen på lagunen har de til og med satt opp ett skilt der det står "Ingen aldersgrense!" der kickuppene ligger
Sitat av jaksitt Vis innlegg
Tror dere det kommer til å vises på tannkjøttet vist jeg snuser 3 bokser nikotifri snus ?? Redd for at tannlegen skal se det :////
Vis hele sitatet...
Trokke det, men se på siden dems... på den FAQ'n.
Sitat av jaksitt Vis innlegg
Tror dere det kommer til å vises på tannkjøttet vist jeg snuser 3 bokser nikotifri snus ?? Redd for at tannlegen skal se det :////
Vis hele sitatet...
Drit nå i tannlegen da. De har taushetsplikt uansett?
Sitat av hejjhejj Vis innlegg
Drit nå i tannlegen da. De har taushetsplikt uansett?
Vis hele sitatet...
Ikke til morra mi :P
Trådstarter
73 3
Sitat av hejjhejj Vis innlegg
Drit nå i tannlegen da. De har taushetsplikt uansett?
Vis hele sitatet...
Tror ikke de har taushetsplikt før jeg blir 16 ?
Sitat av jaksitt Vis innlegg
Tror ikke de har taushetsplikt før jeg blir 16 ?
Vis hele sitatet...
Nei, kan kanskje stemme det. Tviler sterkt på at det vil bli noe synlig skade på tannkjøttet ditt etter tre bokser, det vil uansett "gro" tilbake igjen etter noen dager uten "snusen".
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Sitat av Biddibong Vis innlegg
I bergen på lagunen har de til og med satt opp ett skilt der det står "Ingen aldersgrense!" der kickuppene ligger
Vis hele sitatet...
Det er faen sant, men han i butikken litt høy med skjegg sa nei. men jeg sa at jeg var 14 år osv også han bare greit ..
Sitat av jaksitt Vis innlegg
Tror dere det kommer til å vises på tannkjøttet vist jeg snuser 3 bokser nikotifri snus ?? Redd for at tannlegen skal se det :////
Vis hele sitatet...
Dem sier nok bare du må pusse tenna bedere,,
Trådstarter
73 3
Sitat av ios77 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Mini har bare mindre pose, ellers smaker de helt likt
Sitat av jaksitt Vis innlegg
Mini har bare mindre pose, ellers smaker de helt likt
Vis hele sitatet...
Takk.
Trådstarter
73 3
Meeen, når jeg bestillte i går fra northerner.com og det fortsatt står pending, er det stor sannsynelighet for at det kommer på lørdag ? :S

Da er jo mamma og pappa hjemme !!! :SSSS
Sitat av jaksitt Vis innlegg
Meeen, når jeg bestillte i går fra northerner.com og det fortsatt står pending, er det stor sannsynelighet for at det kommer på lørdag ? :S

Da er jo mamma og pappa hjemme !!! :SSSS
Vis hele sitatet...
Er jo ikke aldersgrense på det

Og forresten, åpner foreldrene dine pakkene du får? Naziregime
Sitat av jaksitt Vis innlegg
Meeen, når jeg bestillte i går fra northerner.com og det fortsatt står pending, er det stor sannsynelighet for at det kommer på lørdag ? :S

Da er jo mamma og pappa hjemme !!! :SSSS
Vis hele sitatet...
Det er nikotinfri snus, som heller ikke har tobakk. Det er vitaminer o.l i den! Tror du virkelig moren din blir sint fordi du tar vitaminer og ekstra mineraler? Det kalles snus pga hvor man plasserer den.
Trådstarter
73 3
Sitat av Madxoc Vis innlegg
Er jo ikke aldersgrense på det

Og forresten, åpner foreldrene dine pakkene du får? Naziregime
Vis hele sitatet...
Nei, men er litt redd for at det står noe sånnt som "God Snus til låv pris frå Sverige ! Jetta najs ! " på pakken :/

Sitat av Awarize Vis innlegg
Det er nikotinfri snus, som heller ikke har tobakk. Det er vitaminer o.l i den! Tror du virkelig moren din blir sint fordi du tar vitaminer og ekstra mineraler? Det kalles snus pga hvor man plasserer den.
Vis hele sitatet...
sant det..
Bare en ting jeg lurer på. Hvorfor?
Du er redd for ditt og datt. Mor skal finne det, pakke bli stoppet, kommer den på fredag eller lørdag osv. Og du snuser ikke fra før. Er det bare for å se kul ut at du skal prøve dette?

Måtte jo vært mye bedere å droppe hele greia når du er så redd for å bli tatt.
Trådstarter
73 3
Sitat av Putas Vis innlegg
Bare en ting jeg lurer på. Hvorfor?
Du er redd for ditt og datt. Mor skal finne det, pakke bli stoppet, kommer den på fredag eller lørdag osv. Og du snuser ikke fra før. Er det bare for å se kul ut at du skal prøve dette?

Måtte jo vært mye bedere å droppe hele greia når du er så redd for å bli tatt.
Vis hele sitatet...
Nei ? Jeg snuser fast og jeg synes det ser helt jævlig ut og prøver og slutte. DERFOR
Sjelden man trenger å være redd noe som helst, si du blir atten å du ser tilbake på det hele så angrer du nesten på at du ikke kom i mer "trøbbel" eller hvorfor var jeg så redd for det hehe... mor å far tilgir
Trådstarter
73 3
Sitat av Fyllerør Vis innlegg
Sjelden man trenger å være redd noe som helst, si du blir atten å du ser tilbake på det hele så angrer du nesten på at du ikke kom i mer "trøbbel" eller hvorfor var jeg så redd for det hehe... mor å far tilgir
Vis hele sitatet...
Haha : D : )
Men hvis du snuser snus med tobakk og nikotin... da bør det ikke være noe problem å kjøpe/få noen til å kjøpe på teknikmagasinet? eller?
Trådstarter
73 3
Jeg bor desverre på andre siden av byen, så kjenner ingen der....
Sitat av jaksitt Vis innlegg
Nei ? Jeg snuser fast og jeg synes det ser helt jævlig ut og prøver og slutte. DERFOR
Vis hele sitatet...
Her er det ugler i mosen! Her står det at du er 13. Så du er altså 13, du snuser fast, men du får ikke kjøpt en tobakksfri tepose på teknikmagasinet?

Skjønner forøvrig ikke hva som er poenget med disse teposene. Er det så jævlig kult å ha noe under leppa?
Trådstarter
73 3
Sitat av kakeflekk Vis innlegg
Her er det ugler i mosen! Her står det at du er 13. Så du er altså 13, du snuser fast, men du får ikke kjøpt en tobakksfri tepose på teknikmagasinet?

Skjønner forøvrig ikke hva som er poenget med disse teposene. Er det så jævlig kult å ha noe under leppa?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke jeg om jeg får lov, fordi jeg aldri har prøvd, men det jeg sier er at jeg bor 1 1/2 halv time unna, så da blir det enklere å bestille på nettet

EDIT: Om jeg synes det er så jævlig kult å ha noe under leppa ? Les hva jeg skrev da: Jeg synes det ser helt jævlig ut
Sist endret av EpleKongen; 28. april 2011 kl. 17:38.
Du er ikke avhengig av nikotin gutten min. Du er 13, bare slutt å snuse med en gang. Var jævla fett å snuse da jeg var 13 også, nå koster det meg alt jeg har av penger. Det er ikke nødvendig med noen nikotinfri type for å slutte.
Sist endret av Gj3dda; 28. april 2011 kl. 21:13.
Trådstarter
73 3
Sitat av Gj3dda Vis innlegg
Du er ikke avhengig av nikotin gutten min. Du er 13, bare slutt å snuse med en gang. Var jævla fett å snuse da jeg var 13 også, nå koster det meg alt jeg har av penger. Det er ikke nødvendig med noen nikotinfri type for å slutte.
Vis hele sitatet...
Jeg skal prøve...
Sitat av Gj3dda Vis innlegg
Du er ikke avhengig av nikotin gutten min. Du er 13, bare slutt å snuse med en gang. Var jævla fett å snuse da jeg var 13 også, nå koster det meg alt jeg har av penger. Det er ikke nødvendig med noen nikotinfri type for å slutte.
Vis hele sitatet...
Nja, dette er ikke alltid helt sant. For meg f.eks som trodde jeg kunne slutte når som helst. Dagen kom da mamma og pappa fant det ut, og jeg skulle slutte på sekundet. Dette fungerte selvfølgelig ikke, men etter ca et halvt år så hadde jeg sluttet. Hjelpemidlene jeg brukte var: Nedtrapping, noen annent under leppa og nikotinfri snus. Når dette er sagt så telles det kanskje ikke fordi jeg den dag i dag fortsatt snuser, men jeg hadde et opphold på ca 1år
Sitat av jaksitt Vis innlegg
Jeg skal prøve...
Vis hele sitatet...
Så lenge du ikke har blitt matet med snus siden du var 8 e.l, syntes jeg du skal slutte å ha en negativ holdning til det å slutte .. Og enig med tidligere innlegg, her er det ugler i mosen!
Sitat av En vis mann.
Om du ikke er gammel nok til å innrømme det, er du heller ikke gammel nok til å gjøre det.
Vis hele sitatet...

Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Nja, dette er ikke alltid helt sant. For meg f.eks som trodde jeg kunne slutte når som helst. Dagen kom da mamma og pappa fant det ut, og jeg skulle slutte på sekundet. Dette fungerte selvfølgelig ikke, men etter ca et halvt år så hadde jeg sluttet. Hjelpemidlene jeg brukte var: Nedtrapping, noen annent under leppa og nikotinfri snus. Når dette er sagt så telles det kanskje ikke fordi jeg den dag i dag fortsatt snuser, men jeg hadde et opphold på ca 1år
Vis hele sitatet...
Det kommer jo helt an på hvor lenge du allerede har snust, og egentlig litt alder vil jeg si.
Det at du ikke klarte å slutte med en gang, ligger nok på den mentale biten. Det er godt å ta en snus, og det er behagelig å ha nikotinstrømmen, og du vil ikke kvitte deg med det, selvom kroppen fint klarer det.
Folk som har snust i typ 3 uker og sånn, i en alder av f.eks 14, vil mest sansynelig si at de er avhengig.
Trådstarter
73 3
Kan noen adminer slette denne tråden plis ?
Sitat av jaksitt Vis innlegg
Kan noen adminer slette denne tråden plis ?
Vis hele sitatet...
Haha, lol. Redd for at dine foresatte skal finne tråden?
Lol, du sier at du snuser til vanlig men er redd for å ta tre bokser nikotinfri snus pga ''tannlegen kan buste deg'' ?
De selges på Teknikkmagasinet for eksempel ! :-)

Enkelt og greit!
Poenge med at det er 18års aldersgrense er jo lett. Det er fordi, hvis folk på 12 kjøper seg KickUp, vil de kanskje senere finne ut at de vil ha sterkere saker under leppa, som fører til kjøpa av SNUS
Sitat av Kim93 Vis innlegg
De selges på Teknikkmagasinet for eksempel ! :-)

Enkelt og greit!
Poenge med at det er 18års aldersgrense er jo lett. Det er fordi, hvis folk på 12 kjøper seg KickUp, vil de kanskje senere finne ut at de vil ha sterkere saker under leppa, som fører til kjøpa av SNUS
Vis hele sitatet...
For noe tull! Grunnen til at folk flest går over til sterkere saker, er fordi de allerede er så vandt med det stoffet de bruker.

Mener du at man skal bli avhengig av vitaminer, og så over på mineraler da eller?
Grunnen til at det er 18års grense er at det er en imitasjon av snus og kan føre til bruk av snus. ”Det er forbudt å selge eller overlate tobakksvarer eller imitasjoner som kan oppfordre til bruk av slike varer, til personer under 18 år.”

Feks. her : http://www.ung.no/oss/aldersgrenser/57282.html

Sitat av jaksitt Vis innlegg
Skal bestille i dag

Da er pakken bestillt ! Fra northerner.com Får se hvordan dette går da :/
Vis hele sitatet...
Forresten, har du fått pakka ? Blei du busta ? xP
Trådstarter
73 3
Sitat av lolmate4 Vis innlegg
Grunnen til at det er 18års grense er at det er en imitasjon av snus og kan føre til bruk av snus. ”Det er forbudt å selge eller overlate tobakksvarer eller imitasjoner som kan oppfordre til bruk av slike varer, til personer under 18 år.”

Feks. her : http://www.ung.no/oss/aldersgrenser/57282.html



Forresten, har du fått pakka ? Blei du busta ? xP
Vis hele sitatet...
Den er ikke sendt enda... De har tydeligvis noen problemer

Sitat av lolmate4 Vis innlegg
Lol, du sier at du snuser til vanlig men er redd for å ta tre bokser nikotinfri snus pga ''tannlegen kan buste deg'' ?
Vis hele sitatet...
Det er fordi jeg har hørt at nikotinfri snus etser bort tannkjøttet mye lettere enn vanlig snus
Sist endret av EpleKongen; 30. april 2011 kl. 21:53.
Fy faen for en epic tråd!

Du snuser til vanlig, men er redd for at kickup fjerner tannkjøtt så tannlegen ser det? Tror du seriøst at tannlegen ringer mordi å sier at det ser ut som du snuser? Og hvorfor skal kickup tære mer på tannkjøttet enn vanlig? nei fydda!
Trådstarter
73 3
Sitat av hallayoyo Vis innlegg
Fy faen for en epic tråd!

Du snuser til vanlig, men er redd for at kickup fjerner tannkjøtt så tannlegen ser det? Tror du seriøst at tannlegen ringer mordi å sier at det ser ut som du snuser? Og hvorfor skal kickup tære mer på tannkjøttet enn vanlig? nei fydda!
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke jeg, det er bare noe jeg har hørt og lest. + at hele familien kjenner tannlegen
Kjøpte en boks i dag. FOR ALL DEL SPAR PENGA DINE DET SMAKER DRITT. Ikke har det no effekt heller , bortkasta penger. Waste of life
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
helt enig med Srbija helt elendig !
Onico plus er god!
Redbull smak
Sitat av Zitto Vis innlegg
Onico plus er god!
Redbull smak
Vis hele sitatet...
Hvor får man kjøpt Onico plus ?
tror man må bestille, eller fra grensa til sverige
en kompis kjøper på grensa, men være18+/ha med foreldre for å kjøpe
Har hørt at Onico ødelegger kjeften din da pga. noe dannes til syre når du bruker det og det etser tennene, se denne linken for eksempel : http://www.dinside.no/787521/skulle-...lutte-med-snus
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Srbija Vis innlegg
Kjøpte en boks i dag. FOR ALL DEL SPAR PENGA DINE DET SMAKER DRITT. Ikke har det no effekt heller , bortkasta penger. Waste of life
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig har det ikke noe effekt, det er jo nikotinfritt.
Sitat av lolmate4 Vis innlegg
Har hørt at Onico ødelegger kjeften din da pga. noe dannes til syre når du bruker det og det etser tennene, se denne linken for eksempel : http://www.dinside.no/787521/skulle-...lutte-med-snus
Vis hele sitatet...
sikkert sunnere en vanlig snus
Sitat av Zitto Vis innlegg
tror man må bestille, eller fra grensa til sverige
en kompis kjøper på grensa, men være18+/ha med foreldre for å kjøpe
Vis hele sitatet...
I denne tråden står det at man får kjøpt det i de fleste butikker.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=93325

Sitat av Zitto Vis innlegg
sikkert sunnere en vanlig snus
Vis hele sitatet...
Jaja, den er jo så klart sunnere men er ikke så interessert i å få kjeften min ødelagt :-/

Du sier at du bekrefta på siden du bestilte av at du var 18år, du vet at du må ha legitimasjon når du henter pakka på posten ?

Sitat av jaksitt Vis innlegg
Takk takk ;: * :P



Okei ;: * ;p

EDIT: En ting jeg kom til å tenke på nå er om vist min pakke blir stoppet i tollen, og jeg er under 18, å jeg har bestilt fra en nettside som krever at du er 18 og jeg har bekreftet dette, sender de pakken tilbake da ? Selv om det er tobakk/nikotinfri snus i den ?

Når den står i mitt navn altså ...

En ting jeg kom til å tenke på nå er om vist min pakke blir stoppet i tollen, og jeg er under 18, å jeg har bestilt fra en nettside som krever at du er 18 og jeg har bekreftet dette, sender de pakken tilbake da ? Selv om det er tobakk/nikotinfri snus i den ?

Når den står i mitt navn altså ...



En ting jeg kom til å tenke på nå er om vist min pakke blir stoppet i tollen, og jeg er under 18, å jeg har bestilt fra en nettside som krever at du er 18 og jeg har bekreftet dette, sender de pakken tilbake da ? Selv om det er tobakk/nikotinfri snus i den ?

Når den står i mitt navn altså ...

En ting jeg kom til å tenke på nå er om vist min pakke blir stoppet i tollen, og jeg er under 18, å jeg har bestilt fra en nettside som krever at du er 18 og jeg har bekreftet dette, sender de pakken tilbake da ? Selv om det er tobakk/nikotinfri snus i den ?

Når den står i mitt navn altså ...



Har du fått no svar ?
Vis hele sitatet...
Du sier at du bekreftet at du er 18år på siden du bestilte av, du vet at du må ha legitimasjon når du henter pakken på posten ? (beklager gjentakelse)
Trådstarter
73 3
Sitat av lolmate4 Vis innlegg
I denne tråden står det at man får kjøpt det i de fleste butikker.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=93325



Jaja, den er jo så klart sunnere men er ikke så interessert i å få kjeften min ødelagt :-/

Du sier at du bekrefta på siden du bestilte av at du var 18år, du vet at du må ha legitimasjon når du henter pakka på posten ?



Du sier at du bekreftet at du er 18år på siden du bestilte av, du vet at du må ha legitimasjon når du henter pakken på posten ? (beklager gjentakelse)
Vis hele sitatet...
Det står på nettsiden at visst det er under 5 bokser så kommer de rett hjem i postkassa

Sitat av lolmate4 Vis innlegg
Hvor får man kjøpt Onico plus ?
Vis hele sitatet...
Jeg bestillte fra Northerner.com

Sitat av lolmate4 Vis innlegg
Har hørt at Onico ødelegger kjeften din da pga. noe dannes til syre når du bruker det og det etser tennene, se denne linken for eksempel : http://www.dinside.no/787521/skulle-...lutte-med-snus
Vis hele sitatet...
Det har endret "recepten" som de sier på svensk, så nå skal det ikke være noe fare lenger...
Har du fått den?
Trådstarter
73 3
Sitat av ios77 Vis innlegg
Har du fått den?
Vis hele sitatet...
Nei Den er tydeligvis ikke sendt enda...