Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 4620
Har fått en fin ny hobby i å røyke litt hasj av og til, MEN, jeg synes ikke jeg får så sterk rus som forventet. Blir bare moderat sløv, ingen munchies, ingen halliser.
Hva kan være årsaken til dette? For lite tjall/for dårlig tjall, toleranse-grense?
Må sikkert bare bøtte på med tjall?
Har sittet sammen med flere da de har røyket det samme som jeg, og de fikk ganske sterke reaksjoner.

Det skal sies at jeg aldri har drukket meg skikkelig full, og aldri har vært borti andre rusmidler. Da skal vel toleransegrensen være ganske lav?
Kanskje en ide å skrive hvor lenge du har røyka.
Ta deg en pause på ei lita stund for å se om du blir steinere
Hvilke forventninger hadde du ventet deg? Mener du før du prøvde for første gang eller?
Jeg har aldri fått halliser av å røyke hasj.
Har røyka 3 ganger.

Reaksjonene jeg ventet var vel at jeg ble mer sløv enn det jeg har blitt hittil og kanskje litt munchies.

Har hørt om en kompis av en kompis som ikke fikk noe særlig reaksjoner av hasj, at all, før etter ca 5 gangen han røyka. Det kan stemme eller?

Og du. Ikke hugg hodet av meg for mine noobishe uttalelser.
Ikke at du har gjort det, men..
Jeg fikk ikke noe som helst reaksjon før 6 gangen jeg røyka.
Jeg pleier å få munchies når jeg røyker, men kanskje det kommer etterhvert.

Ikke noe å være redd for, kanskje du ikke røyka nok?
om du bare har røyka 3 ganger så kommer det sikkert om en gang eller 2.. jeg måtte røyke 3 gnager før jeg fikk noe virkning..
jeg har røyka et par ganger men fått 0 reaksjon...
Hender at hjernen ikke "registrerer" THC'en første gang (eller etter flere)
Sitat av petterøes 3000

Ikke noe å være redd for, kanskje du ikke røyka nok?
Vis hele sitatet...
Det er egentlig der jeg tror det ligger.
Er veldig usikker på de der greiene egentlig, i og med at jeg er så ny i "faget"



___________________________________
Fiksa quoten - Crew. v/ speq
Sist endret av spQ; 5. september 2006 kl. 12:41.
røyk 3 bøttetrekk, da kjenner du det sikkert hvis ikke, ta deg et par shotter tequila og prøv på nytt...

Hvis du ikke vet hva bøttetrekk er kan jeg sikkert forklare det senere :P
det kan jo komme av hvor mye du røyker, hvor rent (altså om du blander med tobakk e.l.), hvilken metode du bruker (joint, bong, vapor.)!
Sitat av korzac
røyk 3 bøttetrekk, da kjenner du det sikkert hvis ikke, ta deg et par shotter tequila og prøv på nytt...
Vis hele sitatet...
Kanskje det var litt kjempe altfor mye?
Sitat av username:
det kan jo komme av hvor mye du røyker, hvor rent (altså om du blander med tobakk e.l.), hvilken metode du bruker (joint, bong, vapor.)!
Vis hele sitatet...
Røyka ca 4-5 trekk.
Blanda det ut med tobakk.

Sitat av korzac

Hvis du ikke vet hva bøttetrekk er kan jeg sikkert forklare det senere :P
Vis hele sitatet...
Her vet vi ikke hva bøttetrekk er for noe nei..
Trenger ikke å få reaksjon de første gangene. En kompis av meg har prøvd flere ganger, men han blir aldri fjern. Flaske, bøtte eller vapor er vel de beste selvmekka røykemetodene. Ellers kan du prøve vannpipe eller bong.
Det første man sjekker er kvaliteten på sakene man har. Det andre man sjekker, er metoden. Prøv å bytte til vaporizer eller skakkao, og se om det hjelper.
Sitat av Nichotin
Det første man sjekker er kvaliteten på sakene man har. Det andre man sjekker, er metoden. Prøv å bytte til vaporizer eller skakkao, og se om det hjelper.
Vis hele sitatet...
Og hvordan sjekker man kvaliteten?
Sitat av petterøes 3000
Kanskje det var litt kjempe altfor mye?
Vis hele sitatet...

Nja, tre bøttetrekk er jo ikke så mye det :P i min verste periode brukte jeg 5liters dunker å røyke bøtte med :P men gikk skole i fjord, så da røyket jeg ingen ting, så tåler nok ikke mer enn 3 bøtte trekk nå selv:P


for å røyke bøtte trenger du:
en 10liters bøtte
en 1,5l plastflaske
aluminiumsfolie (eller loom)


Kapp av bunnen på plastflasken
sett aluminiumsfolien stramt rundt korken, dytt den litt ned.
Lag mange små hull i aluminiumsfolien
Fyll 10liters bøtta med vann
sett flasken i vannet, legg mekket (gjerne sterkere mekk enn joint miks) i aluminiumsfolien
tenn på mekket mens du drar flasken sakte opp fra vannet, flasken vil nå bli fyllt med røyk.
ta bort aluminiumsfolien, plaser munnen rundt korken og skyv flasken ned i vannet igjenn fort.
øvelse gjør mester, pass på så du ikke fyller bøtten for mye med vann, da kan du risikere å få bøttevann i munnen, noe som ikke er en videre herlig opplevelse
Jeg tenkte mer sånn at han ikke var like "innrøyka" som deg.
Derfor syntes jeg det var litt mye
Hm, sant, lenge siden jeg tok mine første trekk, så vet ikke helt hva en nybegynner tåler
kanskje lurt å prøve bøtte èn gang for å se hvor fjern man blir, før man tar 2 trekk til =)

Alt handler om å eksprimentere med hvor mye man må ta for å få ønsket rus, varierer fra person til person. Tar jo litt tid før man finner ut hvor mye man tåler, gjelder alt

Heller begynne forsiktig, enig med deg der petterøes.
Sitat av KatarsiS
Og hvordan sjekker man kvaliteten?
Vis hele sitatet...
Det første man ser det på er hvem man kjøper det av. Dvs. kjøper man av en somalier, er det crap man får whatsoever.

Neida, fra spøk til alvor: Ta med sakene til noen som har brukt en del tidligere, evt. kjøp av noen som er reputable
Skal man teste det selv, går man til punkt to, og inntar det på en mer idiotsikker måte enn det en joint er. Det skal ganske mye til for å drikke kakao feil, men lite til for å ikke ha trukket røyken godt nok inn.
Jeg har ingen erfaring på emnet, what so ever, men bare tenkte logisk her..
De tre gangene du har røykt.. Er det da dop fra samme langer? For da kan det jo være der problemet ligger, i kvaliteten som de over har sagt.. Hvis det er fra forskjellige langere derimot, så er det vel mindre sannsynlig..
det som hjalp meg for å få igang rusen var å røyke på hjemmelaga bong.. Dvs en ciderflaske, lage masse små hull i den og røyke derfra..
Hasjrusen er rimelig oppskrytt, vist man forventer store halliser og mongomunchies blir man bare skuffa. Ta heller å legg deg ned og slapp av, ta deg et trekk og hiv på favorittskiva di.

At man får halliser av hasj (brunt) er bare tull, er man overtrøtt og sliten i hue fra før av kan man nok se litt "svarte flekker" her og der og tro det er noe skummelt. Tror også det er mange "14iser" som skryter på seg halliser i hytt og gevær av hasjbruk. I mitt syn er hasj mildere en alkohol, vil dere få halliser så spis sopp.

Jeg har sett sprøere ting uten søvn i over 48 timer.

Nå skal jo ikke jeg si at deres rus ikke er virkelig, som de fleste vet reagerer alle mennesker forskjellige på dop, er bare slik jeg oppfatter det.
Sitat av petterøes 3000
Jeg tenkte mer sånn at han ikke var like "innrøyka" som deg.
Vis hele sitatet...
Jeg er jente. (20 karakterer for svarte)

Sitat av Coldfire
Jeg har ingen erfaring på emnet, what so ever, men bare tenkte logisk her..
De tre gangene du har røykt.. Er det da dop fra samme langer? For da kan det jo være der problemet ligger, i kvaliteten som de over har sagt.. Hvis det er fra forskjellige langere derimot, så er det vel mindre sannsynlig..
Vis hele sitatet...
Hvilken langer hasjen var fra vet jeg lite om, i og med at det var en kompis som skaffa hasjen.
Sitat av KatarsiS
Jeg er jente. (20 karakterer for svarte)
Vis hele sitatet...
Nå kan du forvente en 20-30 reply's av typen: "Jente som toker? Date?"

Men back to topic. Ser du bare hadde prøvd 3 ganger.. Jeg fikk ikke ordentlig funk før etter noe sånt. Varierer veldig fra person til person.. Bare prøv igjen Og ikke prøv deg på bøtta enda.. Greit å ha røyka litt før du hopper rett på bøtta, den kan være "litt" vel mye de første gangene..

Men, lykke til Artig med flere jenter her på forumet, også artig med flere jenter som toker
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Som Forconin sier her; det er vanlig å ikke merke noe de første gangene. Prøv å røyk 1 gram hver gang til du føler du kjenner noe, og da kan du prøve 2-3gram for å få i gang de virkelig gode sakene Lykke til
Sitat av Forconin
Nå kan du forvente en 20-30 reply's av typen: "Jente som toker? Date?"

Men back to topic. Ser du bare hadde prøvd 3 ganger.. Jeg fikk ikke ordentlig funk før etter noe sånt. Varierer veldig fra person til person.. Bare prøv igjen Og ikke prøv deg på bøtta enda.. Greit å ha røyka litt før du hopper rett på bøtta, den kan være "litt" vel mye de første gangene..

Men, lykke til Artig med flere jenter her på forumet, også artig med flere jenter som toker
Vis hele sitatet...
Hæhæhæh. Er dere virkelig så utsulta på jenter på dette eminente forumet?
Det er jo litt gøy da.

Jeg har hørt om flere som ikke merka noe etter flere gangers prøving, så jeg får vel bare ta tiden til hjelp.
Tror jeg holder meg til jointen foreløpig ja.
Sitat av KatarsiS
Hæhæhæh. Er dere virkelig så utsulta på jenter på dette eminente forumet?
Det er jo litt gøy da.

Jeg har hørt om flere som ikke merka noe etter flere gangers prøving, så jeg får vel bare ta tiden til hjelp.
Tror jeg holder meg til jointen foreløpig ja.
Vis hele sitatet...
Tjaa, er iallefall noen som er så utsulta på jenter.. :P

Går seg nok til ja Og NYT de første gangene du virkelig merker noe.. De første gangene jeg virkelig ble borte er fremdeles de beste

Joint er finfint å begynne med, går jo også ann å prøve seg på vannbongen.. Røyker du vanlig sigg fra før av forresten?
Sitat av Forconin
Tjaa, er iallefall noen som er så utsulta på jenter.. :P

Går seg nok til ja Og NYT de første gangene du virkelig merker noe.. De første gangene jeg virkelig ble borte er fremdeles de beste

Joint er finfint å begynne med, går jo også ann å prøve seg på vannbongen.. Røyker du vanlig sigg fra før av forresten?
Vis hele sitatet...
Hehehe, det er det vel overalt, regner jeg med.

Røyker ikke fra før av nei, så hostet som en gal hver gang jeg røyka.
Trakk iallefall skikkelig ned da. Det er jo noe.
Sitat av KatarsiS
Hehehe, det er det vel overalt, regner jeg med.

Røyker ikke fra før av nei, så hostet som en gal hver gang jeg røyka.
Trakk iallefall skikkelig ned da. Det er jo noe.
Vis hele sitatet...
Sant nok..

Hehe, bra, hold deg unna nikotinen.. Evil!
Anyway, joint er fint å begynne med da ja..
Og hvis du vil ha et skikkelig smell får du tak i en "is-bong"
Is-bong: Vannbong med et "vridd" rør som du kan legge isbiter oppå.. Dette vil kjøle ned røyken noe som igjen vil gjøre det til piece-of-cake å trekke ned uansett om du har røyka sigg før eller ikke.. Bare beskrivelse av en type is-bong. Finnes mange fler..

Jeg ble iallefall lurt til å trekke noen monstertrekk på is-bong når jeg ikke hadde røyka noe spesielt mye.. Ble så evig skakk.. Satt med hodet inntil en høyttaler helt hvit i fjeset og hadde det sinnsvakt artig.. Mulig det bare er jeg som har det gøy når jeg er så skev at jeg spyr menmen... Går jo ann å ta normale trekk og..
Sitat av Forconin
Sant nok..

Hehe, bra, hold deg unna nikotinen.. Evil!
Anyway, joint er fint å begynne med da ja..
Og hvis du vil ha et skikkelig smell får du tak i en "is-bong"
Is-bong: Vannbong med et "vridd" rør som du kan legge isbiter oppå.. Dette vil kjøle ned røyken noe som igjen vil gjøre det til piece-of-cake å trekke ned uansett om du har røyka sigg før eller ikke.. Bare beskrivelse av en type is-bong. Finnes mange fler..

Jeg ble iallefall lurt til å trekke noen monstertrekk på is-bong når jeg ikke hadde røyka noe spesielt mye.. Ble så evig skakk.. Satt med hodet inntil en høyttaler helt hvit i fjeset og hadde det sinnsvakt artig.. Mulig det bare er jeg som har det gøy når jeg er så skev at jeg spyr menmen... Går jo ann å ta normale trekk og..
Vis hele sitatet...
Jeg kunne tenkt meg en skikkelig smell ja! Er liksom ikke nok å bare bli halvsløv.
Skal prøve meg på en is-bong en gang ja tror jeg, bare jeg får røyka litt mer joint først.
Vil prøve å bli skikkelig fjern med joint før jeg prøver noen andre metoder.

Hæhæhæhæ!
Jeg hater å spy, å bli så fjern er ikke noe mål for meg.
Sitat av KatarsiS
Jeg kunne tenkt meg en skikkelig smell ja! Er liksom ikke nok å bare bli halvsløv.
Skal prøve meg på en is-bong en gang ja tror jeg, bare jeg får røyka litt mer joint først.
Vil prøve å bli skikkelig fjern med joint før jeg prøver noen andre metoder.

Hæhæhæhæ!
Jeg hater å spy, å bli så fjern er ikke noe mål for meg.
Vis hele sitatet...
Finner nok ut av det til slutt
Bor du i oslo-området så ta en tur på HempHouse eller Scorpius og se hva de har av morsomme saker du kan røyke på

Hehe, det kan jeg godt skjønne. Men bare husk at det kan skje at du blir så skev at du spyr. Og siden du ikke røyker sigg til vanlig pass deg for Nikotinsjokk.. Ubehagelig..

Noe imot det hvis jeg spør hvor gammel du er?
Sitat av Forconin
Finner nok ut av det til slutt
Bor du i oslo-området så ta en tur på HempHouse eller Scorpius og se hva de har av morsomme saker du kan røyke på

Hehe, det kan jeg godt skjønne. Men bare husk at det kan skje at du blir så skev at du spyr. Og siden du ikke røyker sigg til vanlig pass deg for Nikotinsjokk.. Ubehagelig..

Noe imot det hvis jeg spør hvor gammel du er?
Vis hele sitatet...
Bor nok ikke i Oslo-området, så det blir litt vanskelig. Har ikke for vane å dra dit heller.

Ja, jeg er klar over den spyinga, skjer det så skjer det jo, ikke så mye å gjøre med det.

Er 20 jeg.
Sitat av KatarsiS
Bor nok ikke i Oslo-området, så det blir litt vanskelig. Har ikke for vane å dra dit heller.

Ja, jeg er klar over den spyinga, skjer det så skjer det jo, ikke så mye å gjøre med det.

Er 20 jeg.
Vis hele sitatet...
Vel, du har jo også: http://www.hemphouse.no , http://www.grasscity.com , http://www.everyonedoesit.com osv osv..

Ja, shit happens. Skjer ikke ofte, skjedde meg bare et par ganger de første mndene jeg røyka. Siden har det bare skjedd en gang på grisefylla assistert av en tørrbang :P

20 ja.. Endelig noen som begynte senere enn meg :P Prøvde ikke før jeg var nesten 19
Sitat av Forconin
Vel, du har jo også: http://www.hemphouse.no , http://www.grasscity.com , http://www.everyonedoesit.com osv osv..

Ja, shit happens. Skjer ikke ofte, skjedde meg bare et par ganger de første mndene jeg røyka. Siden har det bare skjedd en gang på grisefylla assistert av en tørrbang :P

20 ja.. Endelig noen som begynte senere enn meg :P Prøvde ikke før jeg var nesten 19
Vis hele sitatet...
Oooh, jeg liker linker. *lett å glede*

Hehe. Det har ikke falt meg inn å begynne med hasj før jeg kom i det rette miljøet, for å si det sånn.
Før så var jeg faktisk stormotstander av alle slags former for dop, har nok muligens blitt litt mer liberal med årene da, for å si det sånn.
Sitat av KatarsiS
Oooh, jeg liker linker. *lett å glede*

Hehe. Det har ikke falt meg inn å begynne med hasj før jeg kom i det rette miljøet, for å si det sånn.
Før så var jeg faktisk stormotstander av alle slags former for dop, har nok muligens blitt litt mer liberal med årene da, for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Hehe

Haha, faen meg akkurat samme som skjedde meg. Var ikke noen stormotstander men var av oppfatningen at Hasj var Evil osv.. Begynte så på VK1 IKT og kom i klasse med en del som røyka.. Resultatet var at etter noen få måneder begynte jeg selv og jeg endte opp som legalist.. Kan ikke si jeg angrer.. :P
Sitat av Forconin
Hehe

Haha, faen meg akkurat samme som skjedde meg. Var ikke noen stormotstander men var av oppfatningen at Hasj var Evil osv.. Begynte så på VK1 IKT og kom i klasse med en del som røyka.. Resultatet var at etter noen få måneder begynte jeg selv og jeg endte opp som legalist.. Kan ikke si jeg angrer.. :P
Vis hele sitatet...
Hæhæhæ! Neste bra gjort å finne noen andre som var sånn.
Du trives som legalist, regner jeg med?
Har du prøvd andre rusmidler?
Sitat av KatarsiS
Hæhæhæ! Neste bra gjort å finne noen andre som var sånn.
Du trives som legalist, regner jeg med?
Har du prøvd andre rusmidler?
Vis hele sitatet...
Ikke dårlig nei.. Hyggelig å treffe på flere i samme situasjon da :P
Trives finfint som legalist ja http://www.norcan.org <-- Diskusjonsforum om Cannabis, mye nyttig info å finne der.. Pluss desverre mye umodne småkids...
Om jeg har prøvd andre rusmidler? Ja, har nok det. Bruker kun Cannabis jevnlig though..
Vil du absolutt vite hvilke så send en PM, lite lyst til å nevne alle så offentlig :P
Sitat av Magnus
Hasjrusen er rimelig oppskrytt, vist man forventer store halliser og mongomunchies blir man bare skuffa. Ta heller å legg deg ned og slapp av, ta deg et trekk og hiv på favorittskiva di.

At man får halliser av hasj (brunt) er bare tull, er man overtrøtt og sliten i hue fra før av kan man nok se litt "svarte flekker" her og der og tro det er noe skummelt. Tror også det er mange "14iser" som skryter på seg halliser i hytt og gevær av hasjbruk. I mitt syn er hasj mildere en alkohol, vil dere få halliser så spis sopp.

Jeg har sett sprøere ting uten søvn i over 48 timer.

Nå skal jo ikke jeg si at deres rus ikke er virkelig, som de fleste vet reagerer alle mennesker forskjellige på dop, er bare slik jeg oppfatter det.
Vis hele sitatet...
Hasj er da litt halucinogen. Er da såklart mulig å få halliser. Selvom du kanskje ikke har gjort det, så betyr ikke det at ikke andre kan det
Sitat av Forconin
Ikke dårlig nei.. Hyggelig å treffe på flere i samme situasjon da :P
Trives finfint som legalist ja http://www.norcan.org <-- Diskusjonsforum om Cannabis, mye nyttig info å finne der.. Pluss desverre mye umodne småkids...
Om jeg har prøvd andre rusmidler? Ja, har nok det. Bruker kun Cannabis jevnlig though..
Vil du absolutt vite hvilke så send en PM, lite lyst til å nevne alle så offentlig :P
Vis hele sitatet...
Neida, det var ikke så nøye å vite akkurat hvilke du har brukt.
Lurte bare på om du hadde prøvd noe annet.
Men det er cannabis du liker best?
Jeg vil anbefale deg å røyke vannpipe, det er helt klart det beste. Jeg har røyka lenge, men får fortsatt ikke noen kjempe rus av å røyke joint, men med vannpipe derimot Ingenting er bedre enn å fyre opp vannisen, ta seg noen trekk, og lene seg tilbake i sofaen å se på Scrubs
Sitat av KatarsiS
Neida, det var ikke så nøye å vite akkurat hvilke du har brukt.
Lurte bare på om du hadde prøvd noe annet.
Men det er cannabis du liker best?
Vis hele sitatet...
Ja, foretrekker Cannabis generelt. Er andre stoffer som gir meg en mye bedre rus.. Men de har mer bivirkninger, avhengighetspotensiale osv.. Pluss jeg fungerer dårlig blant streitinger på MDMA o.l av åpenbare grunner.. På Cannabis beholder jeg full kontroll i motsetning til alkohol, knips og lignende..

Go Ganja =D
Sikkert sagt før, men hvis du har lyst til å bli skikkelig god og skakk så burde du lage deg skakkao. Enkelt og smaker genialt bra. Rusen kommer smygende etter 45-60 minutter, og jeg lover deg at du kommer til å bli helt loka.

Elsker å ta et par kopper med skakkao og gå en tur i naturen, mens jeg bare kjenner den deilige cannabisfølelsen ta over.
Skakkao? Hvordan lager man det?
Sitat av ZuPrEmE
Skakkao? Hvordan lager man det?
Vis hele sitatet...
Lag kakao, putt tjall oppi. Rør til tjallen er blandet inn.
Evt: Smelt bittelitt smør, smelt tjallen i smøret. Hell smøret m/tjall i kakaoen din.

Enjoy!
Sitat av Forconin
Lag kakao, putt tjall oppi. Rør til tjallen er blandet inn.
Evt: Smelt bittelitt smør, smelt tjallen i smøret. Hell smøret m/tjall i kakaoen din.

Enjoy!
Vis hele sitatet...
Måtte bare le når jeg leste om Skakkaoen
Veldig bra oppfunnet, kan tenke meg at rusen blir en smule sterk når man spiser det istedetfor å røyke.
Sitat av KatarsiS
Måtte bare le når jeg leste om Skakkaoen
Veldig bra oppfunnet, kan tenke meg at rusen blir en smule sterk når man spiser det istedetfor å røyke.
Vis hele sitatet...
Blir en annerledes rus ja.
Den kommer mer snikende på. Tar fort en 2-4 timer før det funker. Alt etter hvor mye du har spist den dagen osv. Blir mer langvarig og "tyngre" spør du meg. Funker fort i en 12 timer hvis du har inntatt nok. Behagelig rus egentlig. Bare ikke planlegg så alt for mye aktiviteter den dagen. Blir gjerne litt slapp av det.
Når du lager skakkao burde du bruke kokesjokolade. Ha også oppi litt kanel, ingefær, kardemomme og vaniljesukker. Tjallsmaken er sterk, men hvis du bruker en del krydder og ordentlig sjokolade så blir den mindre kraftig. Synes nesten skakkao smaker bedre enn bare vanlig kakao .
Sitat av gillebo
Eller kansje du har røyka 3 ganger for mye
Vis hele sitatet...
Har jeg aaaldri hørt noe om.
Og kanskje du skulle lese rusmiddelforum-reglene? Det skal liksom være fritt for moralisering her. *smile søtt*

Sitat av Forconin
Blir en annerledes rus ja.
Den kommer mer snikende på. Tar fort en 2-4 timer før det funker. Alt etter hvor mye du har spist den dagen osv. Blir mer langvarig og "tyngre" spør du meg. Funker fort i en 12 timer hvis du har inntatt nok. Behagelig rus egentlig. Bare ikke planlegg så alt for mye aktiviteter den dagen. Blir gjerne litt slapp av det.
Vis hele sitatet...
Takk for tipsene. Bra at du opplyste meg om det.
Det tar seg ikke helt ut om man kommer fjern som en annen frosk på jobb.
Sist endret av KatarsiS; 4. september 2006 kl. 17:10.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tror egentlig jeg vil fraråde deg fra å spise før du er helt kjent med rusen, det blir fort veldig voldsomt hvis du overdoserer (og mtp. variasjonen av mengde folk anbefaler, så er det lett å gjøre...). Prøv å røyk hasjen rent i en hasjpipe, eller i en bong (kan være litt ubehagelig siden du ikke røyker til vanlig). Egentlig vil jeg anbefale deg å røyke joint, men med mindre du får tak i marihuana så bør du bare stå over siden du ikke røyker - det er ikke verdt å få smaken på nikotin hvis du ikke allerede har det.
Har aldri opplevd at rusen har vart i mer enn 4-5 timer jeg, og jeg har spist/drukket tjall mange ganger. Jeg er dog enig i at rusen kan bli litt for mye for nybegynnere, hvis de ikke er helt klare for opplevelsen. På den annen side så var min første gang med skakkao og det funket kjempebra.
Sitat av Forconin
Lag kakao, putt tjall oppi. Rør til tjallen er blandet inn.
Evt: Smelt bittelitt smør, smelt tjallen i smøret. Hell smøret m/tjall i kakaoen din.

Enjoy!
Vis hele sitatet...

kan man lag skakkao av/med pot?