Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 864
Har funnet en film på torrentspy.com (jackass2) som jeg har lastet ned i bitcomet. Problemet er at da filmen kom til 100% begynte pilen ved siden av å bli oransje, og det står laster opp. Vet ikke hva dette betyr, men den har stått å lastet opp veldig lenge nå. Forrige film jeg lastet ned ble ferdig da den ko til hundre %. Noen som har en logisk forklaring? btw er torrentspy en bra side man kan stole på?
Du vet tydeligvis ikke hvordan bittorrent som fildelingssystem fungerer. Vil anbefale deg å lese litt om det.

http://itpro.no/supportforum.php?act=ST&f=84&t=44405
http://www.dinside.no/php/art.php?id=300932
http://www.dinside.no/php/art.php?id=108508
Laste opp vil si: At det er noen som laster ned fra deg.

Når du laster ned en torrent er det noe/noen som må laste den opp til deg, dette gjør at flere kan laste ned samme torrent raskere. Ettersom alle som laster ned også laster opp.

Er selv ingen torrent guru, men etter du er ferdig med å laste ned en torrent er det som regel ikke noe vits å laste opp. Dersom det ikke er en lukket torrent side hvor folk må laste opp, eller så blir de som regel utestengt eller får ikke laste ned mer før dem har lastet opp.
Sitat av #Conex
Laste opp vil si: At det er noen som laster ned fra deg.

Når du laster ned en torrent er det noe/noen som må laste den opp til deg, dette gjør at flere kan laste ned samme torrent raskere. Ettersom alle som laster ned også laster opp.

Er selv ingen torrent guru, men etter du er ferdig med å laste ned en torrent er det som regel ikke noe vits å laste opp. Dersom det ikke er en lukket torrent side hvor folk må laste opp, eller så blir de som regel utestengt eller får ikke laste ned mer før dem har lastet opp.
Vis hele sitatet...
Er jo en fordel å laste opp da slik at andre kan laste ned osv... Alle bør jo sørge for å delta litt. Men om alt er lastet NED og har begynt å laste OPP, så er det bare å avbryte programmet om du vil spille eller slå av pcen osv. Fila du vil ha er der, men da kan ikke andre få den. Skjønner? Så er ikke farlig at det laster opp men du MÅ ikke.
Så er ikke farlig at det laster opp men du MÅ ikke.
Vis hele sitatet...
Det er ulovlig å laste opp.
torrentspy er ikke så veldig bra syns jeg. bruk heller www.thepiratebay.com
har vært borti pirat bay før, sidene ligner så veldig uansett. vanskelig å bedømme er nesten samme greien uannsett.

får bare lyd uten bilde og feil under nedlasting av kodec. Noen løsning?
Installer vlc og spill av der.

Nei greit nok at det ikke er lov å laste opp, men å laste ned, men skal bli plutselig bli lovlige på forumet her nå . Du skjønte hva jeg mente, han dør ikke av å la det stå på litt, men dør heller ikke av å skru det av.
Det du mest sannsynlig trenger er en CODEC, jeg bruker selv K-Lite Codec pack og synes det funker til mitt formål.

Link: http://www.free-codecs.com/download/...Codec_Pack.htm

Sitat av Lille My
Installer vlc og spill av der.

Nei greit nok at det ikke er lov å laste opp, men å laste ned, men skal bli plutselig bli lovlige på forumet her nå . Du skjønte hva jeg mente, han dør ikke av å la det stå på litt, men dør heller ikke av å skru det av.
Vis hele sitatet...
Greit å si i fra så han er klar over det.
Sist endret av #Conex; 24. januar 2007 kl. 22:47.
Ulovlig å laste ned òg. Den egoistiske tangegangen til mange irriterer meg litt, at med en gang de har lasta ned så driter de i resten av folka som laster ned. Hele torrentnettverket bygger jo på ideen om at folk skal dele, sånn at man får bra hastigheter og flere seedere.
Sitat av timur
Ulovlig å laste ned òg. Den egoistiske tangegangen til mange irriterer meg litt, at med en gang de har lasta ned så driter de i resten av folka som laster ned. Hele torrentnettverket bygger jo på ideen om at folk skal dele, sånn at man får bra hastigheter og flere seedere.
Vis hele sitatet...
Det var feil av meg å si ikke noe vits å laste opp. Skulle heller sagt at man ikke må, unnskyld for den. Laster selv opp, men som regel bare på "gode" torrents.
Sitat av timur
Ulovlig å laste ned òg. Den egoistiske tangegangen til mange irriterer meg litt, at med en gang de har lasta ned så driter de i resten av folka som laster ned. Hele torrentnettverket bygger jo på ideen om at folk skal dele, sånn at man får bra hastigheter og flere seedere.
Vis hele sitatet...
Ja akkurat dette er jeg helt enig! Men jeg sitter på standardlinje, ikke super.. så om jeg vil spille så må jeg slå av nedlastingen ellers kan jeg ikke spille. Det er jo greit nok, men lar ofte pcen stå på om natta og... ja gjøre som den vil, laste ned og opp.

Så lenge jeg ikke skal ha nettet til spilling så taper ikke jeg noe på dette selv. Så det jeg prøvde å si til trådstartet at MÅ han slå av pga han skal noe annet så KAN han dette, men burde jo la det stå på mest mulig.
▼ ... over en måned senere ... ▼
0 stress :P last opp når det passer deg, last ned når det passer deg :P delta