Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 739
Lurte på om det er noen her som har noe guide eller noe til å lage en server, har søkt ganske masse, men alle serverene og guides greier er EN/US :S og jeg har EN/EU.
Om noen her har en privat server som ikke står på lan eller vill hjelpe meg med dette så bare si i fra

Og, vet at det er ulovlig og lage egen server, den skal ikke vrære public på nett, bare for meg hjemme. Og jeg betaler for wow :P kjøpte spillet, betaler hver mnd
uhm, US er helt likt EU klientmessig, slik var det i alle fall da jeg spilte WoW etter release. Eneste som er annerledes er en realm-liste og at du trenger en annen key for å mekke konto på amerikanske realms - ingen av delen er veldig relevant for en privat server.
nej, det er noe som er anderledels, det nytta ikke å prøve å update med US patch på min version.. Det er noe som er forskjell, hva som er forskjell vet ikke jeg. Det går vertfall ikke ann
www.uw-crew.org er en fin nybegynner side... der kan du laste ned emulatorer og repacks som funker på enus og engb
B1rken kom meg i forkjøpet, det har vært tatt opp før! bruk søkefunskjonen!
jeg er ikke en sånn ingrodd dude :P har ikke så mye peiling på sånne greier, så lefsaker, om du har noe du vet som du vill dele så er jeg veldig takknemmelig.