Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2726
Har lenge hatt lyst til å teste psykedeliske stoffer, men har blitt litt nervøs for de i det siste. Har starta en tråd om første gangen jeg testa speed her før.
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=66226
Siden den gangen har jeg hatt en svak litt ekkel følelse jeg ikke het kan beskrive.

Forigje helg fikk jeg en lignende episode på knips bare mye verre. Hadde spist 3 rosa hjerter og røyka litt tjall. Var en av de diggeste turene jeg har hatt før. Har aldri fått noe klare halisser på knips før, ikke noe som kunne nerme seg de jeg fikk etter et par timer på de der. Satt på et rom med sprengte vegger, blacklight og god turemusikk. Hallisene jeg fikk var at han jeg tura med hele tiden forandra person. Han forandra klær og ansikt. noen ganger ble han neger, en gang fikk han et griseansikt til å med. Aldri opplevd noe lignendes før. Men til no var alt bra. Klarte å slappe av så deg var ganske digg. Ikke noe som det jeg fikk på speeden. Ettervert ble hallisene sterkere å sterkere. Han gikk rundt i rommet, og for vært steg han tok forandra han helt person. Men vær gang jeg gikk rett ved siden av han så jeg klart at det var han.(blir litt rotete nå). Jeg la meg bakover i sengen som var på rommet å prøvde å slappe av. Men klarte ikke å stoppe å se på hallissene.(De klare hallisene var bare på kompisen.) For å forsikre meg om at alt var vanlig så reiste jeg meg å gikk rett bak han. Jeg sa navnet til han så han snudde seg. Da hadde han på seg en sånn "legedrakt" og så ut som en gal morder i ansikte. Han så totalt forandro ut. Hode hans rista og han brølte(noe som han egentlig ikke gjorde) Da fikk jeg en angstfølelse jeg aldri har kjent i nærhetenav før. Som om verden datt sammen. Det varte bare 4-5 sec men satte segg et lite arr i sjela. Fikk roa meg ned, å gikk ned i stua for å slappe av litt. Tok noen trekk, kansje ikke det smarteste jeg gjorde akkurat da. Gikk opp for å se på kompisen min, å no var han helt vanlig. Gikk så på badet å så meg i speilet, noe jeg heller ikke skulle gjort. Speilet starta å boble sånn matrix stil, å i speilbildet mitt så jeg meg selv blir eldre å elrde. så ble jeg vanlig, å etter det til en dame verson av meg. Speilbildet var helt klart men jeg var en dame med øreringer osv. Det var de siste halissene jeg fikk den kvelden. Ble kanskje litt grundig beskrevet, men var godt å få det ut.

Har siden forigje helg følt meg litt paranoid. Kjenner også litt angst i meg. Så nå kommer
poenget mitt. Har lyst å teste sopp, men vet ikke helt om jeg tørr lengre. Er dette et tegnt på at jeg har svake nerver Hvordan er hallisene på sopp? hvor stor del av halliser er kun psyke? de fleste jeg kjenner har aldri fått lignende på verken knips eller speed. Skal uansett vente til jeg føler meg litt klarere i toppen med å teste sopp..
Slike halliser som du beskriver her har jeg også fått på knips. Det var da typen chanel. Mange av personene som var der byttet ansikt, fikk briller, skegg osv. Sytnes det var veldig morsomt, men ble litt redd når han ene plutselig så ut som Joey Jordison fra Slipknot :O

Men halliser er noe av det kuleste som er.
#2: ja, du virker jo som et levende bevis...
hva mener du med det?

edit: glem det
Sist endret av Infected; 2. august 2006 kl. 02:10.
hah, bra infected.. Yes, knips så jævlig rått ut.. selv har jeg bare testa hasj, men har planer om å bli soppeplukker om endel uker=)
Sitat av freakybeaky
hah, bra infected.. Yes, knips så jævlig rått ut.. selv har jeg bare testa hasj, men har planer om å bli soppeplukker om endel uker=)
Vis hele sitatet...
Knips er fett som fy, men er alt for artig egentlig. Stygt avhengighetspotensiale..
Spiste noen rosa hjerter forrige helg. Halliser som faen på hjemveien, så folk i alle de parkerte bilene jeg gikk forbi, så folk som gikk bak og foran meg.. Fikk trails så bilene som kjørte forbi meg hang igjen i 2 min. :P

Artig opplevelse though..
Skal bare ikke gjøre det for ofte, er for god feeling. Hehe

Sopptur om ikke så alt for lenge ja
Og til post #2: Lær deg å skrive før folk tar deg seriøst? Og kanskje lese litt om saken før du begynner å skrive masse bullshit her?
Er det noen som vet om det er MDMA eller MDA som gir halliser, har hørt folk si det er MDMA, men har spist knips som var proppfulle med MDMA uten å se en dritt av halliser. Eller kommer det ann på kvaliteten av MDMA'en?
▼ ... noen uker senere ... ▼
surre's Avatar
Trådstarter
kan vel få halisser av både mdma og mda viss jeg ikke tar feil. Mange som aldri får halisser på knips.

Men noen noen som har lyst å svare på spørsmålene? burde jeg teste sopp, eller er det et tegn på at jeg har svake nerver?
de fleste får lettere, og flere halliser av MDA enn av MDMA, noe som kan stemme siden jeg vet ganske sikkert at de rosa hjertene inneholder MDA. MDA er mer "speeda" enn MDMA, som gir sofa-ture feelingen.
Hallisene jeg fikk på cubensis (2g tørka) var "organiske" i mangel på bedre ord. Trærne vokste og fikk flere blader. Gulvet bølget og himmelen forandret farge. Og alt var meget vakkert uten om kameraten min som likned litt på en frosk :P. Og det virket på en måte som jeg kunne kontrollere hallisene, for om jeg konsentrete meg kunne jeg bli høvelig "edru" igjen, helt til jeg satt og så ut i lufta igjen.
Jeg har mye erfaring med med både sopp og syre, men jeg har definitivt hatt mine sykeste halliser på knips.. Flein og copelandia cyanescens (hawaii) kommer også høyt opp på lista, men av ting som ikke sender deg ut i en annen dimensjon som salvia osv. er det ingen tvil om at knips er noe rare saker når man får i seg nok
Dette med briller, sjegg, at folk blir eldre/yngre og at folk blir andre enn de er har skjedd meg mange ganger, så det er nok ikke så veldig uvanlig..
Sitat av Technoia
Jeg har mye erfaring med med både sopp og syre, men jeg har definitivt hatt mine sykeste halliser på knips.. Flein og copelandia cyanescens (hawaii) kommer også høyt opp på lista, men av ting som ikke sender deg ut i en annen dimensjon som salvia osv. er det ingen tvil om at knips er noe rare saker når man får i seg nok
Dette med briller, sjegg, at folk blir eldre/yngre og at folk blir andre enn de er har skjedd meg mange ganger, så det er nok ikke så veldig uvanlig..
Vis hele sitatet...

Ja, fan Briller er en slager
Sist endret av meitemark; 14. juni 2019 kl. 09:43.
Hæhæ, "srillesyndromet" er en gjenganger.. alltid like morro når noen opplever det første gang..
Røyk dmt folkens. Rasen vår trenger det.. Vi må seriøst ta i et tak og produsere og røyke mer dmt. Her snakker vi hallusinogen...
Problemet er bare at det er vanskelig nok som det er å få tak i Sopp\LSD. Tok meg lang tid å bygge stort nok nettverk for å skaffe dem, og det er jo de mest vanlige.
Vis du ikke får kjøpt sopp av noen så kan du jo gjøre som meg å plukke selv i høst =)

Du går vell ikke tilfeldigvis på brundalen?
Er du svak i psyken hold deg unna sopp!:P kan fort bli intenst, kommer annpå soppen også selvfølgelig da=)
Når er den beste tiden for plukking? Tenkte meg en tur ut denne uka..kanskje litt tidlig?
Jeg var ute å titta litt i går og så en del, så jeg skal plukke litt i dag.
Fett..har vært på endel halv-vellykede turer før, men nå er jeg keen på hamstre mengder plukker du rundt oslo området?
Forresten, til alle som er interresert i DMT og alle de som tror de ikke vil prøve det; hør på dette:

http://www.joerogan.net/albums/rogan...s_Life_002.mp3

PS! ALLE er interresert i DMT...de som tror de ikke er det vet det bare ikke enda!
haha, var utrolig digg å høre på, høres bra ut noe som kanskje skal testes
surre's Avatar
Trådstarter
klarer jeg å bade på knips, skal jeg værtfall klare å bade på dmt. Trur det er noen år til jeg ekspreminterer med psykadelia igjen.
Er ikke DMT værre enn knips?

Or am i wrong?
surre's Avatar
Trådstarter
Trur det er ganske mye mere intenst en knips ja.... var jo det som var poenget mitt. Viss jeg ikke takler knips, så tåler jeg sikkert ikke dmt
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg har desverre aldri testet MDMA, men av det jeg har lest i bøker skal jo stoffet gi eufori, en følelelse av sterkt knyttning mellom mennesker, kjærlighet til livet o.l.

Jeg har heller ikke prøvd n,n,DMT men 5-MeO-DMT føles ut som å bli truffet av lynet. Og for noen er det som en intens orgasme, mens andre er det et virkelig hælvette.

For å utdype forskjellen, n,n,DMT er langvarig (2-6 timer), taes ofte inn som brygget ayahuasca, sterke visuelle hallisunasjoner og intense spirituelle opplevelser.

5-MeO-DMT er kortvarig (15-30 min), røykes som oftest, og funker så fort at man såvidt rekker å legge fra seg pipa (ofte resultert i brente gulv, bord, eller i værste fall: hus), tung bodyload, intense spirituelle opplevelser, men lite, eller ingen visuelle hallisunasjoner.

Konklusjon: Ettersom DMT ikke gir noe eufori (ivertfall ikke på farmakologisk nivå, MDMA utløser serotonin og dopamin som er linket til eufori og glede, mens DMT ikke har noe direkte påvirkning på disse to stoffene) vil jeg påstå at DMT er et mye "hardere" stoff i den forstand at det er degselv som må gjøre det meste ut av turen. Litt som med andre psykedelia der turen forsterker din egen sinnstemning.
Sist endret av Dodecha; 23. august 2006 kl. 18:15.
Sitat av Dodecha
For å utdype forskjellen, n,n,DMT er langvarig (2-6 timer), taes ofte inn som brygget ayahuasca, sterke visuelle hallisunasjoner og intense spirituelle opplevelser.
Vis hele sitatet...
n,n,DMT er et kortvarig tryptamin som taes opp av kroppen og forbrukes på ca 20 min. Vanligste inntaksmåte i vestlig kultur er å røyke det, men det kan også skytes hvis det er helt rent. Skal det fungerer oralt i form av ayahuasca trenger man mao inhibitorer for at stoffet ikke skal brytes ned i magen. Da vil du få en gjevn flyt av dmt fra fordøyelsesystemet inn i blodet som gir deg en langt mindre intens opplevelse og som varer i noen timer.. DMT alene er ikke langvarig.
Sist endret av mentalmelt; 23. august 2006 kl. 21:42.
Var på BOOM festival i portugal i sommer, en SINNSYK psykedelisk festival, med pumpende,evil psytrance 24/7 ved en stor idyllisk innsjø...(Den er annethvert år, men sjekk det ut!!) Anyway; der fikk vi kjøpt ren MDMA i krystallisert form som vi knuste og sniffa eller spiste. Er personlig mer skeptisk til piller siden de inneholder så mye rart. Syntes MDMA rusen var "mild" på hodet, men ekstremt sterk likevel :P Man får en ekstrem empati til andre mennesker, jatter mye, og, øh, ja, DIGGER andre mennesker, for ikke å nevne all danselysten! veldig deilig sammen mexican shrooms (også kjent som en "Hippiflipp")
Sist endret av Daimon; 23. august 2006 kl. 22:16.