Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 796
De fleste som ikke har spilt Mafia her kommer en liten moralpreken: SPILL DET Det har for lenge siden blitt offentliggjort at Mafia 2 (Empire City) kommer ut. Historien er fra den italienske mafian i etterkrigstiden i New York for å oppfølge historien fra den første utgaven av dette geniale spillet

Men jeg har ikke fått det helt klart for meg når spillet kommer ut og diskusjonen har gått har hørt 31.Oktober 2009, men har og hørt at det kommer i 2008? Noen som er klokere enn meg på dette ommeråde? Uansett, de som vil vite mer om mafia:

Trailer

Mafa II hjemmeside
Sist endret av LFC-Fan1; 6. juni 2008 kl. 21:23.
Sitat av LFC-Fan1
De fleste som ikke har spilt Mafia her kommer en liten moralpreken: SPILL DET Det har for lenge siden blitt offentliggjort at Mafia 2 (Empire City) kommer ut. De som tidligere har spilt Mafia, rundet det og sett trailern kan se at de to fyrene som dreper deg på den siste cinematicen er to av hovedpersonene i den neste filmen og historien er fra den italienske mafian i etterkrigstiden i New York for å oppfølge historien fra den første utgaven av dette geniale spillet.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for at du spoilet Mafia 1 twisten
Jeg har planlagt å kjøpe det nemlig
Sist endret av Joachimsen; 6. juni 2008 kl. 21:07.
Trådstarter
25 2
Sitat av Joachimsen
Tusen takk for at du spoilet Mafia 1 twisten
Jeg har planlagt å kjøpe det nemlig
Vis hele sitatet...
Værsegod Kjøp det veldig bra. Eller vent til Mafia II kommer ut! Blir veldig overivrig når jeg ser trailern
Sist endret av LFC-Fan1; 6. juni 2008 kl. 21:11.
Sitat av LFC-Fan1
Værsegod Kjøp det veldig bra. Eller vent til Mafia II kommer ut! Blir veldig overivrig når jeg ser trailern
Vis hele sitatet...
Litt gørr å kjøpe et spill for å spille det når slutten er sagt?
Trådstarter
25 2
Sitat av confuser
Litt gørr å kjøpe et spill for å spille det når slutten er sagt?
Vis hele sitatet...
Det er jo bare en cinematic, gleden av og spille missionene er vel den store gleden? Men jeg har endra det så flere ikke får den hemmligheten avslørt
Sist endret av LFC-Fan1; 6. juni 2008 kl. 21:24.
Dette så jo bare helt genialt ut! Dette skal anskaffes på PC!
Så traileren for første gang for en stund sia. Jævlig kult laga digger film feel'n, og den bra animasjonen, men tviler på at ingame ser like konge ut.

Bortsett fra det så ser jeg også frem til L.A. Noir (gleder meg egentlig nesten mer til det), men i første omgang blir det mgs4. Woohoo!!
Gleder meg i bøtter og spann, var stor fan av eneren også! Har utrolig sansen for Mafia-seiren, regner med at toeren kommer til å være verdt å vente på! Jeg har gledet meg som en unge helt siden jeg lastet ned første traileren på Xbox Live, det blir utrolig fett!

Spill gjennom eneren, det skal jeg gjøre oppunder release av toeren

edit: masse fete screens hos ToTheGame
edit2: denne diskusjonen her kan være grei å få med seg.
Sist endret av MannY; 8. juni 2008 kl. 02:17.
Mafia 1 var ganske fett. Litt gta lookalike kanskje, men mafia er fortsatt dritkult
Takk for at du fikk meg til å ta opp dette spillet igjen
Trådstarter
25 2
Sitat av MannY
Gleder meg i bøtter og spann, var stor fan av eneren også! Har utrolig sansen for Mafia-seiren, regner med at toeren kommer til å være verdt å vente på! Jeg har gledet meg som en unge helt siden jeg lastet ned første traileren på Xbox Live, det blir utrolig fett!

Spill gjennom eneren, det skal jeg gjøre oppunder release av toeren

edit: masse fete screens hos ToTheGame
edit2: denne diskusjonen her kan være grei å få med seg.
Vis hele sitatet...
Takk for links. Jeg er ganske sikker på at toern blir verdt og vente på.