Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 811
Noen som vet om en side man kan sende store filer opptill 2 gb? Likte ikke www.skickafilen.se..
På Filemail kan man sende filer opp til 2GB over mail. Du laster vel alt opp på en FTP server og en link blir sendt til personen som du skal sende til. Filen blir slettet etter en stund.
http://www.filemail.com/no/
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Med filer på den størrelsen er vel bittorrent et alternativ.
Trådstarter
25 2
Ikke når man sitter på ISDN lol
Sitter du på ISDN og har planer om å sende en 2 GB fil?
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Kommer sikkert til å ta like lang tid å laste det opp på en server da, men er det ingen mulighet for å bruke en dvd/minnebrikke?
Trådstarter
25 2
Nei, jeg har planer om å sende filen fra en annen venns nettverk over til min PC som er ISDN
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Vil ikke det ta LANG tid å laste ned til ISDN? Spar deg tid og kjøp en minnebrikke. Sparer deg tid og penger. Fordi alle vet at "Tid = Penger"
Sitat av LFC-Fan1
Nei, jeg har planer om å sende filen fra en annen venns nettverk over til min PC som er ISDN
Vis hele sitatet...
Om ikke det er langt vekk går det vel an å bruke en ekstern harddisk eller en minnepenn?
Trådstarter
25 2
Joda ville vært lettere, men har ingen nå. Skal skaffes så tenkte dette var en midlertidig løsning
Si meg, det står at du bor i drammen, også har du ikke adsl?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Såpass mye over ISDN? Ja, det vil ta deg rundt 36 timer ved optimal hastighet og med doble linjer. Sender du en cd eller minnebrikke med postgang før posten går ut, så vil du sannsynligvis motta dette kjappere slik.
Trådstarter
25 2
Bor i Hurum, kommune utenfor Drammen. Bor 6 km fra nærmeste sentral det betyr ingen ADSL..