Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1532
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hallo.

Ser etter noen programmer som gjør at man kan gjøre om tastaturet sitt til piano, akkurat som det er på FL studio, og fks milkytracker. Man trykker en tast, og en note spilles, skal helst følge samme tastatur oppsett som FL og milky.

Har prøvd å google litt, men keyboard er jo tastatur på engelsk også

Setter stor pris på svar.
Som dette, bare til en musikkprogram? :P

Virtual Keyboard - Piano
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Trådstarter Donor
Mener ikke noe spessielt tastatur Men bare et progam eller en nettside som gjør at man kan bruke tastaturet som keyboard, skal helst følge oppsettet til FL eller Milky, for der kan jeg "notene"
Hvorfor ikke bare bruke en av de programmene du har nevnt her?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Trådstarter Donor
Kan egentlig det, men er ute etter noen andre, da Milky er litt "treg" og man kan ikke trykke inn flere enn 1 tast om gangen. FL studio er helt greit, men er litt stort for mitt formål, selv om det finnes portable fl helt ned til 200MB.

Jeg er ute etter et eget program kun til dette, ikke et helt musikkstudio program

Virtual Keyboard ga noen treff, men kunne bare trykke med musa der =/
Denne funker ganske bra
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Trådstarter Donor
Ahh. Tuusen takk!

Veldig god, fulgte opsettet heelt likt nesten!