Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 797
hei... dette er sikkert spurt om 1000 ganger før, men jeg er ikke flink å finne ting....

men hvis jeg f.eks skulle planta cannabis frø her,, hva må jeg tenke på? har skap 50x60 cm, fikser lamper å frø... vifter? hvor viktig er det? er det pga varme bare? eller for det lukter ille? hørte det lukta ille i blomstringa av en bekjent... hva kan jeg gjøre med det? filter? jeg bor i en hybel i en blokk... ikke så lurt at det lukter cannabis over alt da... hva mer er viktig å tenke på? noen som har ærfaringer? noen typiske feil jeg må passe meg for? takker for alle svar
Vifter er viktig også pga. luftsirkulasjon. For at det skal lukte mindre burde du ordne ett kullfilter e.l. som viftene dytter luften ut igjennom.
okei.. å da lukter d ikke noe? glennom vegger å inn til naboen? d lukter vell ikke så ille vell?
Så lenge du har et visst undertrykk i skapet, og vifter som driver lufta ut, så bør det gå greit.
Masse info på norcan.org, du finner også en guide der ("dyrkerens håndbok" eller noe sånt).
Luften hjelper også til at planten utvikler sterkere stilk og rotsystem, vet ikke om det er største hensikten med det men.. Da jeg dyrka hadde jeg kraftig vind på planten, da fikk den en skikkelig tykk stamme :P
www.norcan.org anbefales.. du må registerer deg for å få tilgang til alle emner i forum.