Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1644
er det noen som har klart 100% på super mario world?
jeg sliter veldig.. klarer 93... går det mer? noe jeg ikke har finni ut? må man ta alle pengene eller noe for å få 100? er d noen "hemmelige plasser" som jeg ikke har finni?
noen som har skjikkeli peiling på mario eller?
Jeg har ikke peiling på mario, men jeg vil tro at det er fysisk mulig å få 100% uansett hvor vanskelig det måtte være.
Det er snakk om ganske mange ting her, så det letteste er vel å prøve ut "walkthroughs".
Søk etter "secrets" og.
Har fått 100% flere ganger Så vidt jeg husker, så holder det å finne alle nøkler, altså finne alle hemmelige baner.
Det er 96 'goals'. Husk at alle 'stjernebanene' må klares både 'vanlig' og med nøkkel. Spøkelseshuset i 'skogområdet' kan runes slik at du kommer til verdenen til høyre, og den verdenen til høyre kan runnes slik at du kommer tilbake til spøkelseshuset, altså omvendt. En av levlene på den nederste av de to parallelle broene øverst på kartet har en hemmelig vei ned til vannet. De to første spøkelseshusene har hemmelige veier, en til 'Top Secret Area' og en til 'stjerna'. På sjokoladeøya finnes det et par tricky goals. En bana avgjør hvilke steder du kommer til ved å sjekke hvor lang tid du har brukt. Bruk kort tid, og du kommer til nøkkel-dings. En annen må du fly under hovedmålet og havne i et annet mål.

Dette er nok de vanligste å misse.
og har du funnet veien til det slottet som fører deg til et til slott som til slutt gjør så du kommer i en annen vei in i Bowser's castle?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Vampire boy
er det noen som har klart 100% på super mario world?
jeg sliter veldig.. klarer 93... går det mer? noe jeg ikke har finni ut? må man ta alle pengene eller noe for å få 100? er d noen "hemmelige plasser" som jeg ikke har finni?
noen som har skjikkeli peiling på mario eller?
Vis hele sitatet...
http://www.gamefaqs.com/
Super side. Skriv in spillnavnet du er ute etter i søkefeltet, trykk enter, velg fra treffene,
Presto!
om du mener det tallet som står ved siden av savefila, er det ikke prosenter, men utganger fra brett. om du klarer et brett på to forskjellige måter (dvs finner forskjellig utgang), teller denne som to. Det finnes tilsammen 101, ikke 100. En ting de fleste glemmer første gang de går gjennom er at det finnes to utganger på alle banene i star world (tre på den nederste), og 8 ekstra baner i special world.

om du trenger guider, søk deg frem på gamefaqs.com
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av freq
om du mener det tallet som står ved siden av savefila, er det ikke prosenter, men utganger fra brett. om du klarer et brett på to forskjellige måter (dvs finner forskjellig utgang), teller denne som to. Det finnes tilsammen 101, ikke 100. En ting de fleste glemmer første gang de går gjennom er at det finnes to utganger på alle banene i star world (tre på den nederste), og 8 ekstra baner i special world.

om du trenger guider, søk deg frem på gamefaqs.com
Vis hele sitatet...
Hvem har lurt deg til å tro at det finnes 101 utganger? Les litt på de guidene du selv linker til, du. Det er 96 goals.
hvor får jeg lastet ned dette spillet?
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Sitat av ripsgard
hvor får jeg lastet ned dette spillet?
Vis hele sitatet...
Dette er et spill til SNES... Du kan alltids bruke emulator og finne det på nett, men når det kommer til konsoll kan emulatorer gå å henge seg.