Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1828
hei! kom over denne filmen på break.com istad. http://www.break.com/index/norweigia...ith-train.html

Altså. Siste kommentar på sida sier en som kaller seg kjetil, at det ikke er fake. Altså, noen unger har mekka en loop på en togbanelinje. Har prøvd å google litt, men fant ikkenoe.. Vet noen noen ting?

Sorry leifer osv, men jeg er trøtt2kyeahmafakkanegro
seff er dette bare tull. sier seg selv at noen unger ikke klarer å lage noe slikt. togene kjører uansett ikke fort nok i norge til at det hadde gått ann.
Dette er en reklame for Hydro, du kan se hele reklamen her --> http://uk.youtube.com/watch?v=W3NG0djUV8g.

togene kjører uansett ikke fort nok i norge til at det hadde gått ann.
Vis hele sitatet...
Dette gjelder ikke bare i Norge, men i hele verden.
Det der er en reklamefilm for Norsk Hydro (om jeg ikke husker feil), " Det finnes mange unge ingeniører, Vi gleder oss til de blir store"

Med andre ord fake. Det sier seg vel selv at det der ikke går hehe.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Gjerven

Sitat av bllan
seff er dette bare tull. sier seg selv at noen unger ikke klarer å lage noe slikt. togene kjører uansett ikke fort nok i norge til at det hadde gått ann.
Vis hele sitatet...



Dette gjelder ikke bare i Norge, men i hele verden.
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/High-speed_rail ?
Sist endret av Cheroxx; 21. juni 2007 kl. 11:46.
Noe som også er utrolig er hvordan Harry Potter kan fly på en sopelime! Og det er bevist på film!
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Bevist på film?

Det var ironi, håper jeg
Hahahahaha! Jeg ler HØYT! Hvordan kan man være så naiv å tro på dette?
Sitat av NirvanaPadda
Bevist på film?

Det var ironi, håper jeg
Vis hele sitatet...
Det var vel heller sarkasme, og kjære vene, du skjønte vel det uten å måtte spørre?

Sorry for litt flaming, men dette ble for bra til å la slippe unna!
Sitat av NirvanaPadda
Bevist på film?
Vis hele sitatet...
Ja'a Tipper det er fler enn meg som har venta lenge nå på at det skal komme svære innsekter til jorda etter å ha sett Men In Black
Blir stadig fascinert av folk som ikke forstår at ting de ser på tv/nett faktisk ikke er mulig. Det er 1000 ting i den videosnutten som ikke adder up hvis man tenker seg litt om. Å tro på harry potter blir omtrent det samme.
Til deg som startet denne tråden: Om du med hånden på hjertet kan si meg at du trodde dette var ekte, så vil jeg anbefale deg å aldri se en eneste film igjen i hele ditt liv.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av Thoryllo
Vis hele sitatet...
No fucking shit?
LES TRÅDEN!
Sist endret av Goda; 21. juni 2007 kl. 13:46.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av hedningen
Hahahahaha! Jeg ler HØYT! Hvordan kan man være så naiv å tro på dette?

Det var vel heller sarkasme, og kjære vene, du skjønte vel det uten å måtte spørre?

Sorry for litt flaming, men dette ble for bra til å la slippe unna!
Vis hele sitatet...

Var temmelig sikker, men måtte spørre

Kunne jo hende at han trodde dette var bevist.
eller man kan kikke på http://hydro.com
Klart ikke den togvideoen er ekte. Trodde du virkelig at noen unger kunne klart dette?
Hører det skal være en lignende reklame med fjernstyring av en bil elns. Siden jeg ikke ser på TV har jeg ikke sett denne - noen som har en link?
Sitat av charz0r
Hører det skal være en lignende reklame med fjernstyring av en bil elns. Siden jeg ikke ser på TV har jeg ikke sett denne - noen som har en link?
Vis hele sitatet...
Jepp, for hydro denne også, de monterer fjernstyring på bilen til fattern til en av dem og kjører den rundt etter at han har satt seg inni bilen.
det er en link rett ovenfor her du kunne sjekket ut.
Sitat av dobbeltve
Noe som også er utrolig er hvordan Harry Potter kan fly på en sopelime! Og det er bevist på film!
Vis hele sitatet...
HAHAHA
Lenge leve ironien. Hadde ikke Kp å gi, men du kan få en klapp på skulderen om du vil
Off topic: Haha!
crEpi's Avatar
Trådstarter
Jeg så bare beskrivelsen på break, og jeg har ikke lyd på vistaen min. Skjønte fint lite av det som foregikk, og det så kinda homevideo ut. Pluss at en dud sa at det var sant, og at det skjedde like ved der han bodde, undret jeg litt over det. Men utifra eget hode, og logisk tankegang, visste jeg jo at det var fake. Innerst inne. Ville bare få litt mer "info"

Fred ut
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Sitat av xtoffer
Off topic: Haha!
Vis hele sitatet...
Du fortjener kp, hadde jeg bare hatt det. Det er det mest innholdsrike svaret jeg noen gang har sett. Håper du forsetter med dette, jeg forguder deg nå....

Uansett, det er en lignende også som noen allerede har sagt. Her tar barna å fjernstyrer bilen til faren.:
http://www.youtube.com/watch?v=JN3yIZF7eQw