Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1630
Fikk akkuratt tak i denne cden etter mange måneder med venting...Synes cd'en var råå som forventet..Synes all my friends are friends og city of satan var to topp låter som vi kommer til og høre mye fremover(city of satan var litt queen We will rock you aktig : P )

Noen andre som har hørt cden som har noen meninger?

fRGZ
Litt skuffende ved første høring. Mulig jeg endrer mening når jeg får hørt litt mer på det.
Jeg synes, som vanlig, at det er for mye gitarrunking av Knut Schreiner. Og Hank sin vokal blir bare verre og verre. De sniker seg gradvis fra drapspunk til mer standard tungrock, noe jeg ikke liker så godt, men jeg tror kanskje albumet vil bli bedre etter ei stund. City of Satan og Blow Me Like the Wind er ok.
«Blow Me Like The Wind» likte jeg veldig godt. Tror det blir et bra album, har ikke rukket å høre det enda.
Et flott album! Jeg liker spessielt blow me like the wind, babylon forever og wasted again, men jeg hadde kanskje håpet på noe litt mer spenstig. Håper for guds skyld ikke City of Satan blir neste singel, jeg syns det er et eller annet galt med den, selv om jeg ikke helt klarer å sette fingeren på hva det er.
Godt sagt Trond. Jeg hadde også håpa på noe mer spenstig. De kjører samme løpet og dette kunne like godt vært Scandinavian Leather 2. Det er derfor City of Satan er litt stilig fordi den er så ironisk pompøs at den skiller seg ut fra resten. Spesielt siden de har drevet selvreklame for sin stilendring hadde jeg forventa noe mer. Men jeg skal selvsagt kjøpe plata likevel. På bonusdvd-en som kommer i lim.ed. ryktes det at den skal inneholde Hank sine styrketrenings-tips. Lurer veldig på hva det egentlig er.
Syntes det blir bedre og bedre for hver lytt, og mener de har gjort et nydelig album, med låter jeg gleder meg å høre live! De blir bare mer og mer kommersielt tilgjengelig, men det er egentlig bare en annen måte å si at de blir bedre og bedre på. Fuck underground.. City of Satan er en killer.
Eneste jeg savner, osm jeg alltid har savnet på Turbo sine skiver, er mer trøkk i produksjonen, noe jeg hadde trodd skulle bedre seg nå som de har tatt inn produsetkrefter utenfra, men nei dessverre.. Det smeller ikke nok i de nedre regioner på skivene, noe de klarer vidunderlig live.
Sist endret av Drix; 17. april 2005 kl. 22:15.
Hm. OK. De går i fra dødspønk i mot hardrock som DonTomaso sier. Mange band skifter sjanger med stil, og jeg vil si at Turbonegro går inn i den rekka. I like this.
Vil nok si at denne plata er blanding av Euroboys, en liten dæsj av Thulsa Doom og Green Day.

Mao ikke så veldig bra skive...skuffende
frgz's Avatar
Trådstarter
if you see kaye. EFF JU SI KAY: F U C K...genialt sang navn
Sitat av frgz
if you see kaye. EFF JU SI KAY: F U C K...genialt sang navn
Vis hele sitatet...
Du har en utrolig lav terskel for hva som er genialt. Dessuten heter det sangnavn.
frgz's Avatar
Trådstarter
if you see kaye. EFF JU SI KAY: F U C K...ganske orginalt sangnavn

bedre?
omglol?

Men, har ikke hørt noe serlig på plata enda. Men var på konsert i stamsund for ikke så lenge siden og da spilte de en ny sang fra plata. husker ikke tittel men den var ivertfall bra
Jeg har nå hørt litt mer på plata. I blandt glimter den til med skikkelig fet, ordentlig turbo sånn vi kjenner dem fra AC. Andre steder er det strykere og alt mulig anna drit som ikke hører hjemme på et album av turboneger. Den eneste sangen de har klart å gjøre bra med strykere er FTW, men den er bare unntaket som bekrefter regelen; strykere og turbo suger. Ellers syns jeg noe blir litt vel pompøst, men heldigvis er de store blunderne uteblitt (les, le saboteur fra SL. Grøss og gru!).

Jeg tror albummet vil bli bedre og bedre for hver gang jeg hører det, er jo gjerne sånn med god musikk. Treffer ikke helt første gangen, men når teksten og rytmen sitter i kroppen er musikken deilig
ja. absolutt enig med deg trond. dette er et veldig bra album. jeg simpelten elsket death from above. gav meg nesten sommerstemning :S. og gitarriffene er i kjent turbokvalitet med glimt sinsykt fete soloer osv. nok et bra turboneger album. vil si at dette er bedre enn scandinavian leather men ikke fullt på høyde av apocalupse dudes... no er sommeren reddet
Syns skiva var dritbra jeg.
City of satan er helt rå, det samme gjelder All my friends are dead
Synes plata var helt ok, mener selv de gamle sangene er bedre. De beste låtene var nok «All My Friends Are Dead» og «Wasted Again», synes jeg. Falt ikke helt for «City of Satan» ved første høring, men kanskje jeg bør høre den noen ganger til
Sist endret av kventess; 18. april 2005 kl. 01:41.
Er det noen som har fått tak i tekstene til party animals?
frgz's Avatar
Trådstarter
Er kansje litt vansklig og finne tekstene siden albumet ikke er ute enda...fant de hvertfall ikke
Sist endret av frgz; 18. april 2005 kl. 15:35.
Jeg likte plata. Litt mindre trøkk en AC og AD, men tror det blir litt mer trøkk i sangene på senen. Bra den ikke gikk i samme retning som feks Drenched In Blood på SL som jeg mener kanskje er litt for mye mtv-punk, hør refrenget.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
jeg likte skiva forholdsvis godt. digger jo uansett alt Turbonegro gjør da. Gleder meg til konserten på samfundet. <3 turbo
frgz's Avatar
Trådstarter
Skal på ekstra konserten dems på rockefeller gleder meg jeg også
Har ikke akkurat hørt den cd'en men Turboneger er jo bra!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Han mannen som snakker på slutten av plata, på spor nummer 12, høres skummel ut.. :/
Som på tidligere Turboneger plater liker jeg veldig godt noen sanger, mens andre bare er likegyldige. Mine favoritter fra denne er Hot Stuff/Hot Shit, Babylon Forever og High on the Crime. Tanken "bak" Hot Stuff/Hot Shit er jo konge da, hehe
Ontopic: Hærlig plate! Liker All my friends are dead, city of satan, wasted again, if you see kay og den etter. (husker ikke helt hva den heter akkurat nå).

Offtopic: Jeg, Marjuice og noen venner kom ca en halvtime for sent til platesigneringa på platekompaniet i trondheim! Tror ikke de var der noe lengre enn en time! :O Måtte kjøpe cd uten signaturer med en tåre i øyekroken! Er forbanna ennå!