Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 480
Ja, dette skjedde jo når jeg gjorde noe svært dumt selvfølgelig. Skulle installere Insektor 2.0.0.18 (tror jeg) og måtte da installere en driver med. I det øyeblikk den var installert forsvant CD/DVD-romen og nå er den disablet. Jeg har sjekket device manager og søkt etter alt som er mulig på Google. Så flere som hadde samme problem, men ingen som hadde noen løsning. Her er kanskje det mest nyttige jeg fant:

"It detects winxp as win98/me and installs the wrong driver. result: all cdrom/dvd drives disappear. if this happens to you, search in the registry for the string "lower filters", click on it and delete the word "insectxp". then go back to version 2.0"

Jeg har ikke funnet noen "Lower Filters" i registeret men jeg har søkt etter "insectxp" og funnet en fil ved det navnet. Slettet den, men CD/DVD-romen er fortsatt borte. HJELP!
Har du prøvd neste skritt? then go back to version 2.0?

(Håper du slettet riktig insectxp, da.)