Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 4182
Satt meg ned og kom til å tenke på en sak og bestemte meg for å slenge opp en post om det. Anyway..
Blir dere aggressive når dere spiller spill? Altså mens dere spiller.. ikke sånn i ettertid aggressiv som "forskere" påstår at vi blir. Jeg personlig blir sjeldent aggressiv av spill, bortsett fra NFSU (1 og 2). Det er det eneste spillet jeg blir skikkelig aggressiv av.. Trur det har noe med det at trafikken gjør spillet litt random.. som feks: Jeg leder hele tiden, og helt på slutten braser jeg inn i en bil som jeg ikke har noen mulighet til å komme unna for så å se at motstanderen svinger inn over målstreken rett før meg. Da smeller det i bord og vegger skal jeg si deg.. og noen ganger i tastaturet
Kjente en fyr igjennom en kammerat, han var veldig aggressiv når det gjaldt alle spill egentlig. Var med til ham engang for noen år siden, og vi spilte tekken.. Da han tapte fløy kontrollen hans rett i veggen. Sånn var han visst hele tiden..
Så tilbake til topic: Blir dere aggressive når dere spiller spill? Eventuelt hvilke?
jeg har bare et ord: CS!
Spiller ikke lengre, men da jeg spilte cs ble jeg selfølgelig forbanna når jeg ble gullet av n00bs. Tastaturet og skjermen har tatt imot mange slag, men de tåler heldigvis mye. Har en kompis som klarte å knuse lcd-skjermen sin
Hvis du ikke blir sur, lever du deg ikke nok inn.
Ja. Jeg blir gal av NFSU2 (og andre spill), særlig viss jeg har mye dårligere bil en motstanderene eller at det pluttslig popper opp en bil jeg ikke kan komme meg unna. DRAG er en sjanger jeg hater spessielt i NFSU2. Da flyr spaken i gulvet/taket/veggen flere ganger pr. spilløkt. Alle spill hvor det går an å tape/dø gjør at jeg kaster spaken i gulvet egentlig. Men det jeg får mest "whine" på grunn av er banning. Hvem roper vel ikke stygge ord når det går dårlig i spill?

Ekstremt stygg ordbruk og kasting av styrespake er nok noe man må finne seg i om man vil spille ps2 med meg :P (Selv om jeg prøver å ikke kaste spaker rundt når jeg spiller med venner).
Folk som denger i alt de har i rundt seg bare fordi de "dør" en gang i cs
Aggressiv er vel en definisjon av å bli sinnsykt sint og forbanna. Jeg blir sur når jeg spiller, og ikke får til/taper. Det er jo forskjell på spill, og hvor sur man virkelig kan bli, men et spill er iallfall Far Cry. Sintere av et spill tror jeg at jeg aldri har vært før.
Man blir aggresiv av vold, misbruk e.l. hendelser i barndommen, ikke spill. Hvor en så voldelig dem er
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Dere bør prøver poker og oppleve noen skikkelige badbeats
Når jeg blir foranna av spill så syntes jeg det er deilig å undertrykke det og etter det har gått litt tid føler jeg meg overlegen. Skjer ikke ofte siden jeg nesten aldrig taper.
åhh, syns eg kjenne det når eg spelle cs, men har blitt bedre etterkvert, knust bare 1 tastatur, men det sugde uansett :P

Det var faktisk når eg spelte mot bots, "joebots" dem kan plutselig bare snu seg rundt og denge deg i hau me en glock, når man har sånn 100-0 i statt.. :S
Opprinnelig postet av zyrtec
Dere bør prøver poker og oppleve noen skikkelige badbeats
Vis hele sitatet...
been there done that..

Har hatt en del utbrudd under poker kamper og mens jeg har spilt NFSU2.
jeg har lært og denge løs på tastaturet istedet for musa når jeg spiller..
skjermen for også et par slag men det går mest ut over knyttneven min.
For å si det sånn, jeg blir mer forbanna når jeg ikke klarer finne feilen i min egen kode enn når jeg blir drept. Dette er kanskje fordi jeg får ut raseriet mitt ved å slå av spillet med en gang :-)
det er sinnsykt tragisk å bli sur for et spill, ta dere sammen gutter og jenter.. jeg kjenner noen som pælmer tastatur rundt omkring når de taper litt i cs, og spesielt naar han blir tatt i pcw, på spacebar klarte han å ødelegge et tastatur. slo så hardt at det flaksa taster..
very impotent freak
Delusional's Avatar
Man blir irritert og frustrer og til og med aggresiv, det har noe med de kjemiske prosessene i hodet, når du bøir veldig opphengt i et spill. det er akkurat det samme som om når du spille fotball, og bommer på et skudd (dette om du har litt konkuranseinstinkt i deg da du spiller)...
jeg blir sur om det er et teknisk problem med spillet. men om det er min egen feil om jeg ikke klarer noe eller dør på et spill så er jeg helt rolig. for da er det ihvertfall MIN egen skyld
kabal! bruker så mye tid på noe som ikke går opp!
Har jeg vært våken i litt for mange timer enn det som skal være, og blir flakset av dårlige folk i CS ender det i et tosifret beløp med slag mot skrivepulten. Ellers blir jeg mer forbanna over knepne tap i viktige kamper på FM05 (Football Manager 2005).
Veldig få spill jeg blir agressiv av, men et av dem er championship manager! En gang var jeg SÅ || nære å kaste pc'n ned trappa! Sto med den i labba før et øyeblikks innfall av fornuft slo meg. Ellers pleier jeg å slå pc'n fordi jeg taper, så slår den seg av fordi jeg slo, og så slår jeg en gang til fordi dritten klikka, så slår den seg ikke på igjen, så slår jeg fordi den ikke går på... og sånn kan det fortsette en stund! En slags ond sirkel...
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg kan bli kraftig irritert flere ganger, men heldigvis har jeg såpass til selvkontroll at jeg klarer meg med en knyttet neve.

Tror dette varierer sterkt med oppdragelse og generell sinnstilstand.
Blir mest frustrert. Oftest avslutter jeg bare spillet og finner på noe annet.
Skal mye til før jeg blir sint.
Kan hende jeg av og til blir aggresiv av spill men jeg synes kansje de "forskerne" overdriver litt spør du meg.
Jeg kjenner at det koker noen ganger når jeg spiller (WarCraft III), men tror ikke det er sinne, bare spent på en måte ..

Men jeg "klikker" aldri, aldri slått tastatur osv., det er jo bare teit.
Kanskje jeg lagrer alt, kanskje det koker over en dag .. knuser PCen osv.
blitt mye banking i tastaturet osv...tatt ut windowstasten på venstre siden for di hver gang jeg slo i tastaturet så gikk pcen ut i windows...ganske plagsomt...mest cs det har klikket helt...en gang på tg01 så slo jeg i pcen så traff jeg under cdrom'en så jeg hadde vont i knoka i en uke etterpå omtrendt
Vel, noen jeg kjenner gnager seg på fingern, og en annen tygger på musen. I dette tilfellet snakker jeg om cs.. :P Jeg har selv vært en av de søppelnerdene, som spilte cs og syntes at "1337 h4xX0r" språk var kult. Men da jeg innså realiteten, at cs suger fordi jeg ble så utrolig irritert over det,(og av tusen andre grunner) sluttet jeg å spille det. Og så ble jeg tilfeldig kjent med nFF, og så at alle hatet cs og ville jeg være like kul som dere....CS=KUN lan... =)

Så nå er Warcraft3 min lidenskap, og det hender at jeg en og annen gang dasker i veggen og tastaturet. Men det er IKKE ofte. (Nå kommer jo snart WoW og min oppfattning av det er at det IKKE er så hatefullt som Wc3 og CS. It all turns better and better. Kanskje jeg får et langt liv allikevel, og ikke dør av magesår eller noe...
ohoi, så mange ganger jeg har klikket når jeg har spilt.


Ødelagt en skjerm, to tastatur.. osv..

heh

Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Neh, sjelden jeg blir forbanna av spill.. Er vel mer sånne adventure spill med gåter og sånn som irriterer meg grønn og rosa...
sier en ting jeg: spilte halo 2 sammen med en venn dagen det kom ut var kommet til tredje siste bane og fant ut shiten ikke ble lagra fordi vi hadde brukt en deafult profile...

hadde på det tidspunktet lyst til og knekke xboxen i to og knuse tven!
Har observert kamerat bli SÅ agressiv av Counter-Strike:
- Knuse knyttneve i tastatur
- Skalle hodet i vegg, tastatur eller skjerm
- Bite kraftige merker i mus
- Slå musen i musematten (knuse en Icemat)..

Konklusjonen min er at rette folk kan bli helt gal av å spille :P
√Couner-Strike, at folk kan bli så hissig pga et spill, så begynner jeg å lure litt. Hvis jeg spiller et spill og aldri blir bedre i det, så blir spillet bare kjedelig for meg
Hvis det er noe som gjør meg sur, så er det hvis internett linjen går ned :S Da smeller det!
Bilspill har alltid fått meg til å bli litt sur når det går dårlig Fra Outrun og Lotus-spillene til dagens NFS-spill. Hater å bli forbikjørt.
Når jeg spiller Cm, Fm eller noen andre manager spill.


F.eks: Leder 1-0 og det er på overtid, så scorer det andre laget 2 kjappe mål. Da tror jeg koke punktet er nådd oppe i hode på meg
er enig med deg når det gjelder NFSU 2. Du får et helklikk når du ligger i 350 km/t og braser rett inn i en random bil som ikke kan i det hele tatt unngå deg. Har ødelagt en del ting iløpet av min karriere...men er calm and chill etterpå. Lar ikke det gå ut over noen andre enn meg selv...
Opprinnelig postet av Matthiesen
Har observert kamerat bli SÅ agressiv av Counter-Strike:
- Knuse knyttneve i tastatur
- Skalle hodet i vegg, tastatur eller skjerm
- Bite kraftige merker i mus
- Slå musen i musematten (knuse en Icemat)..

Konklusjonen min er at rette folk kan bli helt gal av å spille :P
Vis hele sitatet...
Vi kjenner vell alle en kompis som oppfører seg sånn, sjøl så har jeg plenty ut av dem som er sånn!
Jeg hadde en ekkel episode for noen år siden. Gjett hvilket spill da :P
HINT: Fjortiser, usedvanlig dårlige secondary guns hos terror, AWM og campingturer.
Var så "uheldig" å gruse en taper på serveren gang på gang, dette resulterte i en god del flaming fra hans side. Om mødre og diverse kama sutra...Den slags! Etterhvert ble det mer og mer lamejoining og slikt, sånt som jeg alltid har hatt problemer med å takle :P Det endte med at jeg sparka kontordøra til pappsen av hengslene og slo løs x-antall knapper på tastaturet. Et par glass måtte også bøte med livet så vidt jeg husker. Etter flere konversasjoner med psykolog har jeg nå lagt CS karieren på hylla og holder meg til Tetris.
Tekken er jo også en høydare når det kommer til grov banning og konsoll-kasting.

Enkelte ganger, når hele Bolleclan er samlet til grov LAN gaming hender det at jeg trekker fram den gamle Wingman-musa mi og herjer litt, men det hører til skjeldenheten!
det er vel en måte og slippe løs sinne sitt på
En kamerat av meg ble så sur at han slo til skjermen oppå så det stod en liten stikkflamme ut på siden og skjermen døde. Da fikk han et utrolig latterlig uttrykk i ansiktet også begynte han å slå på andre ting. gikk vel en 3.0 en icemat og en 120mm vifte.
Gutten lider nå av ADHD og dette var to timer etter at vi hadde kommet på LAN. Stakkar.
Jeg blir gal av alle spille fra NFSU2 til CS til Far Cry og hva det måtte være.
Har knust rundt 8-9 tastaturer og 4 muser
Blir ikke "aggresiv". Men det har hendt at jeg har slått musa hardt i bordet bake i "gamledager" når jeg spilte Medal of Honor Allied Assault: Spearhead, online. Nå er det mer sånn at hvis det er noe som går feil, eller jeg ikke får til, slutter jeg bare å spille spillet. Har også skjedd at jeg bare slår av PCen og ikke rører den på noen timer. (Og jeg har vanligvis maskinen på hele tiden, 24/7)
Gta 3- san andreas har klart å irritere meg flere ganger, alti noen oppdrag på de spillene som er helt mongis.

For ikke å glemme Tony Hawk serien, der har nok kontrollen kræsjet med veggen et par ganger. Ikke at jeg har så stort tempramang til vanelig, men når du har sittet flere timer med en ting og aldri klarer det blir jeg sur dritt lei, og kaster kontrollen.
Det er så og si ingen over 10 år som tar med seg akkgresjonen vekk fra skjermen. Ved skjermen er en helt annen sak.
Personlg kan jeg bli hissig av spill, men det begrenser seg til høye "ÅÅÅH!! osv. å knuse tastatur osv. er bare tåpelig, og sikter til at man er av den hissige typen utenfor skjermen og.
det værste jeg vet er når jeg spiller et spill som man bruke musa veldig mye med. Jeg har en fucka mus input så av og til funker ikke musa i et spill.....INGENTING er mere irriterende enn når man er helt med i et spill så klikker musa og du må restarte maskine
Sluttet å spille CS av akkurat disse grunner. I realiteten er det jo faktisk bare kjedelig.. men man blir jo hekta alike vell.

Jeg knuser ikke ting når jeg blir sur. Bare biter i fingeren eller roper høyt!!!
Blir bare så forbanna frustrert... Så blir det bare til at jeg slutter å spiller. Hvis eg blir skikkelig pisst, så går det en del knyttenever i pulten, og masse banning og skriking. Kunne aldri tenke meg å knuse te pc'en min! Men ja, CS e et skikkelig frustrerende spill
kan hende at jeg blir litt agresiv når jeg spiller cs, men bare LITT!!
Jeg kjenner en fyr som er veldig argresiv fra før av med når han spiller multiplayer f.eks halo på X-box blir han helt "hyper" og begyner å slå motspilelerene sine når han blir "fragga"
Når jeg spilte cs _før_ så slo jeg meg til blods på lan engan. Hadde sittet oppe i nesten 2 dager og var dritt trøtt. Skammer meg, vet ikke hvorfor det var bare irriterende og bli fraget av en banna guller kid.
Å spille mot General Kim i True Crime: Streets of LA, er den perfekte kilden for agressivitet
Jeg har en kompis som er en sinnsykt dårlig taper. En kveld vi satt hjemme hos han å spillte Fifa 2004 på Playstation 2 så gikk han på et tap mot en av oss andre. (noe han svært sjelden gjør) Det endte med et hull i veggen og etter det røsket han ut konsollen tok den med ut på plenen. Hentet rødsprit , helte rødsprit over konsollen og tente på. Når han står å ser på at det brenner så skrikern til moren sin at hun må stikke ned å kjøpe nye konsoll til han. Han var vel 18 år når dette skjedde.

Artig kveld på gutterommet det der.
jeg blir mega-aggressiv når jeg blir drept i daoc... HATER å tape og når jeg vet jeg skulle ha vunnte fordi jeg fikk det og det movet inn så blir jeg FORBANNA.. var i en duel med en annen spiller 3 ganger, jeg hadde bedre gear, stats og våpen og han drepte meg tre ganger.. jeg freaka så ut at nå er jeg banna i 2 uker fra det forbanna spellet