Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 869
Trådstarter
29 0
ops la den in på feil tråd!!!
Jess ! Jess!!

Dritbra !!

<3 Jack Bauer <3

Jeg gleder meg !
Så kult ut glær meg til neste sesong:P
<3 24 <3
Gleder meg utrolig mye til dette men så ikke noe til Kim på Traileren
dette ble jo bekreftet for utrolig lenge siden
Opprinnelig postet av Frazzy
Gleder meg utrolig mye til dette men så ikke noe til Kim på Traileren
Vis hele sitatet...
Kim er 2000% sikkert med, tro meg
Er henne de tjener så mye penger på. Hørte i et intervju at de ikke ville la henne dø, for da hadde seertallene fallt dramatisk. Mange som ser på 24 pga Kim, og jeg skjønner de godt
Ser ut som ene dama fra Nikita er med gitt.
Ingen som synes serien begynner å bli litt vel oppbrukt?
har lest en plass at det er mange avv de gamle skuespillerne som ikke er med i denne sessonegen. det suger hvis det stemmer.
24 blir aldri oppbrukt <3
Nei, jeg synes ikke det K0preit4n - jeg har sett alle tre sesongene, og i hver sesong kommer det flere overraskende vendinger som gjør at oppmerksomheten til seeren styrkes.

24 er ikke produsert som andre action-TVserier/filmer - jeg synes hele tiden det skjer ting som man absolutt ikke har venta seg...

I tillegg synes jeg Jack er tøffere enn toget, og at filminga og spenningskurven i serien er såpass bra at jeg tar imot sesong 4 med åpne armer !
Enig, alltid noe nytt på gang i 24 ja.
Men det er jo lenge siden det ble klart at en 4. sesong skulle lages?
Kim er med ja.. bare må det.

Håper de har med (hvordan det går med) Tony og Michelle.
eneste brae med serien er jo Elisha Cuthbert! :P

Likte sesong 1, men syns ikke noe om resten..
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Opprinnelig postet av K0preit4n
Ingen som synes serien begynner å bli litt vel oppbrukt?
Vis hele sitatet...
Jo jeg er egentlig litt enig med deg her... Første sesongen så jeg på, men der slutta det...
Hørt at Elisha, Tony, Michelle og en del andre gamle kjente ikke er med på denne sesongen.
Håper jeg tar feil.
Opprinnelig postet av Mesna
Jo jeg er egentlig litt enig med deg her... Første sesongen så jeg på, men der slutta det...
Vis hele sitatet...
Vel hvis du ikke har sett sesong 2 og 3 så kan du vel ikke si at serien er oppbrukt.

Forhåndsdømming er dangerous !
One of the good guys
2rs1's Avatar
Etter sesong 2 så synes jeg serien var oppbrukt og valge og ikke titte på sesong 3. Fikk etterhvert med meg et par avsnitt og ble hekta. Var strålende fornøyd med sesong 3 og det ble en lang natt når jeg "bare skulle se en til".

Er ikke Tony med, da blir jeg skuffa. Om Kim er med eller ikke, synes jeg egentlig ikke er så farlig. Har alltids The girl next door
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Syntes serien var oppbrukt allerede halveis i sesong 1 Men altså kim er jo søt da
Opprinnelig postet av K0preit4n
Ingen som synes serien begynner å bli litt vel oppbrukt?
Vis hele sitatet...
NEI!