Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 45761
Har lest mange experience reports på erowid.org om dette, det virker jo helt flippa..

Har noen her testa det?
Er det noen seriøse skadevirkninger?
Sist endret av breed; 24. september 2001 kl. 18:19.
Spaced... Selges slikt i Norge?
Herregud, det der er noe av det mest far out greiene jeg har lest på lenge. Hørtes jo helt sykt ut, og skulle nok tro at det er noen bivirkninger ja...

Men dog litt spennende, hehe
ser jo rett og slett dritskummelt ut...... kanon!
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg har lyst til å prøve DMT la la la! Er det noen som har en oppskrift hvordan man lager det?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Uten å ha lest på erowid, mener jeg at DMT ofte blir brukt som et virkestoff i ecstasy..
Jeg mener å huske at når det var DMT i e'ene var de GODE!
hehe, jeg tror ikke det. Dmt er kansje det sterkeste psychedeliske stoffet som fins. Det røykes eller sniffes i svært små mengder og rusen varer i ca: 15min Det er omternt som salvia bare MYE sterkere!
Vi har DMT i norge.

Det Mosaiske Trosamfunn

Men tror ikke det gir like god rus...
Hehe...den var god! DMT finnes faktisk i mennesket. Det gjør også GHB og diverse amfetaminer. Lurer på kor mye dop man kunne ekstrakthert fra ett dødt menneske!
Better than thou.
Mulig det bare er meg, men å bli høy på gamle, døde mennesker er ikke utrolig fristende.

Hilsen Høy på Jesus!
Kan aldri vite ka folk kan gjøre når de er desperat på en rus.
Folk begynner vel snart å kidnappe folk og tyter ut deres invendige rusmidler! Lurer på om jeg kan utskille det fra meg selv?
Kanskje derfor det funker så bra i How High når Method Man røyker den døde kompisen sin?
Rusa på døden...
▼ ... over en uke senere ... ▼
www.geocities.com/kjemikalia har farlie represalia
Har du bestilt derfra lance?
▼ ... over et år senere ... ▼
ingen som har testet dmt? som kan si litt om doser og litt sånt?
Jeg har oppskriften ett eller annet sted i rotet mitt her.
Reiser til Flekkefjord nå. Kan se om jeg finner den når jeg kommer hjem.
Noen som har prøvd det? PM meg.
Er det ikke DMT som kalles Angel-Dust? Angel-Dust er det sterkeste psykedeliske stoffet har jeg hørt.
Angel-Dust er vel heller PCP tror jeg.

EDIT: Og "det sterkeste" psykedeliske stoffet er vel heller Datura (piggeple), men det er jo litt vanskelig å sammenligne kanskje. Ihvertfall tror jeg Datura er det som sender flest folk på psykitarisk i ettertid, selv om jeg ikke har noen statistikk for å backe opp dette så det blir jo bare syns.
Sist endret av rune420; 20. februar 2004 kl. 00:05.
det finnes en hiphop gruppe som kaller seg DMT, må jo være bra da!
DMT er som Psilocybin et stoff i tryptamin klassen.
Hvis jeg har noen mål i livet mitt må det være å få på det.
En helt rå låt som egentlig bare handler om å røyke DMT er Shpongle - A New Way to Say hooray. Anbefales....
Det smaker visst som brent plastikk når man trekker det, og i løpet av 30 sek er du oppe. Tror jeg heller ville skutt det intramuskelært for å ha litt mer tid på meg. Går ann å spise det også men da må du også ha hermeline.
En artig opplevelse som visst nok er ganske vanlig på DMT er møte med alver. Vennelige alver som kommer og er snille og er behagelige å ha med å gjøre. Kiler deg og sånn...
Sist endret av mentalmelt; 20. februar 2004 kl. 11:54.
Rune420: Er på bærtur sikkert. PCP var det ja, jeg visste ikke helt om det var DMT eller PCP.
Røykte en liten dose DMT igår, var faen meg syke greier.. glad ikke dosen var større, men må vel kanskje prøves igjen for å se om man kan få litt bedre effekt.. følte ikke jeg nådde den perfekte rusen igår jaffal.
Jeg har hørt følgende om DMT:
"Load the whole universe in a cannon, point it to your head, and inhale"
DMT.. vel, når du røyker dette.. så kommer rusen så sjapt at du må ha noen til å ta imot røyken din.. så instant er det.. og som sagt tidligere her varer det i 10-20 minutter.. det som er skummelt er at i løpet av denne tiden, kan det virket som et helt liv.. det som kan skje er flashbacks.. og flashbacks er ikke noe morsomme greier. Så dagens tips, hold dere borte fra dette. Ta alt mulig annen drit i stedet, eller hold dere unna all dop som de smarteste gjør
Opprinnelig postet av Schizoma
Jeg har lyst til å prøve DMT la la la! Er det noen som har en oppskrift hvordan man lager det?
Vis hele sitatet...
Getting High off of Pscyhoactive Toads (DMT):

---------------------Easy way to extract DMMT out of Toads------------------------

Yes, DMT! Dimethyltryptamine, which is just like LSD and 2 C-B.
The feeling of doing DMT is as though one had been struck by LSD lightning. The ordinary world is almost instantaneously replaced, not only with a hallucination, but a hallucination whose alien character is its utter alienness. Nothing in this world can prepare one for the impressions that fill your mind when you enter the DMT sensorium.

-----------------How to extract the DMT-----------------------

You can aquire 5-MeO-DMT from special types of animals and plants, the easiest to get in from is in a species of toad. I will also tell you how to get it from a plant as well.

Species of toad you need: Bufo alvarius (Sonoran Desert or Colorodo River Toad), and only this. Or if you can't find this toad you may use a gorgonian Paramuricea chamaeleon. You will have to figure out how to get it's venom yourself.
Note: Also if you can't find any of these species, your best hope is to do this extraction from a tree toad. Most tree toads have a type of venom that is also pscyhoactive.
Warning: I would not try the tree toad way, unless you are sure that it's venom is not a deadly poison!

Where to get Bufo alvarrius toad (Sonoran Desert or Colorodo River Toad) vemon:

Collect two to four Bufo alvarius toads, any other toad will not work. You can find these at a pet store, ask the clerk. If they don't have them ask if they can order you a couple.

How to collect it's pscyhoactive (DMT) vemon:

Fresh venom can easily be collected without harm to the toad. Use a flat glass plate or any other smooth, nonporous surface at least 12-inches square. Hold the toad in front of the plate, which is fixed in a vertical position. In this manner, the venom can be collected on the glass plate, free of dirt and liquid released when the toad is handled.
When you are ready to begin, hold the toad firmly with one hand and, with the thumb and forefinger of your other hand, squeeze near the base of the gland until the venom squirts out of the pores and onto the glass plate. Use this method to systematically collect the venom from each of the toad's granular glands: those on the forearm, those on the tibia and femur of the hind leg, and, of course, the parotids on the neck. Each gland can be squeezed a second time for an additional yield of venom if you allow the toad a one-hour rest preiod. After this the glands are empty and require four to to six weeks for regeneration.
The venom is viscous and milky-white in color when first squeezed from the glands. It begins to dry within minutes and acquires the color and texture of rubber cement. Scrape the venom from the glass plate, dry it thoroughly, and store it in an airtight container until you are ready to smoke it.

Due to its bad taste you can mix it with a more fragrent smoking medium like tobacco, cloves, or marijuana.


----------------------Extracting DMT from MMantis Root Seeds----------------

How to get DMT from the mantis root seeds:

You go to a plant store and buy some Mantis Root seeds. When the plant is grown, you strip the roots of their bark and grind them up and make a tea. The chemical in it is DMT.


----------------------DMT Effects-----------------------

POSITIVE:
-short duration
-immersive experiences
-intense open eye visuals and kaleidescopicc patterning
-powerful "rushing" of sensation
-radical perspective shifting
-profound life-changing spiritual experiencces

NEUTRAL:
-change in perception of time
-auditory hallucination (buzzing)
-colorshifting (for example red green and ggold coloring to the whole world)

NEGATIVE:
-overly-intense experiences
-hard on the lungs to smoke
-slight stomach discomfort
-difficulty integrating experiences
-fast onset and intensity can lead to probllems if not prepared (dropped pipe, knocking things over, falling)


When smoked, DMT effects are shortlived and intense and the smoke is harsh and plastic tasting. Because of the quick onset, it's important to try to breathe the smoke in deeply. If you wait too long for a second hit, the effects may have already begun...and once they have, it's unlikely you'll have the opportunity to take another hit.
Many people find the most effective method for smoking DMT is to use a glass pipe and inhale deeply. Often, the DMT melts and some of it remains behind in the pipe. This can be a problem if you load a full dose at a later date and unknowingly have an additional 20 mg left in the pipe. It is recommended that you prewarm the pipe. In theory, this will prevent the vaporized DMT from depositing on the cold glass of the pipe. Another recommendation is to put a second screen on top of the DMT so the flame doesn't burn the DMT (resulting in loss of material).
Høres skummelt ut
det som kan skje er flashbacks.. og flashbacks er ikke noe morsomme greier.
Vis hele sitatet...
Flashbacks er da bare bonuspoeng... Gratis ture-øyeblikk uten noe dop, hvem takker nei til det? Personlig oppfatning riktig nok, men flashbacksene mine er det som gjør hverdagen interessant.
kan heller ikke si jeg har vært plaget av flashbacks. de har heller ikke kommet på noe ubeleilig tidspunkt foreløpig og jeg har ikke hatt så mange av dem, men de jeg har hatt har jeg bare nytt til det fulle.
Ang. flashbacks

Jeg har aldri hatt flashbacks, men om man har hatt en bad trip og får det, ville det vel ikke være noe digg i det hele tatt?

De bra trippene vil jo, i den hypotesen, da produsere behagelige flashbacks så lenge de kommer på rett tidspunkt.
Har jeg rett?

Når det gjelder DMT, tror jeg egentlig det er reservert dem som er erfarne trippere og kanskje er på leting etter det ultimate.Høres helt insane ut....
Tror DMT er litt som salvia. Tror ikke det er noen sånne kjipe langtidseffekter, men kan man ikke dø av overdose?
DMT produseres som tidligere nevnt av kroppen. Tror det heter 5-Meo-DMT hvis jeg husker rett.
Det finnes en ganske enkel måte å ruse seg på DMT.
Sett deg i et mørkt rom og vær der i minst 3 dager uten noe lys.
Da produserer kroppen massevis av DMT og rusen kommer.
Pass på å ha mat som er enkel å lage og spise, og finn en lett måte å gå på do uten å møte lys.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Uhm, funker det for real Mantus? Da bestiller man (i alle fall jeg) heller noe 5-Meo-DMT over internett .
[COLOR=purple]*Pinnsvinet setter seg i skapet i tre dager og venter på en rus.[/COLOR]

Tror ikke det ettersom det sikkert vil bli skilt ut som avfallsstoff av kroppen. Men hvis det funker: Varer rusen hele tiden mens du sitter i skapet/det mørke rommet?
Jeg kan ikke være 100% sikker,siden jeg ikke har gjort det selv.
Men jeg har lest om metoden,vært borti folk som gjør det,og ellers virker det ganske logisk.

Pinnsvinet: Siden det er etter 3 dager at kroppen begynner å produsere masse av det,så regner jeg med at rusen bare blir sterkere og sterkere.
Må bare si meg enig med KozmiC. DMT er ikke noe leketøy, og er man ute etter "å ha det kult" eller finne "den optimale rusen" eller whatever er det nok av andre substanser å "leke" med.

Husk at hallusinogener kan forandre deg for alltid - på godt og vondt - og du får mest ut av dem hvis du har en seriøs innstilling til trippingen din. DMT regnes som en av de kraftigste hallusinogene stoffene og bør ikke brukes som en introduksjon til denne typen stoffer, inmho. Er selv innstilt på å prøve det, men har ingen problemer med å vente noen år eller ti - dmt'en går ingen steder.

5-meo-dmt er IKKE identisk med DMT. Som tidligere nevnt er www.erowid.org en ypperlig kilde til informasjon om alle mulige psykoaktive planter og kjemikalier, les og bli vis. En grei måte å gjøre seg kjent med stoffers virkemåte er å lese MANGE tripprapporter (som finnes i Erowid Experience Vault). Les gjerne rapporter under rubrikken "Bad trips" for å få litt kaldt vann i blodet - det er lett å la seg rive med av beretninger om himmelske opplevelser, tro meg. Og les for all del nøye det som står om dosering og virkning.

Ellers er psilocybinsopp en Fin Ting - men les og lær først.

(for meg og veldig mange andre er psykedelia en spirituell greie, og selv om det nok er noen som er uenig i dette, er jeg overbevist om at man får mest ut av psykedeliske stoffer ved å behandle de som de Hellige Sakramenter de er. jeg kødder ikke.)

Mantus: Jeg har veldig vanskelig for å tro at dette medfører riktighet, men vil likevel (eller nettopp derfor) anbefale uerfarne trippere å prøve dette fremfor å ekstrahere dmt og røyke det.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av Mantus
DMT produseres som tidligere nevnt av kroppen. Tror det heter 5-Meo-DMT hvis jeg husker rett.
Det finnes en ganske enkel måte å ruse seg på DMT.
Sett deg i et mørkt rom og vær der i minst 3 dager uten noe lys.
Da produserer kroppen massevis av DMT og rusen kommer.
Pass på å ha mat som er enkel å lage og spise, og finn en lett måte å gå på do uten å møte lys.
Vis hele sitatet...
Vet du hvorfor dette blir produsert i kroppen slik?
http://www.erowid.org/library/books/...molecule.shtml er vel verdt å lese hvis man interesserer seg for slikt.
DAY 1-3
Complete isolation from external light causes the pineal gland to flood the brain with the neurotransmitter melatonin. 3 days of Internal Darkness and Sleep Therapy - During these 3 days one has the chance to catch up on all the lost sleep that has occurred over the last few years. This stage cannot be over emphasized, with regard to its importance in the overall process. Christ spent 3 days in the caves near the Dead Sea, utilizing this metamorphic process, which is conducive to a very gradual death of the ego.

DAY 3-5
The pineal gland starts to increase the production of 'pinoline', whereby a greater fluidity of thought and healing of the body starts to occur. This period allows for transition, wherein numerous meditations will be carried out, which will incorporate projection of the energy body and astral travel along with (Iron Shirt) Chi Kung.

DAY 6-8
At this stage the pineal gland also starts to produce the neurohormone 5-MeO-DMT. This psychoactive tryptamine is highly luminescent; it is also extremely phosphorescent due to the amount of phosphene that it transmits onto the visual cortex.
The neurotransmitter 5-MeO-DMT ('akashon') is normally only active when we are in the womb and in the first months of our lives. It is now reactivated in the darkroom. 5-MeO-DMT switches on 40% more of the cerebral cortex and awakens the nervous system to become aware of itself; 'beingness' results. It is the empathogenic neurotransmitter that expands the emotional body between 'infinity and zero'. It gives rise to telepathy in the emotional and intuitive bodies. It engages the awakening of the 'Flower Of Life', the spine, which begins to glow in a state of beingness and peace. 5-Meo-DMT discharges the darkness from the darkroom. A bright light will be activated. This Great White Light, the manifestation of the astral body, enables the self to project externally. Many exercises will be practiced during this period; compacting Chi, consciousness and awareness into the nervous system, working with the Silent Self and anchoring the Immortal Body.
DAY 9-12
There is now enough 'Mono Amine Oxidase Inhibition' triggered by the pinoline, to allow the pineal gland's 'serotonin to melatonin cycle' to be intercepted by adrenaline and ephedrine activity and converted into a 'serotonin - DMT pathway'. When DMT levels reach more than 25mg, one's experience can become very visual. DMT is the visual third eye neurotransmitter. It enables the energy body and spirit to journey into hyperspace, beyond third dimensional realms of time and space. It is intensely energizing. At this stage of the Dark Room Retreat, the required amount of sleep tends to diminish dramatically. Although the day may last 24 hours, 3 hours of sleep can seem like 12. During this period we will engage in further practices; psychic games and interactivity, Taoist Dream Yoga (advanced levels) and Imagination Expansion.
Vis hele sitatet...
edit: her er hvorfor det skjer http://www.acutcmdetox.com/tryptophan2.html
Sist endret av Mantus; 25. februar 2004 kl. 10:21.
Interessant. Hvor er teksten du siterer hentet fra?
Tror faktisk jeg skal prøve. Er usikker på det med ruseffekten, men det oppstår jo garanert mange rare tanker og følelser og jeg får ihvertfall ofte noen slags halliser hvis jeg er i et helt mørkt rom og holder øynene åpne og stirrer rett fram, ut i ingenting.
og DMT vokser rett utafor døra di! Seriøst!
nZaal: What?
yepp, bare vent til våren/sommeren. Se etter de lange stråa med litt buskete/klumpete topp, strandrør eller noe sånt heter de. Det kan utvinnes DMT fra dem.