Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 4171
Her kan alle vi som er eier av en XBOX 360 skrive inn, dine erfaringer med de foreløpige spillene, og dine must have-spilltitler som snart kommer!
Jeg må si at jeg venter spent på Ghost recon adwanced warfighter! Sjekk de HD-trailerne fra denne siden ser veldig lovende ut!

Hva med deg?
Jeg er storfornøyd med min 360. Så langt her jeg spillt mest nfsmw og perfect dark. De andre spillene gjør det bare ikke helt for meg. Utenom spillene så er Xbox Live Arcade genialt at jeg ofte ikke spiller annet. Det er såklart noen negative ting som jeg tror MS kommer til å plukke med seg i oppdateringene som kommer inni mellom.

Spill på vei som jeg må ha er:

Burnout Revenge (spilt på current-gen men det rocker for mye)
Elder Scrolls IV: Oblivion
Far Cry Instincts: Predator
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Alan Wake
Gears of War
Unreal Tournament 2007
Tomb Raider: Legend
Halo 3
Ja, er ganske enig i den listen der! Jeg er nokså ira nå for tiden, med tanke på at GRAW kommer neste fredag! (10.03.2006)
▼ ... noen uker senere ... ▼
dudes, ga pa gamespot og sjekk ut huxly eller huxley..
kjøpte 2 spill, perfect dark og dead or alive nr X.
jeg savner et bil spil. så etter tg er det nok 2 bil spill til på meg.
ellers er det genialt at live er så banka inn overalt. Kjeder du deg i PD eller sitter fast så taster du bare 3 taster og er inne i et live game.
lasta også ned quake 4 demoen inatt. den virket som om det ble for mye doom3 all over again. altså tankeløs skyting. noe jeg elsker men ikke i den størrelsesgraden.
ellers er multiplayer vist du har stor tv eller prosjektør også et nøkkelord. nesten uansett spill blir fun i multiplayer virker det som.

Anways er mine "must have":
Ghost recon advanced war figther
burnout revenge
et eller annet bilspill som jeg ikke husker navnet på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
har tenkt å splitte xbox360'er.. Noen spill som abefales, untatt cod2?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Fortsetter i denne tråden jeg. Et MÅ HA spill er jo Gears of War som kommer neste uke. Jeg allerede bestillt det, og kan ikke vente.

Andre her som har planer om å herje på Live`?

m.
GoW kommer nok til å bli en slager, gleder meg også til R6:Vegas, Tony Hawks Project 8 og Viva Pinata som kommer i løpet av de nærmeste ukene

Akkurat nå er det Splinter Cell: Double Agent som herjer villt
Jeg har aldri vært mer satt ut av et spill på samme måte som Gears, etter å ha prøvd det kunne jeg LETT si at de lever opp til hypen.
Sitat av NinjaSverre
Jeg har aldri vært mer satt ut av et spill på samme måte som Gears, etter å ha prøvd det kunne jeg LETT si at de lever opp til hypen.
Vis hele sitatet...
Jeg vil egentlig påstå at GoW er et spill som lett konverterer folk til Xbox. Men spillet i seg selv mangler potensiale til å leve lenge, slik som Rainbow six og Halo 2. De har jo drevet LIVE-tjeneste mer eller mindre alene.

Halo 3, Viva Piñata og Rainbow Six Vegas kommer nok til å bli det som sørger for suksess i lengden. Men GoW skal "skremme" folk fra PS3, og det tror jeg det klarer ganske så bra

(ja, jeg har spilt GoW, og en venn av meg spilte gjennom det i dag og var egentlig enig i at spillet i seg selv kun hadde en wow-faktor på et par timer)
Sitat av Øby
Jeg vil egentlig påstå at GoW er et spill som lett konverterer folk til Xbox. Men spillet i seg selv mangler potensiale til å leve lenge, slik som Rainbow six og Halo 2. De har jo drevet LIVE-tjeneste mer eller mindre alene.
Vis hele sitatet...
Det er jo masse potensiale i Live delen her... Riktig ikke så mange spillere samtidig, og få maps. Men det er jo det som er fett med Live. Ting oppdateres. Det kommer mere innhold etterhvert..

Vil si at potensialet er like stort her som i tittelene du nevner.:/
▼ ... noen uker senere ... ▼
Battlefield 2: Modern Combat sinnsykt bra Live delen er genial. En playeren er jo også ganske bra men. Det er mange som spiller det LIVE og du kan ha mange forskjellige våpen og lag.
har bare 1 spm kan jeg recorde tv programmer inn på hdd en til xboxen ???

siden fjernkontrollen har en rec knapp ?
nei, du kan ikke det. om du trykker record blir det tatt opp på media center maskinen som xboxen relayer.
noen som vil anbefale noen spill til boxen bortsett vra gow å vegas ?
Kameo er jo ganske bra da. Har runna det en del ganger, man går aldri lei.. ;D Ellers så er jo Gears Of War helt ekstremt villt. Med jævlig bra grafikk osv.
noen som har prøvd det derre sombi slakte spillet ?
sombi slakte spillet?

kan det være dead rising du mener?
i så fall ja.
helt rått god underholdning, en times tid men etter det er det kjedelig.
samme zombiene igjen og igjen kun avbrutt av et og annet mission som blir like i lengden de og.
helt greit men ikke verdt 400kr...
hehe ja sombi slakte spill men ja det er det dead ...

så burde ikke kjøpe det altså
jeg vil anbefale:
fifa 07
Gears of War
Perfect Dark Zero
Condemed
Fight Night Round 3
Amped 3
Lego Star Wars 2

har spillt lenge på alle disse spilla, spiller mest live med fifa & GoW
Tro det eller ei, jeg vil faktisk anbefale Viva Pinata på det sterkeste. Jeg er en 23 år gammel mann/gutt, men dette spillet fenger som faen. Dybden og stemningen i dette spillet er rettogslett genial. Det grenser nesten over til en kunstspill. Har spillt endel sammen med dama(!), og endelig er det et spill begge liker. Man kan spille "co-op" på den morsom måte, der begge styrer samme cursor. Funker faktsik greit. Dama tar seg av plantinga, jeg tar meg av bygging. Når hun styrer cursor, styrer jeg kamera. Faktisk dritkult. Ser lett ut som en film hvis man får litt kontroll.

Litt vanskelig å forklare hva som er så bra. Men hvis man blander hobbeltunfeelingen med litt simcity, og en dybde jeg skjelden har sett, har du VIva Pinata. Test det før dere dømmer. Den totale motsetning til GeOW, og det kan være greit noen ganger.
Jeg vil anbefale Fifa 07 - Fotballspill som er bygd opp helt fra starten og ikke en vidreføring av de forrige. VEldig morsomt og denne gangen er det lagt vekt på spillbarheten og ballfølelsen. Nå er det også mulig å gå i kroppen på hverandre og det er mye vanskligere å score mål. (man treffer ikke mål/scorer uansett) Spillerne beveger seg også mye friere nå i forhold til i de forrige fifa spillene, de går ikke i de faste buene og rommene i hvert angrep. Det er også verdt å merke seg at det nå bare er med 5 ligaer. (tippeligaen er ikke med)

Virkelig et spill å anbefale!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av jnbe89
Jeg vil anbefale Fifa 07 - Fotballspill som er bygd opp helt fra starten og ikke en vidreføring av de forrige. VEldig morsomt og denne gangen er det lagt vekt på spillbarheten og ballfølelsen. Nå er det også mulig å gå i kroppen på hverandre og det er mye vanskligere å score mål. (man treffer ikke mål/scorer uansett) Spillerne beveger seg også mye friere nå i forhold til i de forrige fifa spillene, de går ikke i de faste buene og rommene i hvert angrep. Det er også verdt å merke seg at det nå bare er med 5 ligaer. (tippeligaen er ikke med)

Virkelig et spill å anbefale!
Vis hele sitatet...
men hvor inn i helvete er fintene jeg var best til?!
Et spill som også har blitt oversett mye i høst pga. at både Gears of War (god SP, ok MP for 'casual play') og Rainbow Six (God SP, Hardcore MP) har kommet ut et Call of Duty 3.

CoD 2 var jo et godt spill fra før av, og CoD 3 tar serien til nye høyder. Spesielt multiplayerdelen er blitt mye bedre, og kun etter få minutter var jeg helt "inne i" spillet takket være et godt styresystem som rett og slett føles veldig riktig. Lett å plukke opp for både Halo og Rainbow Six-spillere, siden det befinner seg et sted i midten.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kjøpte 360 for en uke og to siden.. Har syv spill.

- FIFA 07
- Gears of War
- Rainbow Six - Las Vegas
- Saint's Row
- Call of Duty
- Perfect Dark
- FIFA - Road to World Cup


Det er FIFA 07 som regjerer, herlig grafikk og ballfølelse.. Men kjipt at finter/triksing er blitt så vanskelig. Kanon på Live-delen!
Las Vegas er garantert det råeste jeg har prøvd. 100(0) % gjennomført! Men siden jeg er helt ny i Xbox-verdenen, så sliter jeg med kontrolleringen over første-person-spillene.

Las Vegas - årets beste.

Gears of War var veldig skuffende. (Don't hate...) Det samme var Saint's Row.

Gleder meg til GTA: IV og Assassin's Creed. Sistnevnte kommer til å TA AV.

Ellers er 360 det beste kjøpet jeg har gjort på år!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Test Drive Unlimited er et spill som er utrolig morsomt å spille. Ypperlig kvalitet er det og. Morsom live funskjon når man spiller det og =]
Ellers er jeg storfornøyd med Gears of War, det er et må-ha spill
Har kjøpt Xbox 360 for nokre månadar sidan, men speler ikkje veldig mykje. Har seks spel:

Gears of War
Burnout Revenge
Lost Planet
Need for Speed Carbon
Splinter Cell Double Agent
Call of Duty 3

Gears of War er berre det beste spelet nokon sinne i singleplayer, "easy to learn, hard to master". Så det anbefalast på det sterkaste! Ellers har Burnout Revenge ein singleplayer og multiplayer på ein Xbox som er veldig kjekk, og spelet har ein underholdningsverdi som er enorm (iallfall for meg som ikkje har spelt noko særleg dei som har komme før). Splinter Cell er og flott, og kontrollane er veldig intuitive, men til dels vanskeleg å sikte på dersom ein er vand med PC. Lost Planet har ein himmelsk grafikk, og er verdt å kjøpe berre derfor. Har litt dårleg story i byrjinga, men sånn eg ser det har den tatt seg litt opp etter kvart. Need for Speed Carbon er kanskje det eg er minst fornøyd med, det er grei grafikk, og litt nyskapande, men eg følte meg liksom ferdig når eg hadde vunne over Audi-fyren. Call of Duty 3 var og litt skuffande. Grafikken var veldig bra, men det var litt monotont. Oppdragena var veldig like, og dels alt for enkle eller alt for vanskelege (få av desse). Diverre er det nok ein gong styrt av dine framrykk, noko som gjer at det for meg verkar veldig kunstig.

Xbox 360 eie! Men det er viktig å velge dei riktige spela. Ein bonus med Xbox'en, er at ein kan bruke kontrollaren på PC'en og.

Ellers gler eg meg veldig til Assassin's Creed, som ser ut til å bli genialt!
har kjøpt COD3 og FIFA07, COD va veldig morsomt på xbox live, men single playeren blir litt av det gode gamle rambo style greiern, bare pløye gjennom fienden. Fifa var ganske artig på xbox live, men er litt forundret at d ikke er mer og bedre oppdateringsnedlastinger som nye transfers osv, eller er d bare jeg som ikke har funnet det enda?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av mccane
har kjøpt COD3 og FIFA07, COD va veldig morsomt på xbox live, men single playeren blir litt av det gode gamle rambo style greiern, bare pløye gjennom fienden. Fifa var ganske artig på xbox live, men er litt forundret at d ikke er mer og bedre oppdateringsnedlastinger som nye transfers osv, eller er d bare jeg som ikke har funnet det enda?
Vis hele sitatet...
Dette lurer jeg også på. Det er jo blitt en rekke endringer i stallene til de store lagene... Hadde vært kjekt med Henke på United f.eks..

Noen FIFA-freaks der som har svaret?
Såvidt jeg vet kommer det ikke noen form for oppdateringer. De skal jo ha deg til å kjøpe FIFA08 og. De kommer alltid nye drakter og arenaer til spillet, for en pris, men ingen statistisk oppdatering.
Sitat av NinjaSverre
Såvidt jeg vet kommer det ikke noen form for oppdateringer. De skal jo ha deg til å kjøpe FIFA08 og. De kommer alltid nye drakter og arenaer til spillet, for en pris, men ingen statistisk oppdatering.
Vis hele sitatet...
Kilder?

Klart de vil ha deg til å kjøpe 08 når det kommer.. Men de som er FIFA-fans kjøper det nye spillet uansett.
Har ingen kilder for hånd. Men jeg mener å ha hørt det. Jeg håper de gjør det, men kjenner jeg EA godt nok gjør de det ikke.
▼ ... noen uker senere ... ▼
FIFA 07 på 360 er desidert det dårligste fotballspillet siden...Adidas Power Soccer (eller noe). Grafikken imponerte ikke stort, nesten ingen ligaer, det nye styresystemet føles rett og slett feil, ingen finter og et kjedelig game-play. Nei, jeg er ikke PS2-fanboy, jeg eier selv en 360 og elsker FIFA. Men den siste utgaven var bare trist...
Sist endret av byLARS; 4. mars 2007 kl. 13:16.
Siden emnet er må ha-spilltitler vil jeg føye til at Crackdown er må ha. *spille videre*
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av NinjaSverre
Har ingen kilder for hånd. Men jeg mener å ha hørt det. Jeg håper de gjør det, men kjenner jeg EA godt nok gjør de det ikke.
Vis hele sitatet...
Bullshit mayne.. Spillet oppdaterte hele vinter-salget av spillere. Ronaldo er på AC, Henke på Manchester, Liverpool har fått sine osv.

Sitat av byLARS
FIFA 07 på 360 er desidert det dårligste fotballspillet siden...Adidas Power Soccer (eller noe). Grafikken imponerte ikke stort, nesten ingen ligaer, det nye styresystemet føles rett og slett feil, ingen finter og et kjedelig game-play. Nei, jeg er ikke PS2-fanboy, jeg eier selv en 360 og elsker FIFA. Men den siste utgaven var bare trist...
Vis hele sitatet...
Det er jeg sterkt uenig i. Fintene er der, og de er MYE mer avanserte, og absolutt mer realistiske.

Spillerne på banen er blitt smartere, når det gjelder taktikk, plasseringer, og ikke minst - dem bruker også fysikk som en stor del av dyktigheten hver enkelt har.

Men fortvil ikke, CL 06-07 kommer 22. Mars, og det er snakk om et par dager.
Go cop that shit.
Jeg vil også si at Fifa07 var en stor skuffelse. Pro Evolution Soccer 6 er overlegent mye bedre både på grafikk og gameplay. Virkelighetsfaktoren er mye bedre. Bare sammenlign publikummet på de to spillene f.eks, det er som å sammenligne gameboygrafikk med xbox.
PES6 > Fifa07.

Ellers vil jeg si at Gears of War definitivt er det feteste spillet jeg har rukket å spille til nå.

/tg
▼ ... noen uker senere ... ▼
GRAW å PGR e goe spel så eg anbefale sterkt
Sitat av handy.
Bullshit mayne.. Spillet oppdaterte hele vinter-salget av spillere. Ronaldo er på AC, Henke på Manchester, Liverpool har fått sine osv.
Vis hele sitatet...

Det er jo bra. Utrolig at de ikke krevde penger for det eller noe. ^^
Spill jeg anbefaler: Gears of War, Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (GRAW2), Crackdown, COD3,
Tony Hawks Project 8 og Dead Rising til en viss grad.
mine beste spillopplevelser på xbox360 er uten tvil fra Gears of War(motorsag) og Dead Rising (plenklupperen)

fifa 2007 kan faktisk være kjekt hvis du spiller med andre, selv om du hater fotball..noe jeg gjør.
ellers må pgr og graw nevnes
▼ ... over en måned senere ... ▼
Alle Halo-spillene er å anbefale.. Selv liker jeg det første best..
Ingen som nevner RB6: Vegas her?
Det var jo så syyykt kult. Og terrorist hunt online er rimelig avhengighetsskapende...


edit: my mistake. mange som nevner det. sårri.
Sist endret av Carrier Return; 24. mai 2007 kl. 10:17.
Halo 3 beta er must
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Dead Rising, Assasins Creed, Spore, Little big world (litt usikker på 360, men den kommer på ps3).

Syke spill. ANbefaler spesielt Assassins Creed Check it!
Hvordan i all verden får man seg til å 'anbefale' et spill som ikke kommer ut før om et halvt år eller noe?
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Goophy
Hvordan i all verden får man seg til å 'anbefale' et spill som ikke kommer ut før om et halvt år eller noe?
Vis hele sitatet...
Ta en titt på spillet så skjønner du. Og btw... Ikke vær så kjip a Du kan nå 2000 innlegg på en annen måte...
Sist endret av CosmoKramer; 24. mai 2007 kl. 15:10.
Så 5 minutter trailer/gamleplay-video sier alt om hvor bra et spill kommer til å bli?
Blir jeg nødt til å liste opp en haug spill med råkule trailere som ble hypet opp til himmelen av spillnerder og floppet totalt?

Postcount bryr meg null forresten.
Sist endret av Goophy; 24. mai 2007 kl. 15:16.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Lista er stor. Det er det ingen tvil om. Men jeg tror ikke Assasins Creed havner på den listen.


Sitat av Goophy
Postcount bryr meg null forresten.
Vis hele sitatet...
Kanskje... Men det sier alle i alle tilfeller.
Sist endret av CosmoKramer; 24. mai 2007 kl. 15:26.
Sitat av Bravehammer
Dead Rising, Assasins Creed, Spore, Little big world (litt usikker på 360, men den kommer på ps3).

Syke spill. ANbefaler spesielt Assassins Creed Check it!
Vis hele sitatet...
Little Big Planet er PS3 eksklusiv.

Og at han anbefaler spill som ikke er ute enda bør jo ikke være et problem? "Hei, jeg anbefaler deg å se traileren til dette spillet."
Colin McRae: Dirt! < Rått, demo ute idag!
Forza Motorsport 2 <- Tidenes racing simulator Også demo ute på live!