Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  78 17286
Sitat av Lefsa
Hvis jeg bestiller fra everyonedoesit.com og pakken blir stoppet, kan jeg risikere bot da, eller blir pakken bare sendt tilbake?
Vis hele sitatet...
Jeg bestilte mye forskjellige greier, blant annet salvia. Noen dager etter at bestillingen ble sendt fikk jeg brev fra Posten om at de hadde motatt en sending fra utlandet som inneholdt et reseptbelagt legemiddel (sikkert salviaen). Det sto at jeg måtte fremvise resept, hvis ikke ble pakken destruert eller sendt tilbake. Jeg gjorde ikke noe med det, og har ikke hørt fra dem siden.
Har lyst til å prøve igjen, men jeg vet ikke om jeg tør. Hva skjer hvis en pakke med reseptbelagt legemiddel blir stoppet enda en gang? Og jeg orker ikke å styre med å sende inn sjekk eller noe for at betalingen ikke skal kunne spores tilbake til meg. Noen som vet?
jeg fikk en pakke med salvia fra EDIT forrige mandag, kom i sånn rekommandert brev, gikk bra igjennom tollen.. bare hold verdien på det du bestiller under 200 kroner, eller mail dem og spør om de kan skrive på en verdi lavere enn 200 kroner dersom du bestiller noe dyrere.. jeg har iallefall fått alle pakker gjennom tollen, både fra usa og england.. bare hold verdien lav, så er det veldig stor sjanse for at den ikke blir sjekka..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
denne nett siden er super mener nå jeg har bestil rundt 5-6 ganger der og har fått alle pakkene uten problemer. sist pakke bestilte med " london underground - love doves" sendte de til meg i inni et tomt cd cover :P på pakken sto det "music (cd)" hehaha btw anbefaler sterkt salvia/love doves/spice gold. dette funket alt sammen har fått funk på alle produktene jeg har bestilt, selv ved liten tro på at det ville bli noe svært....

bare positivt å si om everyonedoesit.com, fikk varene 2 dager etter jeg bestilte og de er helt sinnsykt billige...har ikke funnet noen som kan matche prisene dems. og utvalget av varer er også¨helt sinnsykt ;D

EDIT: de sendte også pakken som "gave" så slapp noe som helst tollavgift på varene, ettersom de er så billige, kunne de ha blitt stoppet i tollen, og da måtte jeg betalt avgift på det....hyggelige folk =)

ekke så lett å få tak i de på mail though, de svarer liksom ikke på spørsmålene mine :P
Sist endret av bjlzm; 27. oktober 2007 kl. 21:35.
'Har bestillt varer fra everyonedoesit.com utallige ganger, og har allti fått varen fort og i beste vellgående. Den ene gangen var det et lite hakk i glasset, og jeg fikk en helt ny pipe uten å betal porto eller noe. Dette er faktisk den nettsiden med best service jeg noen gang har bestillt fra.
Godt å høre så mange fornøyde kunder. Har nettopp bestilt litt diverse derfra Håper jeg får det snart!
Bestilte fra Everyonesdoesit.com forrige mandag om morgenen. Tirsdag ettermiddag sto UPS på døra. Effektivt, billig og diskre. Veldig fornøyd. Så nå har jeg gjort en bestilling på mandag igjen, denne gang mandag kveld. Den ser ut til å ta litt lengre tid... Betalte med Mastercard.

Men jeg har bare gode ting å si om EDIT foreløpig.
Fikk pakke i dag jeg, tok vel litt over en uke (~10 dager). Fikk tilogmed et grønt EDIT armbånd som en freebie
Tok ikke mer enn 4 dager hos meg. Imponert!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det står jeg kan bruke visa electron der, men får ikke til kortnummer-saken :/
har bare kontonummeret mitt, ikke KORT koden.
Sitat av Bundy
Det står jeg kan bruke visa electron der, men får ikke til kortnummer-saken :/
har bare kontonummeret mitt, ikke KORT koden.
Vis hele sitatet...
De norske visa-elctron går ikke ann å bruke, da det ikke står noe kort nr på dem, i danmark veit jeg at de har kortnr printet på, men de går ikke ann å bruke som legg
Ok, merka det :P
Jeg gav faen i å fylle ut en sånn blankett i banken, så jeg tok bare en stor handlingstur til hempshop.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
er det noen som har noe erfaring med bc2???
Ikke kjøp de, det er bare dritt og du ender mest sannsynelig opp med å elge over dassen i et par timer. Om du vil ha noe lignende, men ikke like kvalmende/ingenting (noen får ingenting) så kjøper du Trip E. Men for guds skyld, vil du vite hva som er bra på nettsida der så går du på forumet.
Det står at de inneholder Morning glory, Hawaiian baby woodrose og Guarana, så da kan man nesten tenke seg til hvordan de er. Den psykoaktive effekten preges hovedsakelig av ergotalkaloider (blant annet LSA) og koffein. Personlig ville jeg ikke hatt i meg masse koffein sammen med disse alkaloidene, men heller bare kjøpt noen HBW-frø uten masse ekstra dritt.
Mentalmelt; Om du leser et par tripprapporter av disse så finner du fort ut at du kan forvente deg en 4-5 timer lang dotur. Mens det er mange som hyller Trip-E's, vet ikke hvorfor.
Var ment til pownex ang bc2.

Edit: Dotur ja, leste feil. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen kjøper slike produkter i det hele tatt.. Kanskje det er jeg som begynner å bli gammel og uhip Enten det, eller så er det alle andre som har glemt hva det vil si å være kvalitetsbevisst..
Sist endret av mentalmelt; 13. mai 2008 kl. 23:41.
Noen som hvet hva den totale frakt kostnaden er ved bestilling fra EDIT?
Frakt frå EDIT koster 17,-
Sitat av Savyer
Noen som hvet hva den totale frakt kostnaden er ved bestilling fra EDIT?
Vis hele sitatet...
Som regel skriver dem noe helt OT på pakken i tilegg.
Da jeg bestillte Kratom, var brevet merket som " Toys ".
Tror de kjører den linja når det gjelder uansett prisklasse (regner med du tenker på 200,- grensa )
Sist endret av Eyeamare; 17. mai 2008 kl. 02:43.
Har bestilt salvia extract der 2 ganger (10 og 15x) uten noe problem, 4-5 dagers ventetid
Har bestilt diverse legal highs og en pocket bong herifra.
Første pakke kom fram, men virker som postvesenet i UK har prøvd å levere pakken til noen der, EBDI sendte beskjed om at mottaker ikke var tilstede for å motta pakken, men var villig til å sende den på nytt mot en liten sum...Pakken kom til slutt i land i Norge og min postkasse, markert kitchen spices...

Har nå to pakker til påvei med annet småsnacks

Flotte saker

De har forresten forskjellige fraktmetoder, hvor den billigste var er...2-3 pund inkl lang leveringstid og diverse dyrere metoder som tar litt kortere tid å rekke fram.
Sist endret av Earla; 27. mai 2008 kl. 15:25.
Den billigste metoden tok meg sist gang bare 2 dager.
Woot!
Begge pakkene kom i dag!
Sendte med Airsure,ikke noe tull med toll eller lignende.
Begge ble sendt 28 mai...4 dager...ny rekord...
Nå skal det røykes legal highs i stort antall
▼ ... noen uker senere ... ▼
Mhm. Kjøper noen nøtter der avogtil . men på de ve liker best ryker man på metamf , amf og benzo. Så hvor lovelige de er det får no noen andre avklare
Digge da.
jeg fikk bestilling etter 2 dager:O
WOW var det første som slo meg!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Edit er den beste sida som finnes , folka der er utrolige behjelpelige , sender ut freebies
og et bra forum for å sjekke alle produkta de selger..
bestiller derfra hvær mnd ..
når ikke tolla stopper pakken, men da sender EDIT pakke tilbake igjen..
Utrulig greie og behjelpelige folk der. Men salvia kvaliteten er ganske dårlig. Deva har mye ferskere Salvia.
Har bestilt diverse items der ifra, ikke noe legal highs eller noe. Fikk alt ganske kjapt