Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 839
Vil gjerne ha konstruktiv kritikk til denne beaten jeg har laget i Propellorheads Reason. Dette er et av mange forsøk jeg er fornøyd med. Tror det kunne vært fett med en vokal i, men vet ikke helt hvordan det skulle blitt.

takker for tilbakemeldinger

http://www.speedyshare.com/683500769.html
Sinnsykt fet beat!! Digget bare bassen og overgangene..
Keep up the good work!
Sist endret av 2High2Play2Day; 15. september 2009 kl. 16:44.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Dette virker bra mann, men du må være så snill og laste det opp i høyere kvalitet enn 128kbit. Dette er for lavt.

Forresten, hvorfor kaller du det en beat? Det er jo en låt/melodi med en monoton kicktromme slik som det er i alle andre electrohouse-låter. Må vel være melodien du ønsker kritikk på.
Sist endret av ticks; 15. september 2009 kl. 16:50.
Jeg har ikke noe konstruktivt, uten at det var helt sjef:P

Kongebra!
Det var ganske bra, men følte den melodien i starten blir litt borte bak bassen og kicken.
sick dude, det var èn fet sang. tror du har dratt på litt med sidechain i compressoren. men ellers konge sang.

gleder meg til å høre mer fra deg ass, du har peil.
thh
Trådstarter
takker for tilbakemeldinger.. ingen fler som har noe å komme med?

takker så mye
Nei fy faen dette her var rått!
Som sagt tidligere, last opp i høyere kvalitet enn 128 kbit..

Ellers vil jeg si at denne slo an hos meg ihvertfall, kom med meer!
Jeg vet at når jeg får gåsehud på armen av å høre på et beat eller sang generelt så er den perfekt!..... stå på den var drit kul!

KP
thh
Trådstarter
http://www.speedyshare.com/431489183.html

her er en til. Lurer på om introen er litt lang.. tar liksom ikke helt av før 1:40... Men den er ganske hard. skal jobbe mer med den, tror den kan bli fet etterhvert

kom gjerne med konstruktiv kritikk til denne og
Veldig kul beat!
Men savner litt snare drum innimellom.
Fyfaen, jeg elsker deg.

Dette er trancen jeg har lett etter hele livet, dette er perfekt. Og når jeg sier at det er perfekt så mener jeg at det trenger masse arbeid, og andresangen var ikke særlig bra. Men melodiene dine er GUDOMMELIGE, faen så jævlig nice, hvorfor lager ingen sånt lengre?
thh
Trådstarter
Sitat av Defqon Vis innlegg
Fyfaen, jeg elsker deg.

Dette er trancen jeg har lett etter hele livet, dette er perfekt. Og når jeg sier at det er perfekt så mener jeg at det trenger masse arbeid, og andresangen var ikke særlig bra. Men melodiene dine er GUDOMMELIGE, faen så jævlig nice, hvorfor lager ingen sånt lengre?
Vis hele sitatet...
takker så mye.. skal jobbes mer med
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Den siste var fæl, og langt dårligere enn den første du posta. Du bruker to (tre?) helt forskjellige synthlinjer, og overgangene mellom dem fungerer ikke i det hele tatt (02:10-02:18). Lydnivået varierer alt for mye (hva faen skjer 01:49?), og hjertedunkingen i begynnelsen går ikke engang i takt med synthlinja (0:19, 0:38-0:43?)

Jeg synes du hadde en mye bedre stil i første låta di. Dette faller mer inn i sjangeren "fjortistrance" i mange partier.
Si ifra når du er klar med enern da, jeg kjører gjerne rundt med den i bilen!!
Digga virkelig den første!