Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1074
http://www.youtube.com/watch?v=xMynuWNjvEo

Tittelen sier det meste. 110% seriøst. Enjoy.
Må fokusere mer på snakkingen, ble for mye "ehh...:" og 2 sekunder etterpå "ehh.....", og bildekvaliteten var ikke helt på topp.
Håper dog det kan gi deg noe å jobbe utifra .
Tips:
Lag et filmklipp og se gjennom det først. Sett opp et manus med ting du ønsker å si å fortelle i løpet av filmen og ikke bare snakk random. Random prat mens man spiller er vanskelig og noe som krever masse øving for ikke å inneholde for mye pauser og "eeeeeeh".
usertitle import
bleh's Avatar
[COLOR="White"]T R O L L A L E R T[/COLOR]

Seriøst, sa du? Hvordan da?

Dette bør være en (dårlig) spøk.
Eat to bite?
Curver's Avatar
Burde nesten få et pluss for bra engelsk :-)
The game is very great!
Maybe he will angre!
Oh no, i was a little bit to slow.
etc.

Hva vil du/dere egentlig fram til?

(Jeg er ikke bedre i engelsk selv, men vis du/dere skal begynne med en god del videoer, så bør du/dere øve litt engelsk gloser. :-) )
Trådstarter
14 0
Takk for tipsene! Videoen er egentlig en parodi på en venn av oss (ikke jeg som snakker) sin video.
Ikke ta det seriøst. lol
Sist endret av Neyz; 20. juni 2011 kl. 21:44.
Sitat av Neyz Vis innlegg
Takk for tipsene! Videoen er egentlig en parodi på en venn av oss (ikke jeg som snakker) sin video.
Ikke ta det seriøst. lol
Vis hele sitatet...
Hvorfor skriver du i førsteposten "110% seriøst" da?
Trådstarter
14 0
Fordi vanlige mennesker skjønner ironi.
"Ehh .. Yeah .. Thats how you do it .. Ehh. Dat was easy."


Ja.
Sitat av Neyz Vis innlegg
Fordi vanlige mennesker skjønner ironi.
Vis hele sitatet...
tror du har missforstått meningen vak skryteplassen om det ikke var ment til å være et forsøk på å lage en bra produkt.
Trådstarter
14 0
Jeg har ikke missforstått noen ting.

"Vis frem egenprodusert design, nettside, bilder eller selvbygget utedo. Dette er ikke en plass for deg å reklamere for nettsiden din."

Dette er en egenprodusert video, dermed har jeg tillatelse til å poste den her. Noen synes den er morsom, andre ikke. At jeg skrev at den er 110% seriøs, sier litt om video der og da. Hvis du ser hele, og enda ikke skjønner at er ironi, har du et problem. Jeg har dermed ikke missforstått noe. Du, derimot, har.
Sitat av Neyz Vis innlegg
Jeg har ikke missforstått noen ting.

"Vis frem egenprodusert design, nettside, bilder eller selvbygget utedo. Dette er ikke en plass for deg å reklamere for nettsiden din."

Dette er en egenprodusert video, dermed har jeg tillatelse til å poste den her. Noen synes den er morsom, andre ikke. At jeg skrev at den er 110% seriøs, sier litt om video der og da. Hvis du ser hele, og enda ikke skjønner at er ironi, har du et problem. Jeg har dermed ikke missforstått noe. Du, derimot, har.
Vis hele sitatet...
poenget med skryteplassen ligger i navnet. Dette er for å skryte av ting du har gjort. For å kunne skryte av noe må du i det minste ha gjort en god innsats for å prøve å få det bra, og gjerne legge den ut for konsruktiv kritikk. Når du så sier du ikke mente det seriøst så kan jeg ikke helt forstå hvorfor du skal skryte av det.
Norskehesten
Alden's Avatar
har litt problemer med å ordlegge meg her nå så ikke misforstå meg..
det er klin umulig å ikke se humoren i denne videon eller ikke forstå at det er en video som skal være morsom.. man må jo få lov til å skryte av en film som er ment som ironi....
jeg fatter bare ikke at dere tok den alvorlig.

likte solberg engelsken btw

"ahh sorry i disappointed you there ass"

"That easy". Noen dårlige setninger når du stresser litt:P
"Oh, Ohhh"
haha, dette kan ikke være seriøst?
Elendig engelsk, alt for mye øøøh, ehhh, soo, yeee...
Helt ærlig. Dårligste jeg har sett. Og hørt.
Sist endret av juLLeftw; 21. juni 2011 kl. 04:05.
Trådstarter
14 0
@Alden, takk, du har forstått det!
fy faen jeg leeer..

if i wud have xbox i wud kill him.

jævlig bra. kudos til din venn